Over de mail die RobertNL citeert in dit stukje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Over welke mail hebben jullie het?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er worden dus nu ook actief mailtjes vanuit Lightake gestuurd. Met 3 opties: Wachten, annuleren, wisselen.
Ik wacht wel rustig af wat ik verlies.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Oke, ik heb iets verkeerd gerekend. Teveel in ons voordeel..
Nu voor real.
Je krijgt 122,601005 euros teruggestort.
ongeveer 133 betaald.
Is 11 euro verlies, godveredomme.
Heb jij ook bij Lightake besteld? Ik heb namelijk ook geen mail gekregen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
True, maar als Skiet net zoals ik voor registered mail gekozen heb zijn er dus 30 dagen voor verzending. Gaat daar iets mee fout, vertraagt of anderszins dan heb je dus 45-6=39-30=9 dagen speling over. Edit: nevermind, typo kan ookquote:
Je kan geschil openen op dag 44 en dan heb je nog 15 dagen ofzoiets om het om te zetten in een claim. EDIT: Bovendien heb ik wel vertrouwen in Lightake dat als ik wil zij gewoon netjes mijn order annuleren en het geld terugboeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, maar als Skiet net zoals ik voor registered mail gekozen heb zijn er dus 30 dagen voor verzending. Gaat daar iets mee fout, vertraagt of anderszins dan heb je dus 45-6=39-30=9 dagen speling over
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als ze hebben verzonden dan gaan ze natuurlijk niet annuleren. Dan ga je het hele proces van mailen en moeilijk doen in om gelijk te krijgen mocht je telefoon niet binnen komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan geschil openen op dag 44 en dan heb je nog 15 dagen ofzoiets om het om te zetten in een claim. EDIT: Bovendien heb ik wel vertrouwen in Lightake dat als ik wil zij gewoon netjes mijn order annuleren en het geld terugboeken.
Het gaat wel een beetje om vertrouwen, ik verwacht van Lightake dat ze niet een fles water opsturenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het gaat niet om vertrouwen in Lightake. Als ze hebben verzonden dan hoeven ze natuurlijk niet te annuleren. Dan ga je het hele proces van mailen en moeilijk doen in.
Lightake kan de telefoon wel opsturen, maar tussen China en jouw adres kan er veel fout gaan. Mocht je pakketje om wat voor reden dan ook niet aankomen dan heb je na 45 dagen geen poot om op te staan. Dat is mijn punt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat wel een beetje om vertrouwen, ik verwacht van Lightake dat ze niet een fles water opsturen.
Ja het was duidelijk nadat je de post voor de mijne had ge-edit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lightake kan de telefoon wel opsturen, maar tussen China en jouw adres kan er veel fout gaan. Mocht je pakketje om wat voor reden dan ook niet aankomen dan heb je na 45 dagen geen poot om op te staan. Dat is mijn punt.
Ik vertrouw Lightake wel, ik bestel al zo lang bij Jack.
EDIT: De kopersbescherming is naar mijn weten JUIST voor het niet ontvangen van je bestelling. Na 45 dagen kan je niks meer doen en doet Paypal ook niks meer.
Nu duidelijk?
Huh, heb je die mail via de site van Lightake gekregen? of in je gewone mailbox?quote:
Hoeveel tijd zat er tussen bestellen en annuleren? Krijgen we misschien toch gewoon al het geld terugquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Joerii90 het volgende:
Ik heb gewoon 149 euro terug gekregen. Wat ik heb betaald, waren alle Chinezen maar als de mensen van Lightake!
Ik heb gistere avond rond 7uur locale tijd geannuleerd en vandaag om 9:27 mijn refund ontvangenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zat er tussen bestellen en annuleren? Krijgen we misschien toch gewoon al het geld terug
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:58 schreef Joerii90 het volgende:
[..]
Ik heb gistere avond rond 7uur locale tijd geannuleerd en vandaag om 9:27 mijn refund ontvangen
met volgend bericht: Hi, Sorry for the inconvenience. For item you ordered is pre-order product, there is no accurate release time from supplier until now. Here is refund for your order Q120911231XXX , pls confirm it. and hope your understanding. Best regards. lightake.com
Idd netjes en vlot! En op welke dag had je hem besteldquote:
11 septemberquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Idd netjes en vlot! En op welke dag had je hem besteld?
Ah mooi, was daarna benieuwd omdat er weinig verschil in de koers tevinden is als je na 7 dagen al annuleert. Ik heb ook rond die tijd besteld, hoeven we dus mooi geen rekening te houden met die 11 euro verliesquote:
Als je even de 3de post leest ben je gelijk bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er staat geen verwachte levertijd bij nu toch? Heb zelf geen mail gehad en kom net van het werk. Wat is de status van de problemen nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |