Wauw goede inhoudelijke post man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef OOO het volgende:
gefrustreerde masturberende pubertjes die zeggen dat vrouwen die sex willen een hoer en slet zijn
En jij bent dus een niet gefrustreerde niet masturberende volwassen man die stelt dat je niet hoer of slet mag zeggen tegen vrouwen die met anderen neuken zonder het te vertellen en in een relatie zitten.. doe je goed man!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef OOO het volgende:
gefrustreerde masturberende pubertjes die zeggen dat vrouwen die sex willen een hoer en slet zijn
Mannen doen het net zo hard, daar hoor je niks van, dus ja. redelijk kansloosquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En jij bent dus een niet gefrustreerde niet masturberende volwassen man die stelt dat je niet hoer of slet mag zeggen tegen vrouwen die met anderen neuken zonder het te vertellen en in een relatie zitten.. doe je goed man!
Als je me je private telefoonnummer geeft kunnen we het daar wel over hebben en een afspraak maken om elkaar in privé te treffenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan.
Voor je vriend:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
Hey allemaal,
Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan. Nog tips voor mij, of voor mijn vriend?
Ja, maar TS komt erachter dat zijn vriend in demand is,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef Poem het volgende:
Hopelijk waren de reacties tot nu toe al voldoende om TS te doen realiseren dat haar relatie óf al heel lang geen relatie meer is óf nu echt op de afgrond af stormt.
Natuurlijk gooi je 5,5 jaar niet zo maar weg, maar advies vragen in deze situatie is wel erg wanhopig...
Nou ja ik moet zeggen dat ik hier nooit zo dat verschil merk gelukkig. Begrijp wel wat je bedoelt maar reacties zijn vaak wel hetzelfde bij vrouwen en mannen die vreemdgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef OOO het volgende:
[..]
Mannen doen het net zo hard, daar hoor je niks van, dus ja. redelijk kansloos
Nou, blijkbaar dus niet, hij vond niet jou maar een ander, waar hij, zoals ik al zei, hopelijk WEL gelukkig mee wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Probleem is dus dat we juist elkaar wel weer gevonden hebben toen alles eruit was. We hebben ervoor slecht contact gehad (ik heb geprobeerd te zeggen dat ik erg benieuwd was naar anderen maar dat werkte niet).
Ja ik weet dat ik me ontzettend hoerig heb gedragen. Ik zat erg slecht in me vel, kon er niet mee stoppen. maarja, dat is allemaal uitgepraat en aant bezinken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat hij erg gelukkig met haar wordt en dat zij hem niet zal bedriegen
Het contact is blijkbaar nog steeds slecht, anders zou die hele behoefte aan de ander er niet zijn, En er niet mee kunnen stoppen is natuurlijk echt gelul, je KON wel stoppen maar dat WILDE je niet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Probleem is dus dat we juist elkaar wel weer gevonden hebben toen alles eruit was. We hebben ervoor slecht contact gehad (ik heb geprobeerd te zeggen dat ik erg benieuwd was naar anderen maar dat werkte niet).
Ja ik weet dat ik me ontzettend hoerig heb gedragen. Ik zat erg slecht in me vel, kon er niet mee stoppen. maarja, dat is allemaal uitgepraat en aant bezinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |