SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou kunnen, ik ken niet echt veel Turken, laat staan puberTurken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Die hype is nog steeds in en niet alleen bij karadenizliler!
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
Van betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Weissman als partyplanner zal fungeren.
Echt heerlijk dik vlees en grote kilçiks die niet in je keel blijven steken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vis die naar kip smaakt.
[ afbeelding ]
Niet letterlijk hoop ik?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Met Adana kebab gemaakt van ekte kuyruk yagi.
Aynen! Hier in NL eet ik het zelden, maar wanneer ik Adana ben leef ik op dorade en Adana kebab.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt heerlijk dik vlees en grote kilçiks die niet in je keel blijven steken.
Oke, jullie organiseren het geheel! Mooi. Spreek het onderling even af en laten we dan zo een datumprikker maken.quote:
Kuyruk = staart ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar zit alle smaak.
(valla)
Nee, bedoel ik heb hetzelfde vernomen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, jullie organiseren het geheel! Mooi. Spreek het onderling even af en laten we dan zo een datumprikker maken.
Gezelluggggggggggggggg
Jij en ik zouden 'Yol üstü lezzet duraklari' op CNN moeten presenteren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aynen! Hier in NL eet ik het zelden, maar wanneer ik Adana ben leef ik op dorade en Adana kebab.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kuyruk = staart ?
Alle smaak zit in de vetten van de staart?
Wat moet ik mij voorstellen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:10 schreef xminator het volgende:
In echte adana kebab zit dat erin ts.
Oh..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, bedoel ik heb hetzelfde vernomen.
Tegenwoordig heb je google...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen dan?
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij en ik zouden 'Yol üstü lezzet duraklari' op CNN moeten presenteren.
Jep, je hebt zelfs 2 soorten daarvan. Vind het altijd vermakelijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha is dat zoiets als dat programma van Bourdain?
Ken je de NO.-rage face?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vis die naar kip smaakt.
[ afbeelding ]
Gotcha!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
En het staartvet is taaier en stugger waardoor het niet meteen wegsmelt.
Oh cool. Morgen even een paar afleveringen bekijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, je hebt zelfs 2 soorten daarvan. Vind het altijd vermakelijk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |