Ik heb deze maar dan in het groen:quote:
Cool! Maar mocht je ondertussen een andere koper hebben dan moet je hem gewoon verkopen hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoor t wel, heeft geen haast.
Ding hangt nog mooi aan mn kast bij mn ouders
Nicequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:51 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
en die staat ook trots in mn huis
zie hierbovenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:16 schreef Belabor het volgende:
Ik wil ook een bas gaan kopen om eerst wat mee te spelen met Rocksmith. Ik vind mezelf ook veel meer een ritmegitarist dan een lead speler. Bas spreekt me dus wel aan, en met Rocksmith heb ik eerst geen basversterker nodig.
Ik ga morgen in de lokale muziekwinkel wat goedkope bassen proberen, maar als er nog iemand is die zijn bas voor niet al te veel geld kwijt wil, dan houd ik me aanbevolen.
Ik ga morgen eerst even langs de muziekwinkel om wat modellen uit te proberen. Als ik niks kan vinden, neem ik contact met je op!quote:
Nope, heb mijn gitaar gekocht omdat ik Queen-fan ben, de rest van m'n gear kocht ik er ook maar bij..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mooie gitaren hebben de mensen hier, spelen zeker al langer?
ik hoor t welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:59 schreef R4m0n_46 het volgende:
Heb Rocksmith ook maar besteld.
Had alleen de kabel nodig, maar kon nu een deal vinden van game + kabel voor €44,88 (PC versie) dus dat maar gedaan
De kabel zelf kost ook al snel €30,-...
Edit: Heb overigens wel interesse in de bas hiero, denk er nog ff over na
oh, ik ga em even legenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Jimbo, je inbox is vol.
Probeerde je net een dm te sturen
Bij welke liedjes ben je nu?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef NutKees het volgende:
Vanavond ga ik level 9 halen!
(hoop ik, begint verdraaid lastig te worden)
Ik hang nog op 6.. Helaas sinds vrijdag niet meer kunnen spelen.. Maar ik merk dat het wel behoorlijk moeilijk wordt ja.. House of the rising sun met al die akkoorden en zulks.. Ben echt nog te traag daarvoor..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef NutKees het volgende:
Vanavond ga ik level 9 halen!
(hoop ik, begint verdraaid lastig te worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |