abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118040251
Hey allemaal,

ik ben 23 en heb 5,5 jaar een relatie met mijn vriend. Ik woon ondertussen al bijna 5 jaar met hem samen.
Begin dit jaar ging het mis. Ik miste spanning in de relatie en heb me ingeschreven op datingsites. In een paar maanden tijd heb ik toen met meerdere mannen afgesproken en sex gehad zonder ook maar enigszins gevoelens voor deze mannen te hebben.
In augustus is mijn vriend hier achter gekomen, en ik weet dat ik me heel erg gelukkig mag prijzen dat hij hierna nog met me door wou!
We zijn toen gaan kijken naar andere mogelijkheden om de spanning erin te houden, samen daten, meisje erbij zoeken voor een trio. Wel veel contacten gelegd via internet, maar er is verder nog niet echt iets van gekomen.
Ook had ik mijn vriend toestemming gegeven zelf te daten, ik zou uiteindelijk een open relatie niet erg vinden (hij wel). Twee weken geleden heeft hij tijdens uitgaan een meisje gezoend waar hij nu verliefd op is geworden. Ze hebben er nu 3 dates opzitten. Ik ben er nog niet over uit wat ik er van vind: aan de ene kant heel leuk dat hij er zo blij van wordt, aan de andere kant was het niet de bedoeling dat ie verliefd werd. En ik moet af en toe het huis uit als ze komt.
Het meisje weet niet dat hij een vriendin heeft, dat maakt het ook niet makkelijker.

Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan. Nog tips voor mij, of voor mijn vriend?
pi_118040317
je bent een slet

niet omdat je spanning zoekt buiten je relatie, maar omdat je dit doet zonder het hem te zeggen
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_118040323
Godverdomme, wat een trainwreck van een relatie :') Zelf een beetje rondneuken omdat je spanning mist, en je vriend in een open relatie praten wat hij niet ziet zitten en dan verbaasd zijn dat hij verliefd wordt op een ander :')

Waarom heb je dit niet eerder ter sprake gebracht? Ik zou er gewoon een punt achter zetten, je hebt je relatie zoveel schade aangebracht en dit ga je niet meer repareren.
pi_118040340
Wat is deze? :') Lekker gezonde relatie zeg. Geloof dat je zelf ook wel door hebt dat dit niet werkt. Ik zou fijn uit elkaar gaan.
Hilarisch ook dat je gewoon je eigen huis uit gaat omdat je vriend wilt neuken met z'n vriendinnetje in júllie bed _O- :')
I'm not a sinner.
pi_118040344
Sorry hoor, maar jij gaat vreemd, dan mag je vriend met jouw toestemming gaan daten, en nu hij verliefd wordt is het ineens alarmfase 1?

Echt serieus volgens mijis jullie relatie al een poosje over, hij vind dat andere meisje leuker, en jij vind hem ook niet echt leuk meer anders zou je niet op een dating site gegaan zijn.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:33:25 #6
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118040381
Nou ja mijn post zit wat aan de behoorlijk negatieve kant van het spectrum denk ik. Maar ja sleur in de relatie, vreemdgaan, hij ook zoenen, jij als 2e keus een open relatie voorstellen die hij niet wil... hij verliefd.. als hij geen open relatie wil gaat hij er misschien met haar vandoor.

Sowieso heb ik het idee dat zo'n relatie vrijwel altijd mislukt o.a. omdat jullie er niet voor kozen om een open relatie te nemen maar de aanleiding ervoor is dat je vreemd bent gegaan.. direct een hele andere insteek. Op basis van wat je typt denk ik dat hij wel met die meid ervandoor kan gaan.
we dan
pi_118040390
gefrustreerde masturberende pubertjes die zeggen dat vrouwen die sex willen een hoer en slet zijn :')
OOO
pi_118040439
Ik zou me ook storten op die chick die me niet belazerd heeft door zich bewust in meerdere escapades te storten. Je krijgt wat je verdient.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_118040441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef OOO het volgende:
gefrustreerde masturberende pubertjes die zeggen dat vrouwen die sex willen een hoer en slet zijn :')
Wauw goede inhoudelijke post man!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:35:03 #10
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118040446
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef OOO het volgende:
En jij bent dus een niet gefrustreerde niet masturberende volwassen man die stelt dat je niet hoer of slet mag zeggen tegen vrouwen die met anderen neuken zonder het te vertellen en in een relatie zitten.. doe je goed man!
we dan
pi_118040477
ik denk een dikke doeii voor jullie relatie
grote kans dat ie liever met een kersverse verliefdheid ervandoor gaat dan met een rondneuker die de spanning mist

je zit je op de zeebodem af te vragen of je nog iets kunt doen zodat je schip niet zinkt
succes, maar dit heb je toch echt volledig aan jezelf te danken
plus dat ie natuurlijk gewoon bij je weg had moeten gaan destijds
dude here
pi_118040479
Ik hoop dat hij erg gelukkig met haar wordt en dat zij hem niet zal bedriegen O+
Ja doei.
pi_118040488
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

En jij bent dus een niet gefrustreerde niet masturberende volwassen man die stelt dat je niet hoer of slet mag zeggen tegen vrouwen die met anderen neuken zonder het te vertellen en in een relatie zitten.. doe je goed man!
Mannen doen het net zo hard, daar hoor je niks van, dus ja. redelijk kansloos
OOO
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:36:43 #14
294141 tarantism
hups in die kont
pi_118040501
hahaha dit verhaal is zo banaal dat ik het nauwelijks geloof
pi_118040525
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:

Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan.
Als je me je private telefoonnummer geeft kunnen we het daar wel over hebben en een afspraak maken om elkaar in privé te treffen :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:37:28 #16
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_118040527
Hopelijk waren de reacties tot nu toe al voldoende om TS te doen realiseren dat haar relatie óf al heel lang geen relatie meer is óf nu echt op de afgrond af stormt.

Natuurlijk gooi je 5,5 jaar niet zo maar weg, maar advies vragen in deze situatie is wel erg wanhopig...
pi_118040560
Probleem is dus dat we juist elkaar wel weer gevonden hebben toen alles eruit was. We hebben ervoor slecht contact gehad (ik heb geprobeerd te zeggen dat ik erg benieuwd was naar anderen maar dat werkte niet).
Ja ik weet dat ik me ontzettend hoerig heb gedragen. Ik zat erg slecht in me vel, kon er niet mee stoppen. maarja, dat is allemaal uitgepraat en aant bezinken.
pi_118040575
Deksel... neus...
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Forum Admin dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:38:48 #19
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_118040576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:28 schreef Juulrosa het volgende:
Hey allemaal,

Ik zou graag van jullie horen hoe jullie op dit soort situaties in zouden gaan. Nog tips voor mij, of voor mijn vriend?
Voor je vriend:
Ga voor dat andere meisje!
Voor jou:
Vind een leukere vent.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_118040601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef Poem het volgende:
Hopelijk waren de reacties tot nu toe al voldoende om TS te doen realiseren dat haar relatie óf al heel lang geen relatie meer is óf nu echt op de afgrond af stormt.

Natuurlijk gooi je 5,5 jaar niet zo maar weg, maar advies vragen in deze situatie is wel erg wanhopig...
Ja, maar TS komt erachter dat zijn vriend in demand is, :9~
OOO
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:40:09 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118040631
Eigen schuld :')
Ik hoop dat hij er met die meid vandoor gaat.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:40:55 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118040663
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef OOO het volgende:

[..]

Mannen doen het net zo hard, daar hoor je niks van, dus ja. redelijk kansloos
Nou ja ik moet zeggen dat ik hier nooit zo dat verschil merk gelukkig. Begrijp wel wat je bedoelt maar reacties zijn vaak wel hetzelfde bij vrouwen en mannen die vreemdgaan.
we dan
pi_118040672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Probleem is dus dat we juist elkaar wel weer gevonden hebben toen alles eruit was. We hebben ervoor slecht contact gehad (ik heb geprobeerd te zeggen dat ik erg benieuwd was naar anderen maar dat werkte niet).
Ja ik weet dat ik me ontzettend hoerig heb gedragen. Ik zat erg slecht in me vel, kon er niet mee stoppen. maarja, dat is allemaal uitgepraat en aant bezinken.
Nou, blijkbaar dus niet, hij vond niet jou maar een ander, waar hij, zoals ik al zei, hopelijk WEL gelukkig mee wordt O+
Ja doei.
pi_118040705
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop dat hij erg gelukkig met haar wordt en dat zij hem niet zal bedriegen O+
Just when I thought I was out... they pull me back in.
pi_118040714
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Juulrosa het volgende:
Het contact is blijkbaar nog steeds slecht, anders zou die hele behoefte aan de ander er niet zijn, En er niet mee kunnen stoppen is natuurlijk echt gelul, je KON wel stoppen maar dat WILDE je niet!

En nu het terugkomt en t is je reet bijt, is het allemaal zo erg, en blablabla, Sorry hoor maar what goes around, comes around
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')