Dacht ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat RM>RW kaartjes zo goedkoop waren.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had een goed value gevonden in die wedstrijd maar de odd was zwaar gedropt.Jou methode werkt tot nu toe wel goed. Ik ga veel beter over een wedstrijd nadenken.
Gebruik ik al eeuwen, werkt de laatste tijd niet zo goed meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mooi trucje trouwens; als je het gevoel hebt dat je met 1 iemand in een bidwar zit: Bied 100 coins meer en klik meteen nog eens 100c meer. Die andere denkt dan vaak dat er meerderen zijn en gaat weg.Ik heb het echt al tientallen keren gehad zo.
Dit lijkt op een sinusfunctie. Eens kijken: min(t)=250*cos(3*t)+750, komt in de buurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht ik ook eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik gebruik het ook al langer. Werkt nog steeds wel aardig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gebruik ik al eeuwen, werkt de laatste tijd niet zo goed meer.
Ik doe altijd gewoon: huidig bod * 2, dan heb je 'm sowieso.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:12 schreef Lindgren. het volgende:
Mooi trucje trouwens; als je het gevoel hebt dat je met 1 iemand in een bidwar zit: Bied 100 coins meer en klik meteen nog eens 100c meer. Die andere denkt dan vaak dat er meerderen zijn en gaat weg.Ik heb het echt al tientallen keren gehad zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon: huidig bod * 2, dan heb je 'm sowieso.Oh, snel ff een CRon met 150c sp zoeken en dan 300c bieden. Succes gegarandeerd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiezo hoefdt maar 1x te lukken en je hebt winstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh, snel ff een CRon met 150c sp zoeken en dan 300c bieden. Succes gegarandeerd toch?
Lumu en Benson halen...?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:16 schreef byah het volgende:
weet niet wat ik er nog meer aan kan doen
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#fFeaBQBZdjR:360
Cam --> CF kaart kopen voor Grot.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:16 schreef byah het volgende:
weet niet wat ik er nog meer aan kan doen
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#fFeaBQBZdjR:360
Ja die zijn toch cheap.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Cam --> CF kaart kopen voor Grot.
Vanavond ff potje doen dan. Bronze tegen Bronze?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:27 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Af. Bronze teampje van 70k.
Speel jij op de ps3?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vanavond ff potje doen dan. Bronze tegen Bronze?
Ik had ze voor ze hip werden, dus:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 03:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
26,5k, 400c en 10,25k is het bij mij.
Prima voeg me maar toe als je wil.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:06 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Speel jij op de ps3?Ik heb namelijk ook net een bronze team af
Heb nog nooit eerder een bronze team gemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:17 schreef DutchSL het volgende:
Plots maakt iedereen bronzes
Bronzen FOK toernooi?
Omdat ik divisies spuug zat benquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:17 schreef DutchSL het volgende:
Plots maakt iedereen bronzes
Bronzen FOK toernooi?
Wat is je PSN?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Prima voeg me maar toe als je wil.
Nou ik kwam gister precies hetzelfde team tegen als wat ik had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik win met bronzes veel meer dan met silvers maar misschien ligt dat ook wel aan het niveau van de tegenstanders (of ik ben gewoon goed)
Dat soort teams kom ik nog niet zo vaak tegen maar ik moest wel een keer tegen iemand met IF Sinclair en verder alle andere dure Engelse bronzes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nou ik kwam gister precies hetzelfde team tegen als wat ik had.Engele pace bronzes. Die gozer heb ik wel helemaal kapot gespeeld. Hij heeft ook denk ik voor rond de 120K coins in dat teampje gestoken. Dan ben je geen noob denk ik.
Ik ben op stage man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:29 schreef ThatDutch het volgende:
KrAlex accept je mn vriendenverzoek?
Ik zou aanraden gewoon een 2e team bouwen ipv een bank te kopen voor dit team. voor 22k kan je een leuk BBVA team maken! tips voor spelers daarin: Miranda (CB), Vela (SP) ..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:37 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben dus een fifa noob en al helemaal een FUT noob. Heb met wat traden en vooral offline wedstrijden onderstaand team in elkaar gezet, maar dit team is vast aan verbetering toe of ik had andere keuzes moeten maken. Vandaar dat ik nog 3 slots vrij heb gehouden. Ik sta dus open voor tips en heb nog 22000 coins, maar geen andere spelers meer. Dus kan nu geen wedstrijden spelen.
Alle tips voor het versterken van mijn team zijn dus welkom !
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#fuu1wBChndC:360
Je zou gewoon je bank moeten versterken. Probeer er nog een goedkope LW en RW bij te kopen. Bijvoorbeeld Moses en Sinclair. Want je huidige flankspelers worden het snelste moe doordat je ermee gaat rushen. Vervolgens een reservespits voor een normale prijs. Cissé zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Een reserve LB en RB. Fabio en Rafael da Silva zouden een optie kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:37 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben dus een fifa noob en al helemaal een FUT noob. Heb met wat traden en vooral offline wedstrijden onderstaand team in elkaar gezet, maar dit team is vast aan verbetering toe of ik had andere keuzes moeten maken. Vandaar dat ik nog 3 slots vrij heb gehouden. Ik sta dus open voor tips en heb nog 22000 coins, maar geen andere spelers meer. Dus kan nu geen wedstrijden spelen.
Alle tips voor het versterken van mijn team zijn dus welkom !
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#fuu1wBChndC:360
Die is zeker beter, maar dan heb jij niet goed gelezen in de post van bierjoostquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:46 schreef Jimbo het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die miranda (cb)
Heb er nu al een paar keer over gehoord, maar bijv puyol of pepe oid is toch beter ?
En ik hem nog wel van de RPL af proberen te houdenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:47 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je zou gewoon je bank moeten versterken. Probeer er nog een goedkope LW en RW bij te kopen. Bijvoorbeeld Moses en Sinclair. Want je huidige flankspelers worden het snelste moe doordat je ermee gaat rushen. Vervolgens een reservespits voor een normale prijs. Cissé zou een tijdelijke oplossing kunnen zijn. Een reserve LB en RB. Fabio en Rafael da Silva zouden een optie kunnen zijn.
Of je maakt voor die 22K een compleet RPL team met Emenike, Martins, Dany in 3-5-2.
Ik was voor dat complete team gister 13K kwijt en was met 10 minuten klaar.
Tsja, het is gewoon een leuk team voor beginners met weinig geld. Vooral de voorhoede is gewoon heerlijk om mee te spelen. En dan heb je nog extra's met McGeady als 5* skiller. En Carlos Eduardo of Danny als spelers die het perfect doen op de CAM/CF.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:49 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
En ik hem nog wel van de RPL af proberen te houden
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:55 schreef KrAlex het volgende:
[..]
No! It can't be. That's not possible. I refuse to believe it...
[ afbeelding ]
Die kun je op de bank zetten, die worden dan fit wanneer je met het andere team speelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef bierjoost het volgende:
Wat 'heb je eraan' om een tweede team te bouwen? Gewoon omdat het leuker is dan om met 1 team te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |