Zou er eerst een doen, niet allemaal tergelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En inderdaad, intonatie klopt niet. Op de 12de fret zijn alle tonen een tikje hoger dan verwacht. Nu dus al die zes kleine schroefjes onder het zadel zo draaien dat het zadel dichter op de body komt te liggen?
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Poit het volgende:
Had zelf al jaren niets meer met tabs gedaan. Moet zeggen dat ik me niet stoor aan de manier hoe het standaard wordt weergegeven..
Blijven de kleuren wel gelijk? Rood voor de lage E en paars voor de hoge E ?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Poit het volgende:
Had zelf al jaren niets meer met tabs gedaan. Moet zeggen dat ik me niet stoor aan de manier hoe het standaard wordt weergegeven..
Blijven de kleuren wel gelijk? Rood voor de lage E en paars voor de hoge E ?
Jamaar, jamaar, WELKE dan? (Of ik wacht gewoon tot zaterdag als pa op bezoek komtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou er eerst een doen, niet allemaal tergelijk
zou van zwaar (staat t meeste spanning op) naar licht werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, WELKE dan? (Of ik wacht gewoon tot zaterdag als pa op bezoek komt)
E A D G B E dusquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou van zwaar (staat t meeste spanning op) naar licht werken.
Hmm, k, thnx.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier is is in tab mode (welk linkshandig)
Sommige nummers (ik dacht o.a. Muse) hebben een lagere E nodig. Als je blijft spelen kom je deze vanzelf tegen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Wie kan me deze achievement uitleggen: Use the Tuner to tune to Drop-D
En wie heeft het al aangedurfd om emulated bass te spelen met een naar bas gestemde gitaar?
Dan zijn de tracks wel 2 euro per stukquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Packs zijn altijd een 10tje geweest dacht ik.
Maar check deze:
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/nl-NL/downloads/index.aspx
Fucking 30 euro voor een classic rock pack.. Is echt te veel...
Gewoon de tuner gebruiken en alles instellen zoals de tuner aangeeft. Isniemoeilijk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Check!quote:En wie heeft het al aangedurfd om emulated bass te spelen met een naar bas gestemde gitaar?
Dat is waarquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan zijn de tracks wel 2 euro per stuk
Oh lol, je moet wel je gitaar nog stemmen ja?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon de tuner gebruiken en alles instellen zoals de tuner aangeeft. Isniemoeilijk!
[..]
Check!
Ik was eerst vergeten om em op emulated bass te zetten, de snaar viel er bijna vanaf
Maar t was best makkelijk te doen!
Ja, net een octaaf lager denk ik. Irritante is alleen dat de snaren net wat dichter op elkaar staan, dus echt goed bassen lukt niet, zéker niet als je slap-bass gaat spelen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh lol, je moet wel je gitaar nog stemmen ja?
Wel lache
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, net een octaaf lager denk ik. Irritante is alleen dat de snaren net wat dichter op elkaar staan, dus echt goed bassen lukt niet, zéker niet als je slap-bass gaat spelen!
Als je lvl 3bent krijg je een nummer in Dtune (DADGBA) , dan krijg je hem gelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
En wie heeft het al aangedurfd om emulated bass te spelen met een naar bas gestemde gitaar?
of speel die van velvet revolver, is ook drop Dquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je lvl 3bent krijg je een nummer in Dtune (DADGBA) , dan krijg je hem gelijk
wil je dr een kopen van me ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]Toch vet om ook een basgitaar in huis te hebben
Normaal zou ik zeggen ja, maar heb net een huis gekocht.. Dat eerst maar eens rond zien te krijgenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wil je dr een kopen van me ?ik moet dr vcan af
ding is 2x gebruikt voor 5 min binnenshuis, zit een tas bij en alles. Niet beschadigd enzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen ja, maar heb net een huis gekocht.. Dat eerst maar eens rond zien te krijgen![]()
Tenzij je er voor een spotprijs vanaf wil natuurlijk
Ik zag alleen de 3 Bundles bovenaanstaan en die kosten 30 euro per bundle. Vandaar dat ik dacht dat die packs zo duur waren. Maar ik zie inderdaad dat losse nummers 3 euro waren en soomige packs 12 ofzo. (Steam op PC).quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle songpacks kosten 9,95 geloof ik..
Als je nog een mooi plaatje voor me hebt wil ik het wel serieus overwegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ding is 2x gebruikt voor 5 min binnenshuis, zit een tas bij en alles. Niet beschadigd enzo.
Het is een pre-lawsuit richwood bas, dus het is gewoon een vrijwel exacte fender jazzbass kopie maar dan met een ander logotje. denk dat 100eur wel voldoet. heb dr 325 voor betaald geloof ik, maar ding staat toch al jaren stof te happen
ik zal eens kijken op mn pc als ik thuis ben, hij is iig sunburst (of darksunburst, dat weet ik niet meer)quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je nog een mooi plaatje voor me hebt wil ik het wel serieus overwegen
- Van de bas dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |