Of Google Translate snapt dat verschil nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:18 schreef Tsurany het volgende:
Volgens mij snappen ze het verschil tussen losse toestellen en batches daar niet
Gisteren begonnen en 108 op de post gedaan. Andere 1.000 vandaag of morgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:52 schreef FreaZ het volgende:
108 telefoons... in 1 week? lolwut?! Hebben ze daar maar 2 Chineesjes aan 't werk? Regel eens snel dat een basisschool stage komt lopen!
ja dat word ook wel een ziekelijk toestelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Hoe langer het duurt des te meer tijd hebben jullie om te sparen voor [ [url=deze]afbeelding[/url] ], die ook eind dit jaar uitkomt.
Ach elk nadeel heb zen voordeelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Hoe langer het duurt des te meer tijd hebben jullie om te sparen voor [ [url=deze]afbeelding[/url] ], die ook eind dit jaar uitkomt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Janesh het volgende:
Laat maar posten op een chinatab is soms moeilijker dan je denkt.
Dat is dus geen Galaxy S3, maar een kloon, mocht iemand in de war zijn.quote:
Vandaar dat er ook word gezegd dat benchmarks niet altijd even goed is om telefoons te vergelijken..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:53 schreef ikbenik het volgende:
Wat ik nu dus niet begrijp, de G3 is als eerste klaar met de test en je kan ook tijdens het filmpje zien dat deze een fractie sneller is. Tot het moment dat de test is afgelopen, de G3 is dus klaar en dan is het nog enkele seconden wachten op de HDC. Conclusie volgens Antutu: de HDC is sneller
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef Downstar het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook word gezegd dat benchmarks niet altijd even goed is om telefoons te vergelijken..
daarnaast hebben wij zelf ook wel screens van G3's die 5400 halen ofzo ..
volgens mij word er wel gekijken naar de snelheid hoesnel er geschreven/gelezen IO kan worden naar sd etc..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef ikbenik het volgende:
Ik snap het: ze hebben in de HDC een SD kaart gestopt en in de JiaYu niet (zie rond 2:55). Er wordt getest als het aanwezig is. Ik ken Antutu verder niet, maar geven ze dan ook punten wanneer er meer componenten in zit (zoals nu die SD kaart)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Uiteindelijk heeft ie in euro's ~¤170,- gekost. Zag ook pas later de coupons voor de G3, dus had al ietwat spijt. Nu toch erg tevreden er mee, ik kom van een heel basic smartphone en de prijs-kwaliteit-watjekrijgt verhouding is m.i. nog steeds vrij ok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef shiznuts het volgende:
Ja, het is ook zoveel moeite ff naar Fastcardtech te gaan hè...
USD:168.00 als basis dus, met allerlei verzend- en transactiekosten die daar nog bovenop komen.
Haal ik er liever eentje van Aliexpress...Maar goed ik wacht gewoon op de G3, want ik had al een singlecore G2 en wil wel significant upgraden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |