SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ChocolateJesus. op 22-10-2012 21:01:13 ]Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Geen probleem, als Rocksmith eenmaal aan Steam gelinkt is kun je het volgens mij op 3 (of meer? Er is wel een limiet) verschillende computers installeren zonder DRM-problemen. Ik gebruik het zelf ook op een pc en op een laptop.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Edit: Hoe zit het trouwens met Steam op 2 computers, met 1 key van Rocksmith kan ik hem op 1 Steam-account activeren, maar kan ik dan wel met die ene account op mijn vaste computer en op mijn laptop Rocksmith spelen of krijg ik dan van die DRM-shit?
Oke, mooi, was even bang dat er weer van die irritante DRM op zou zitten, Ubisoft was eerst namelijk ook degene met die altijd-online-DRM... Maar goed nieuws in ieder geval.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Geen probleem, als Rocksmith eenmaal aan Steam gelinkt is kun je het volgens mij op 3 (of meer? Er is wel een limiet) verschillende computers installeren zonder DRM-problemen. Ik gebruik het zelf ook op een pc en op een laptop.
Wait er is tegenwoordig een tab-variant ?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef robdriessen het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige met pijn in z'n vingertoppen
Rocksmith PS3 + elec. gitaar van pa. (Unne echte Stingray oet Heerlen!)
Nu ben ik van huis uit een toetsenman, dus snaren is heeeeel erg wennen. Doet iedereen het hier trouwens met de standaard kleur+fretnummer manier, of zijn er ook mensen die voor de tablatuur-setup hebben gekozen?
Dat zat er echt al vanaf het begin in, in de allereerste Amerikaanse versie van vorig jaar al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait er is tegenwoordig een tab-variant ?tering ik heb echt al te lang niet gespeeld, hoe activeer je dit ??
Precies, ik had veel liever wat liedjes gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:26 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Jullie ook een Tine Saver Pack gekregen ter waarde van 3 euro ofzo? Unlocked alle minigames, beter hadden ze liedjes tegoed kunnen geven want minigames unlock je toch wel een keer.
Hier 't zelfde gevoel!quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:16 schreef Hooidraad het volgende:
Net mijn eerste 100 minuten in het spel gestoken, dit was het wachten wel waard
Ik weet alleen dat de Riff Repeater nieuw is en dat je daarmee hele nummers in stukjes kunt perfectioneren. Die heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, maar het is mij vaak wat te frustrerend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:18 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoorde dat je sinds een paar updates geleden ook de moeilijkheid van nog ongespeelde nummers omhoog kon gooien, weet iemand waar dat kan ?
hmm die was er vroeger ook al, maar mss dat je nu eindelijk de difficulty kan instellen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat de Riff Repeater nieuw is en dat je daarmee hele nummers in stukjes kunt perfectioneren. Die heb ik ook al een aantal keer geprobeerd, maar het is mij vaak wat te frustrerend.
Haha, dat had ik bij de eerste keer Ducks. Gitaar was toch echt gestemd, maar de game dacht bij de helft van mijn 'schoten' dat ik er een fret naast zat. En nee, dat was niet zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:00 schreef Jimbo het volgende:
net even zitten spelen, weet nu weer wat me irriteerde
met de oefenmodus om snel level te gainen heb je van die rifjes, dan speel je ze en herkent ie 1-2 noten niet waardoor je weer opnieuw moet beginnen, maar hierdoor ben je wel helemaal uit de 'flow' waardoor je nog meer mist
Slecht geīntoneerde gitaar misschien? Mijn probleem is dat ik dikke snaren gebruik op mijn gitaar, waardoor sommige bends op de lagere frets niet lukken. Dat gaat gewoon een stuk zwaarder met dikke snaren, waardoor ik heel veel bends dus net mis.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Haha, dat had ik bij de eerste keer Ducks. Gitaar was toch echt gestemd, maar de game dacht bij de helft van mijn 'schoten' dat ik er een fret naast zat. En nee, dat was niet zo
En hier komt de echte gitaarnoob bovendrijven: Wat is een slecht geintoneerde gitaar en hoe verbeter ik het?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:23 schreef Belabor het volgende:
[..]
Slecht geīntoneerde gitaar misschien? Mijn probleem is dat ik dikke snaren gebruik op mijn gitaar, waardoor sommige bends op de lagere frets niet lukken. Dat gaat gewoon een stuk zwaarder met dikke snaren, waardoor ik heel veel bends dus net mis.
Bij het stemmen op de 12e fret drukken en hier moet de hoofdtoon ook uitkomen ( dus EADGBA (een aap die geen bananen eet)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En hier komt de echte gitaarnoob bovendrijven: Wat is een slecht geintoneerde gitaar en hoe verbeter ik het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |