Ziet er nice uit!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal eens kijken op mn pc als ik thuis ben, hij is iig sunburst (of darksunburst, dat weet ik niet meer)
ohja hijs ook afgesteld en alles
edit:
[ afbeelding ]
zo een, voor eigen fotos ga ik dus even kijken
Ubisoft kennende versleutelen ze alles wat los en vast zit toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:31 schreef Jimbo het volgende:
Ik vraag me af of op de PC versie de DLC versleuteld staat... (zowel bij de cracked als originele versie)
zo niet kan je t gewoon van pc naar pc kopieren.
Sterker nog, als je die structuur weet kan je zelf je songs gaan maken en tabben (zoals in GH3 een hoop gebeurde)
Dacht altijd dat ubi zo makkelijk was.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ziet er nice uit!
[..]
Ubisoft kennende versleutelen ze alles wat los en vast zit toch?
Ubisoft heeft pas onlangs z'n always online DRM geschrapt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ubi zo makkelijk was.
Hoop gewoon dat je op een moment je eigen tab kan maken, is ook leuk om op deze manier nummers die je zelf geschreven hebt te spelen enzo.
Zal wel icm PS/Xbox-cam zijnquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:33 schreef Jimbo het volgende:
Hoe krijgt iedereen die shots dat ze zelf in beeld staan, is er een standaard functie dat je jezelf ziet als je een eyetoy hebt oid ?
- Ja , speel al zn 4jaar ervoor maar ik oefen / oefende bijna nooit dus verder dan blink 182 en sum 41 kwam ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:08 schreef robdriessen het volgende:
Vraagjes aan degenen die deze game vorig jaar al hadden:
- Was je al een gitarist toen je de game kocht?
- Is je gitaarspel erdoor verbeterd?
- Kun je ondertussen sommige nummers zelf (mee)spelen zonder er de game voor nodig te hebben?
Ik begrijp dat de game geen vervanging is voor echte gitaarlessen, maar ben toch benieuwd naar de antwoorden.
Geen haastquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:50 schreef Jimbo het volgende:
Heb vandaag geen fotos kunnen maken, heb de hele avond lopen rondrijden tussen de schoonfamilie en het ziekennhuis. Zal morgen even kijken, nu eerst maar even slapen
Absoluut! Ik heb vroeger best wel wat tabjes gespeeld en dergelijke maar ik merk dat ik nu veel meer zin heb om de gitaar op te pakken.. Het lijkt alsof je veel sneller resultaat hebt. Heerlijk!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:56 schreef Godtje het volgende:
Ik ben door rocksmith weer meer normaal gaan oefenen![]()
Dus het heeft wel zin.
Waat internet zoals Marty en Justin goed helpen met chords helpt rocksmith heel erg met snelheid, sliden en andere techniekjes. En het wat meer repeteren.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Absoluut! Ik heb vroeger best wel wat tabjes gespeeld en dergelijke maar ik merk dat ik nu veel meer zin heb om de gitaar op te pakken.. Het lijkt alsof je veel sneller resultaat hebt. Heerlijk!
justinquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waat internet zoals Marty en Justin goed helpen met chords helpt rocksmith heel erg met snelheid, sliden en andere techniekjes. En het wat meer repeteren.
Samen goud
Ja, echt een held! Heb zelfs een vrijwillige donatie gedaan. Misschien zelfs een keer als dank een keer een pakket kopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
justinDoor die gast ken ik nu nogsteeds basket case!
Die hebben youtube filmpjes om akkoorden te leren? Pass the dutchie pleasequote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waat internet zoals Marty en Justin goed helpen met chords helpt rocksmith heel erg met snelheid, sliden en andere techniekjes. En het wat meer repeteren.
Samen goud
Thnx!!quote:
eensch!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:10 schreef Hooidraad het volgende:
Sinds maandag niet meer kunnen spelen, hoop dat ik er morgen eindelijk eens aan toekom.
Andersom toch? PC lag en console niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik las over de console versies verhalen over lag, althans bij de US release. Is dit verholpen, of heeft alleen de pc hier het minst last van?
Same,quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Andersom toch? PC lag en console niet?
Geen lag op PS3 in elk geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |