Volgens mij doe je dat toch zelf.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
Aaargh ik heb weer kleren besteld
damn you stupid me!
ik ben vervloekt met goede smaak en te veel sheer awesomeness waardoor alles ook leuk staatquote:
Nu nog geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben vervloekt met goede smaak en te veel sheer awesomeness
Omdat verder niemand anders dr wil?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Waarom geven we ripley aan de nabestaanden?
En dat komt dan via de werkmail? Lekker lulligquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh volgens mij wordt er iemand heel erg genaaid.. Ik heb in mijn werkmail een mailtje gekregen over een make-up artist met allemaal foto's van haar in fetish kleding en in actie op een fetish feest. Lullig!
Is Zbbrox dan eindelijk achter zijn ware geaardheid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat verder niemand anders dr wil?.
grapje rips.
ja dat is het probleemquote:
Uhuh. Mijn baas dacht wel dat hij haar kende, ze zal ook wel in de kapperswereld werken enzo. Extreem lullig ja. Ook echt in de mail erbij "The dark side of ....", "Foto's zijn niet bewerkt"...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat komt dan via de werkmail? Lekker lullig
Snel uitgeven voor het op is!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is het probleem
ik heb het nu!
alleen zou ik het moeten sparen voor het college geld van volgend jaar
maar dat is nog zooo ver weg... en dat jasje is heeeeel dichtbij
Mafkezen die dat doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Mijn baas dacht wel dat hij haar kende, ze zal ook wel in de kapperswereld werken enzo. Extreem lullig ja. Ook echt in de mail erbij "The dark side of ....", "Foto's zijn niet bewerkt"...
Lekker professioneel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Mijn baas dacht wel dat hij haar kende, ze zal ook wel in de kapperswereld werken enzo. Extreem lullig ja. Ook echt in de mail erbij "The dark side of ....", "Foto's zijn niet bewerkt"...
dat snap ik echt niet hequote:
Mjah, ik heb mijn portie nare ex wel gehad.. Die heeft hier nog een stennis lopen schoppen, was genant..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet he
ik ben ook wel eens pissig geweest op een ex en dat je dan allerlei wraak gedachten hebt
maar iemand echt zo kapot maken
O echt welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat snap ik echt niet he
ik ben ook wel eens pissig geweest op een ex en dat je dan allerlei wraak gedachten hebt
maar iemand echt zo kapot maken
Nee ik zou dat niet kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |