PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Thanks, ff episode 1 kijken om te zien of het me iets lijktquote:
het begin is misschien niet zo spannend maar het wordt wel steeds beterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, ff episode 1 kijken om te zien of het me iets lijkt
Serie is tof, comic is geniaal..ben benieuwd. Meestal vind ik dit soort type spellen niet echt leuk om te spelen, maar als het verhaal tof is dan is het primaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het begin is misschien niet zo spannend maar het wordt wel steeds beter
http://futhead.com/fifa/players/1039/#.UH3XQa4Xqn8quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Waar vindt ik de ingame stats van Rooney ben van plan hem te kopen.
Je hebt tot 200k getrade maar weet niet waar je de ingame stats van een speler kan vinden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef Vraagje100 het volgende:
5* skiller, blijkbaar 10k waard. Net ook een Kayal voor 500c. Had veel eerder moeten weten dat je met CE ook naar de 59e minuut konquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is best wel een leuke deal, hij is veel duurder dan ik dacht
Haha dankjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je hebt tot 200k getrade maar weet niet waar je de ingame stats van een speler kan vinden?
Het is wel toffer om zelf te spelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, ff episode 1 kijken om te zien of het me iets lijkt
vindt ik...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef Vraagje100 het volgende:
Kayal wordt toch gepricefixed nu? Ik ga ook vaak naar de 59e minuut met CE, ik vertel alleen niet waar ik naar zoekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
5* skiller, blijkbaar 10k waard. Net ook een Kayal voor 500c. Had veel eerder moeten weten dat je met CE ook naar de 59e minuut kon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ban.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef DutchSL het volgende:
Unable to connect to EA servers.. iemand anders ook last van?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:58 schreef wieisboos het volgende:
Career met Ajax na drie seizoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik wel een idee van. En Kayal is op de PS3 nog 5kquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kayal wordt toch gepricefixed nu? Ik ga ook vaak naar de 59e minuut met CE, ik vertel alleen niet waar ik naar zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |