quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:01 schreef FreaZ het volgende:
Iedereen lekker snel z'n G3 annuleren en een HDC bestellen!Done, Deze besteld HDC Galaxy S3 i9300 EX- MTK6577 Dual Core 1GB Ram 4.7 inch 720P IPS Screen 12M Android PhoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een drama is die service team van Fastcardtech... ik vraag wanneer ze leveren ik krijg het antwoord: black terug...![]()
Vervolgens weer een vraag gesteld, krijg ik een blanco template mail terug...![]()
Back ontopic: Ze halen die 10.000 batches niet want ze proberen overal dezelfde CPU te krijgen, en die is nog al schaars.. ik verwacht dat productie dus puur afgestemd is op het aantal CPU's die ze per dag/week binnen krijgen.
Om kort te zijn: vertragingen komen door de leveranciers, maar ook doordat ze een foute inschatting hebben gemaakt hoe lastig het is het toestel in 3 kleuren te maken. En daaruit komt weer dat ze dus de inkoop niet goed hebben afgestemd.quote:This week G3 shipments slow, mainly the following reasons (objective reason, not an excuse):
A slow order consolidation. Accessories orders one by one to find the corresponding phone orders, and merge the contents of the accessories. Must each after the merger of the accessories orders to arrange shipments, or phone sent accessories missing not Send. So we had to follow-on offering to cancel the Accessories Orders merger. The arrange buy cheap STO accessories mailed separately, best domain gift accessories to compensate postage.
2, multi-color. With three colors on, the work is very confusing. Hit single, shipping, packing only the implementation of a unified color, or an error may be significant. Inexperienced big mistake, slow delivery, also cause individual user sent the wrong color. We deeply repent, after each batch only offer one color, the work and strive to simplify and improve the processing efficiency.
3, inventory and order reception of discrepancy. Was originally based on a variety of color inventory to an order for recovery, but the actual discovery order color because the receivables are not on the number of colors on a variety of reasons and inventory, the silver of a number of iron-gray-black a few hundred less had to be temporarily re-organization of production, detestable is the next batch of production plans or silver, iron gray and black excess inventory. Behind offering only offer one color, should not occur again out of stock the conflict between the quantity of various colors.
Eat a cutting wisdom, and look forward to all the criticism and encouragement, the good domain continue to accumulate experience, growth and progress! You all the way there, good domain is more exciting!
quote:After the batch G3 and G2 shipments, open the next batch Offering. , On the the white G3 basis of the next batch of 5000 silver due to delays in work this week, next week will continue to increase the number of Offer G3 and try to shorten the delivery time required, so that the back of a friend as soon as possible to get your favorite mobile phone!
Eerste bericht is hier gisteren ook al (deels geplaatst).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:39 schreef ikbenik het volgende:
Er is toch een nieuwsbericht/verklaring van Waden over de vertraging van de G3:
[..]
Om kort te zijn: vertragingen komen door de leveranciers, maar ook doordat ze een foute inschatting hebben gemaakt hoe lastig het is het toestel in 3 kleuren te maken. En daaruit komt weer dat ze dus de inkoop niet goed hebben afgestemd.
Toch begin ik er weer een wat beter gevoel over te krijgen. Liever een bedrijf dat laat weten dat het fouten heeft gemaakt en het wil oplossen, dan dat je niets hoort en niets (of iets verkeerds) krijgt.
En nog wat nieuws:
[..]
De marge is 0 (of zelfs -) daarom steeds vertragingen. Als ze de onderdelen niet voor hun prijs kunnen krijgen dan wachten ze liever.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef mtchel112 het volgende:
allemaal leuk en aardig maar ik snap niet zo goed dat dit maar allemaal normaal word gezien, stel je voor dat samsung of sony zo laks was met het releasen van haar producten en het uitstellen ervan.
en ja ik weet het is chinees en het is goedkoop, maar het heeft ook echt zn grenzen
Ik bedoel het juist positief. En het heeft niks met Paypal te maken, maar gewoon met de wisselkoers natuurlijk. Dat ze daar altijd wat op verdienen door hem in hun voordeel uit te laten vallen daar doe je niks aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef shiznuts het volgende:
Paypal's a bitch (en wisselkoersen ook).
Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik bedoel het juist positief. En het heeft niks met Paypal te maken, maar gewoon met de wisselkoers natuurlijk. Dat ze daar altijd wat op verdienen door hem in hun voordeel uit te laten vallen daar doe je niks aan.
Ik las volgens mij dat mensen dachten dat ze 11 euro verlies zouden hebben bij annuleren.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.
ik denk dat mijn datum van 25 oktober niet behaald wordquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:16 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik heb nog steeds goede hoop dat hij voor november verstuurd wordt
Uit de rij jij!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Xetran het volgende:
Heb ook maar even een mailtje gestuurd om te cancellen. Als het echt zo lang gaat duren dan koop ik hem wel buiten de pre-order en maakt die ene maand ook wel niet meer uit.
Niet dat ik sceptisch ben of zo, maar ik heb geen zin om mijn geld zo lang open te hebben staan.
Ooh wacht, dus als ik over 120 dagen mijn bestelling annuleer dan verlies ik maar 11 euro? Of wordt dat steeds hoger? Dat verhoogt mijn geduld welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Na 60 dagen (waarna de refund niet meer gratis is) is dat het geval.
Ik ook zeker nog!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wie blijven nog over, Shiz, Down, jij, ik..
Ik ook nog, geef niet zo snel op xDquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |