Mijn PS3 zit alleen met HDMI in mijn tv en gaat primaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:04 schreef Jimbo het volgende:
Als je de ps3 op de tv direct doet (dus HDMI en het geluid niet splits) heb je wel degerlijk lag. Dit was met de USA versie echt een paar seconden zelfs (tering wat heb ik me doodgeergerd hier aan)
Als je de ps3 versie hebt kan je aan je ps3 de tulp kabel hangen en op die manier het geluid splitsen van het beeld. dan doe je de rode en witte plug ergens anders in gooien (een extern audio apparaat) en de lag is weg.
Op de pc heb ik nergens last van , zelf mn laptop (jaarje oud, kan net diablo 3 draaien) heeft 0.0 video of audio lag.
Mijn PS3 gaat via HDMI en optisch kabel naar m'n receiver en dan door naar de tv, ook geen last van lag..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn PS3 zit alleen met HDMI in mijn tv en gaat prima
hmm misschien dat het dan gefixt is , zou heel fijn zijn iig.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn PS3 zit alleen met HDMI in mijn tv en gaat prima
Doe dan maar motley crue ipv GnRquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:17 schreef Godtje het volgende:
Ik wil the black keys! Meer meer meer!
En GnR maar die verkopen vast niet meer na de ruzie met Guitar Hero
GnRquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:17 schreef Godtje het volgende:
Ik wil the black keys! Meer meer meer!
En GnR maar die verkopen vast niet meer na de ruzie met Guitar Hero
Ja om 360 gebruikers te helpen. Die zijn wat trager van begrip.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke, ik dacht toch echt dat je met de PC het minste lag had.
Heb zelf enkel nog een 360 en die is via HDMI aangesloten op mijn tv. Zal ik dan veel lag hebben?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja om 360 gebruikers te helpen. Die zijn wat trager van begrip.
Works as designed!
quote:
Jonguh!! Jij bent toch van de glorious pc gaming master race?!?quote:
Niet voor games als deze, die gaan gewoon in den Xbox!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Jij bent toch van de glorious pc gaming master race?!?
[ afbeelding ]
Ik heb een vergelijkbaar iets, misschien nog wel 1 sterretje meerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:24 schreef robdriessen het volgende:
PS3: Gamerscore level 10, 0 platinum trophies en trots er op!
Tssssk eerst maar eens iets op platinum halen vrind!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:10 schreef robdriessen het volgende:
Jaaaaa, nu kunnen we allemaal vriendjes van elkaar worden(nohomo)
Ja GVD, kan ik weer terug aan AC2, daar zit ik op 92%quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tssssk eerst maar eens iets op platinum halen vrind!
Zo, ik heb even wat fotos gevonden trouwens :quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:49 schreef Poit het volgende:
Zojuist master mode unlocked voor Black Keys - Next girls!!
* Poit has a happy
Foto's gevonden? Gewoon op straat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo, ik heb even wat fotos gevonden trouwens :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Damn, wat mis ik mn ouderlijk huis <3)
Ziet er sweet uit man!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo, ik heb even wat fotos gevonden trouwens :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Damn, wat mis ik mn ouderlijk huis <3)
ik hoor t wel, heeft geen haast.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ziet er sweet uit man!
Ik moet me alleen nog even inhouden.. Heb net een huis gekocht en ben op dit moment druk bezig met regelen van hypotheek. Als dat allemaal rond is heb ik wat beter zicht op m'n cashflow.. Maar dat duurt nog tot einde van het jaar waarschijnlijk.. Als je hem dan nog hebt dan heb ik waarschijnlijk nog wel interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |