Weet ik niet zeker. Ik ben gisteren na het halen van een lange setlist (6 nummers?) vrijwel direct gestopt. Sweet Home Alabama zit er in ieder geval in, met nog 2 anderen.quote:
Ik ken het eerste stuk omdat ik dat kort geleden met gitaarles nog heb moeten oefenen. Maar daarna wordt het inderdaad wel erg lastig. Momenteel ben ik nog level 5, voornamelijk ook omdat ik de laatste dagen meer met mijn nieuwe bas heb zitten spelen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:04 schreef NutKees het volgende:
Daar gaat m'n level 9, Sweet Home Alabama schopt mijn kont... hard!
Ik ben er eindelijk doorheen en level 9 geworden. Wat trouwens minder was is dat ik een Mastered Encore kreeg en geen flauw idee meer had wat ik moest spelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik ken het eerste stuk omdat ik dat kort geleden met gitaarles nog heb moeten oefenen. Maar daarna wordt het inderdaad wel erg lastig. Momenteel ben ik nog level 5, voornamelijk ook omdat ik de laatste dagen meer met mijn nieuwe bas heb zitten spelen.
Jaquote:
Die solo daarin is vet, kon hem ooit, eens kijken of ik hem binnenkort (als ik de kabel heb) weer snel op pakquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die DLC is wel vet, Queen Bohemian Rhapsody zit er ook bij.
Hmm, dan moet ik die vanavond maar eens aan gaan schaffen!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die DLC is wel vet, Queen Bohemian Rhapsody zit er ook bij.
*kuch Piratequote:Op donderdag 1 november 2012 15:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik die vanavond maar eens aan gaan schaffen!
quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:39 schreef Godtje het volgende:
Vandaag voor het eerst weer eens tijd om te spelen denk ik! Veel te weinig tijd
Op de PS3 ervaar ik geen lag, op de PC wel maar daar heb je volgens mij de optie om het een en ander aan te passen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef maniack28 het volgende:
Even een dingetje he.. het lijkt me wel grappig, maar ga je niet wennen aan die inputlag/soundlag? Ik weet niet hoeveel ms het is, maar op mijn guitarport pc opnamestuff heb ik slechts 6 ms lag.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Op de PS3 ervaar ik geen lag, op de PC wel maar daar heb je volgens mij de optie om het een en ander aan te passen.
Goedkoop? Nee. Of je moet op een tweedehandsje wachten. Die Real Tone Cable is exclusief en niet te vergelijken met iets wat je in een gitaarwinkel kan halen. Of je moet met een soldeerbout aan de slag willen... Ik vrees dus dat je toch moet kijken naar iets als dit: http://www.amazon.co.uk/U(...)id=1351856750&sr=8-1quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een losse kabel kan kopen?
Op de PS3 is t ook aan te passenquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Op de PS3 ervaar ik geen lag, op de PC wel maar daar heb je volgens mij de optie om het een en ander aan te passen.
Alleen videolag toch? Geen audiolag?quote:
Volgens mij alleen audiolagquote:
Use the in-game Display Lag Correction to help your note highway come down faster or slower. The default is set to 50ms is most cases!quote:
Voor mij is het ook alweer een week geleden.quote:Op vrijdag 2 november 2012 09:39 schreef Godtje het volgende:
Vandaag voor het eerst weer eens tijd om te spelen denk ik! Veel te weinig tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |