Upvote, like, +1quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef Jimbo het volgende:
http://www.gitaarreparatie.be/intonatie-instellen.html
hier een uitleg over hoe je het kan doen.
Ik ben al blij dat ik nu eens mensen kan helpen qua gitaarquote:
Hmm, vanavond maar eens checken dan..quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jullie ook een Tine Saver Pack gekregen ter waarde van 3 euro ofzo? Unlocked alle minigames, beter hadden ze liedjes tegoed kunnen geven want minigames unlock je toch wel een keer.
Lol.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, vanavond maar eens checken dan..
Ik wil GVD die Queen tracks downloaden! Take my money Ubisoft!!!
eBay. Zavvi bleek achteraf goedkoper.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
Phaelanx_NL, waar had jij je kabel gekocht?
Queen lijkt mij héél erg leuk. Alleen kost zo'n pakket waar Queennummers inzitten 25 euro ofzo?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmm, vanavond maar eens checken dan..
Ik wil GVD die Queen tracks downloaden! Take my money Ubisoft!!!
Alle songpacks kosten 9,95 geloof ik..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Queen lijkt mij héél erg leuk. Alleen kost zo'n pakket waar Queennummers inzitten 25 euro ofzo?
whuuuuuuuuut serieus???quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alle songpacks kosten 9,95 geloof ik..
Een pack he, meerdere nummers, 4 ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whuuuuuuuuut serieus???
die dingen waren 3eur op de PS3
waren die op de ps3 ook zo duur? dacht echt maar een paar euro in t begin.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Een pack he, meerdere nummers, 4 ofzo.
Packs zijn altijd een 10tje geweest dacht ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waren die op de ps3 ook zo duur? dacht echt maar een paar euro in t begin.
zijn niet goed wijsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Packs zijn altijd een 10tje geweest dacht ik.
Maar check deze:
http://rocksmith.ubi.com/rocksmith/nl-NL/downloads/index.aspx
Fucking 30 euro voor een classic rock pack.. Is echt te veel...
Ik zou er ook bijna naar neigen..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn niet goed wijs
Gelukkig heb ik em op de pc, grote kans dat ze binnenkort gratis zijn dus
Ik heb precies t tegenovergestelde, op de ps3 moet ik aparte speakers aansluiten op de ps zodat ik geen audio lag heb,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou er ook bijna naar neigen..
Ik heb trouwens op m'n pc wel wat last van audio lag.. Op m'n ps3 heb ik dat helemaal niet. Maar volgens mij kan je op de pc wel met audiolag settings kutten toch?
Hehe, weird.. Ik had het juist andersom verwacht.. Heb m'n PS3 digitaal aangesloten (optisch) en meestal heeft digitaal meer last van vertraging dan analoog.. Maar m'n PC is dan weer gewoon analoog (standaard mobo soundcard) aangesloten..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb precies t tegenovergestelde, op de ps3 moet ik aparte speakers aansluiten op de ps zodat ik geen audio lag heb,
op de pc heb ik nergens last van.
Bij settings kan je hem iig wel calibreren, dat zou t kunnen oplossen
Ja same here. Ben iig wel blij dat ie goed op zowel mn pc al laptop werkt, de pc gooi ik gewoon aan de TV thuis en met mn laptop kan ik als mn vriendin tv kijkt spelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hehe, weird.. Ik had het juist andersom verwacht.. Heb m'n PS3 digitaal aangesloten (optisch) en meestal heeft digitaal meer last van vertraging dan analoog.. Maar m'n PC is dan weer gewoon analoog (standaard mobo soundcard) aangesloten..
Weird.. Anyhow, ik sta liever voor m'n TV dan voor m'n PC.
En inderdaad, intonatie klopt niet. Op de 12de fret zijn alle tonen een tikje hoger dan verwacht. Nu dus al die zes kleine schroefjes onder het zadel zo draaien dat het zadel dichter op de body komt te liggen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:02 schreef Jimbo het volgende:
http://www.gitaarreparatie.be/intonatie-instellen.html
hier een uitleg over hoe je het kan doen.
Als ze nou ook nog een mode maken dat je ipv die lijntjes gewoon tab langs ziet vliegenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:25 schreef robdriessen het volgende:
Snarendisplay gisteren omgegooid (standje tablatuur) en zonder problemen door kunnen spelen! Al die jaren muziektheorie hebben mijn hersens blijkbaar toch zo geprogrammeerd dat lage noten/tonen onderaan horen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |