SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef kipknots het volgende:
Iemand hier al gezien dat Glenn Beck ook een eigen jeanslijn is begonnen?
[ afbeelding ]http://supertalk.superfut(...)-1791-supply-and-co/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met aandoen en met je knopenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Al deze praat over paypal heeft me er aan herinnerd dat ik mijn wachtwoord maar weer eens moet veranderen![]()
En morgen komt mijn elephant 2 binnen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:29 schreef kipknots het volgende:
Iemand hier al gezien dat Glenn Beck ook een eigen jeanslijn is begonnen?
[ afbeelding ]Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Fit is iets wat heel persoonlijk blijft. Ik ben ook meer van de slim/tapered fits, maar ik kan niet ontkennen dat bij veel mensen een straight fit ook erg tof staat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:43 schreef Michhas het volgende:
Vind die fits nou niet echt denderend ofzo
Dat is waar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:59 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Fit is iets wat heel persoonlijk blijft. Ik ben ook meer van de slim/tapered fits, maar ik kan niet ontkennen dat bij veel mensen een straight fit ook erg tof staat.
Misschien handig om te vermelden naar wat voor fit etc je op zoek bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef omelette het volgende:
Ga maar eens wat geld opzij leggen voor een nieuwe aankoop. Zal de markt eens even verkennen. Budget zo rond de 150eu als iemand nog suggesties heeft
Beetje slim fit. Niet te skinny. Lichte taper magquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:32 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Misschien handig om te vermelden naar wat voor fit etc je op zoek bent
Iets van NF of Nudie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:36 schreef omelette het volgende:
[..]
Beetje slim fit. Niet te skinny. Lichte taper mag
WeirdGuy heb ik even naar gekeken. SkinnyGuy gaan mijn bovenbenen niet overleven denk ikquote:
Skinny Guy paste ik ook niet in. Wilde die TdN collab heel graag, maar kreeg em niet verder dan m'n knieën. Nudie fits weet ik zo even niet meer. Misschien die nieuwe stond in het vorige topic geloof ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef omelette het volgende:
[..]
WeirdGuy heb ik even naar gekeken. SkinnyGuy gaan mijn bovenbenen niet overleven denk ik. Nudie ga ik ook even naar kijken
Wat zijn de interessante fits daar?
Mee eens, of een NF dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:01 schreef Atta-boy het volgende:
Apc, unbranded en japan blue x momotaro of "gewone" japan blue zijn denk ik betere alternatieven voor die prijsklasse.
Ik was Japan blue en apc gewoon helemaal vergeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:04 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mee eens, of een NF dus.
Unbranded is wel echt saai, maar goede prijs-kwaliteit.
Kijk naar de nieuwe Atelier LaDurance Princeton. Flinke taper met een toch ruim topblock. Erg toffe broek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef omelette het volgende:
[..]
WeirdGuy heb ik even naar gekeken. SkinnyGuy gaan mijn bovenbenen niet overleven denk ik. Nudie ga ik ook even naar kijken
Wat zijn de interessante fits daar?
Zeker mooie broek. Weet alleen niet wat ik van die backpocketstitching moet vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:23 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Kijk naar de nieuwe Atelier LaDurance Princeton. Flinke taper met een toch ruim topblock. Erg toffe broek.
Prijsrange 150-160 e
Dan zou ik geen nudies gaan kopen, vind dat minder intressant qua fabric.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:19 schreef omelette het volgende:
Bedankt voor de suggesties. Ga er zeker wat mee doenUnbranded vind ik wat te saai inderdaad. APC draag ik nu ook. Opzich wel tevreden, maar wil wel wat anders
Er is in principe niks mis met unbranded, maar ik zou wel een beetje details willenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dan zou ik geen nudies gaan kopen, vind dat minder intressant qua fabric.
Al wilde ik er wel ineens één een tijdje terug, viel irl heel erg tegen.
Wat is er saai aan unbranded dan? Vind dat zelf altijd wel mooie broeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |