Je hebt gelijk, ik was iets te snelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Chan het volgende:
Ze zijn nog heul nie getrokken, we wachten nog tot iedereen m ingeleverd heeft voordat ze getrokken worden..
Ben verder niet ongeduldig hoor
Ja dat inderdaadquote:Op [url=htttp://forum.fok.nl/topic/1882812/1/25#118038930]dinsdag 16 oktober 2012 14:50[/url] schreef NotTheSame het volgende:
Lootje ingeleverd!
N00b question... Verlanglijstje? Daar moet dus de korte omschrijving van jezelf en je adres in staan hoop ik? Ja en wat cadeausuggesties natuurlijk?
Voordat ik weer grandioos de penassie in ga...
ik vind dit best heel zinnig!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:44 schreef Chan het volgende:
Als het inleveren van de lootjes in dit tempo doorgaat dan worden om ongeveer 16:00 de lootjes getrokken..
Ik moet echt eens wat zinnigs met mijn tijd gaan doen...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Keshet het volgende:
Ik heb 'm wel ingeleverd maar nog niks ingevuld. Ik ga er vanavond eens even voor zitten!
Ivoorpret!
Als je snel bent en nog mee wilt doen moet je even he mailadres pm-en, ik kan je nog toevoegen tot de lijstjes ingeleverd zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Dammit! Dit helemaal gemist dit jaar.
Veel plezier dames!
Duss... wie gaat haar bellen?quote:
Ik zou mijn hormonen de schuld kunnen geven.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:29 schreef Chan het volgende:
Toen ik vorig jaar de laatste was waarop nog gewacht werd zei ze:
[..]
Duss... wie gaat haar bellen?
Ik ook niet met jouquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Prima, maar ik kan niet met jou ruilenhint hint...
Aaaah da's lief van je! Ik ga me erop verheugen hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef Kersjes het volgende:
Ik ga mijn lootje toch zo in de watten leggen![]()
Vroeger kreeg je nog wel eens wat van me. Een boom of mand fruit enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aaaah da's lief van je! Ik ga me erop verheugen hoor.
He? Een boom? Ehhh dat was vast Phluphy. Of ben ik nu ook in de war?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:43 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog wel eens wat van me. Een boom of mand fruit enzo![]()
Maar nu ga ik je echt wat tofs geven
Aww shit, nu al de fout in![]()
Ik ook niet hoor, ik ga "iemand" heel blij maken hoop ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik ook niet met jou![]()
En ik wil helemaal niet ruilenheb een leuke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |