Okquote:Op vrijdag 2 november 2012 16:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Use the in-game Display Lag Correction to help your note highway come down faster or slower. The default is set to 50ms is most cases!
Ik ervaar helemaal niet zoveel problemen met de PS3 versie.quote:Op maandag 5 november 2012 20:40 schreef NutKees het volgende:
Iemand anders ook zoveel problemen met de PS3 versie? Het is eigenlijk om te huilen:
-veel vastlopers (echt heel veel, nog meer dan Fallout New Vegas. Kan je nagaan,,,)
-lange laadtijden (40% spelen, 60% laden en menu's, gok ik)
-Interne store zo goed als leeg (staan maar een paar nummers in)
-Ps3 store verschikkelijk onoverzichtelijk (Classic Pack met veel moeite te vinden)
-Nauwelijks reacties en/of support op Ubisoft forum
-Edit: Serieuze framerate problemen tijdens 'optreden'
Fuk dit, ik ga de PC versie + DLC binnen halen via de achterdeur.
Hmmm... snap ik niet. Europese versie? Ik ga eens alle data (niet save data) wissen en eens kijken wat er gebeurt. Maar de PC versie gaat in ieder geval als een tierelier. Kwa laden echt een HEEEEEL erg groot verschil.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ervaar helemaal niet zoveel problemen met de PS3 versie.
- Vastlopers heb ik enkel sporadisch wanneer ik een nummer opnieuw wil doen. (dit heb ik op de PC ook al een keer meegemaakt, op xbox schijnt het ook te gebeuren)
- Laadtijden zijn aardig lang, maar dat zijn ze op m'n pc ook. Het is niet gemaakt om even snel een nummertje te doen.
- Store is inderdaad leeg maar ik had ergens gelezen dat dit deze maand bijgevuld moet worden.
- Heb niet in PS3 store gekeken maar volgens mij kon je de classic pack gewoon via de game downloaden.
- Ik heb echt nog geen enkele framedrop gehad in de game. En heb er best wat uurtjes in zitten al..
Ik blijf het, ondanks dat hij soms blijft hangen, een hele toffe game vinden.
Weet niet wat het maximum is maar in master mode kun je over de 200.000 punten halen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Kptelmo het volgende:
Gisteren eindelijk mijn codes voor Rocksmith en de timesaver DLC gekregen, nadat ik tweemaal gemeld had dat ik de code voor het spel al gekregen had van Wehkamp...heerlijk als support-medewerkers niet lezen. Nu heb ik de game twee keer.
Wat is eigenlijk de maximale score voor een nummer? Ik heb In Bloom van Nirvana met 71000 punten gehaald, maar het klonk nou niet echt denderend. (Ben trouwens totale noob met de gitaar en trots op mijn rank 2)
pc versie is koning. helemaal met alle dlc en nu het codeproject waar "we" inmiddels erin geslaagd zijn custom tabs / songs / dlc toe te voegenquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Hmmm... snap ik niet. Europese versie? Ik ga eens alle data (niet save data) wissen en eens kijken wat er gebeurt. Maar de PC versie gaat in ieder geval als een tierelier. Kwa laden echt een HEEEEEL erg groot verschil.
Serieus? Dan moet ik straks maar eens even gaan googlen. Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Hangar 18quote:Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pc versie is koning. helemaal met alle dlc en nu het codeproject waar "we" inmiddels erin geslaagd zijn custom tabs / songs / dlc toe te voegen
Binnenkort een .gp5 naar rocksmith tab proggie en je hebt 10000000en nummers + kloppende tab.
Het moeilijkste word dan nog eventueel de texten / moeilijkheidsgraden erin te stoppen/
Noobie-Rank-2-fistbump. *bump*quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Kptelmo het volgende:
Gisteren eindelijk mijn codes voor Rocksmith en de timesaver DLC gekregen, nadat ik tweemaal gemeld had dat ik de code voor het spel al gekregen had van Wehkamp...heerlijk als support-medewerkers niet lezen. Nu heb ik de game twee keer.
Wat is eigenlijk de maximale score voor een nummer? Ik heb In Bloom van Nirvana met 71000 punten gehaald, maar het klonk nou niet echt denderend. (Ben trouwens totale noob met de gitaar en trots op mijn rank 2)
jup, t vorderd ook echt hard.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:00 schreef NutKees het volgende:
[..]
Serieus? Dan moet ik straks maar eens even gaan googlen. Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met Hangar 18
Ik heb EU versie inderdaad. Zou toch geen verschil uit mogen maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef NutKees het volgende:
[..]
Hmmm... snap ik niet. Europese versie? Ik ga eens alle data (niet save data) wissen en eens kijken wat er gebeurt. Maar de PC versie gaat in ieder geval als een tierelier. Kwa laden echt een HEEEEEL erg groot verschil.
*bump*quote:Op donderdag 8 november 2012 09:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Noobie-Rank-2-fistbump. *bump*
Als ik jou was zou ik gewoon de dichtstbijzijnde muziekwinkel in lopen en wat gitaren proberen. Dan kun je zelf beslissen wat je tof vind en hoeveel je uit wilt geven.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:23 schreef Darkzell het volgende:
Ben een totale beginner op gitaar gebied, maar zie in rocksmith wel de ideale manier om het eens te leren. Is het nou echt te leren via dit spel? En nog tips voor een evt goedkope gitaar voor beginners
Ideaal om te SOGgen dusquote:Op donderdag 8 november 2012 22:09 schreef R4m0n_46 het volgende:
Vandaag min of meer begonnen met Rocksmith, niveau 4 nu
Aardig verslavend moet ik wel zeggen (en dat in m'n tentamenweek)
Ik doe gewoon het standaard missie gedeelte, maar kies er af en toe voor om nummers vaker te oefenen voordat ik een event speel. Daarnaast soms een los nummer spelen of wat spelletjes. Af en toe speel ik samen met een vriend en dan kiezen we gewoon losse nummers.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:44 schreef VTB het volgende:
.........
Gezien ik beginnend gitaarspeler ben. Is het de bedoeling om eerst de hele tour af te lopen en dan los nummers te oefenen. Of is het beter los nummers (wellicht in volgorde van de tour) te oefenen. Dat wordt nergens aangegeven?
Ik zie nu niet het nut van de tour als je de nummers alleen in amateur niveau mee kunt tokkelen.
Dit ja, als je een nummer niet genoeg onder de knie hebt haal je de event score niet. Dan moet je wel. En omdat je skill level toch omhoog gaat zal je merken dat er bij een tweede playthrough soms meerdere noten bijkomen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon het standaard missie gedeelte, maar kies er af en toe voor om nummers vaker te oefenen voordat ik een event speel. Daarnaast soms een los nummer spelen of wat spelletjes. Af en toe speel ik samen met een vriend en dan kiezen we gewoon losse nummers.
Ik kies er wel bewust voor om de qualify-score niet te verlagen als ik een nummer nog niet goed genoeg speel. Dat lijkt me namelijk niet wenselijk.
Ben rank 2, absolute noob op de gitaar (voor de beeldvorming).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |