oh, ik ga em even legenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Jimbo, je inbox is vol.
Probeerde je net een dm te sturen
Bij welke liedjes ben je nu?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef NutKees het volgende:
Vanavond ga ik level 9 halen!
(hoop ik, begint verdraaid lastig te worden)
Ik hang nog op 6.. Helaas sinds vrijdag niet meer kunnen spelen.. Maar ik merk dat het wel behoorlijk moeilijk wordt ja.. House of the rising sun met al die akkoorden en zulks.. Ben echt nog te traag daarvoor..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef NutKees het volgende:
Vanavond ga ik level 9 halen!
(hoop ik, begint verdraaid lastig te worden)
Weet ik niet zeker. Ik ben gisteren na het halen van een lange setlist (6 nummers?) vrijwel direct gestopt. Sweet Home Alabama zit er in ieder geval in, met nog 2 anderen.quote:
Ik ken het eerste stuk omdat ik dat kort geleden met gitaarles nog heb moeten oefenen. Maar daarna wordt het inderdaad wel erg lastig. Momenteel ben ik nog level 5, voornamelijk ook omdat ik de laatste dagen meer met mijn nieuwe bas heb zitten spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef NutKees het volgende:
Daar gaat m'n level 9, Sweet Home Alabama schopt mijn kont... hard!
Ik ben er eindelijk doorheen en level 9 geworden. Wat trouwens minder was is dat ik een Mastered Encore kreeg en geen flauw idee meer had wat ik moest spelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik ken het eerste stuk omdat ik dat kort geleden met gitaarles nog heb moeten oefenen. Maar daarna wordt het inderdaad wel erg lastig. Momenteel ben ik nog level 5, voornamelijk ook omdat ik de laatste dagen meer met mijn nieuwe bas heb zitten spelen.
Jaquote:
Die solo daarin is vet, kon hem ooit, eens kijken of ik hem binnenkort (als ik de kabel heb) weer snel op pakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die DLC is wel vet, Queen Bohemian Rhapsody zit er ook bij.
Hmm, dan moet ik die vanavond maar eens aan gaan schaffen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die DLC is wel vet, Queen Bohemian Rhapsody zit er ook bij.
*kuch Piratequote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik die vanavond maar eens aan gaan schaffen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |