abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118085830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Wij gaan ook achteruit , net zo bizar .
Oh? Worden wij ook gedwongen om zwarte kousen te dragen en een hoedje op te zetten?
pi_118088099
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat wist ik niet, maar kan het wel begrijpen. Kan op den duur imagoschade opleveren, wat meer kan schade kan doen dan alleen aan het imago. :)
Of omdat zijn er heel veel politie die zitten in die clubje.....en misschien die meeste freemasons zijn self-righteous twats die denken dat ze boven de wet zitten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_118088159
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 16:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh? Worden wij ook gedwongen om zwarte kousen te dragen en een hoedje op te zetten?
Nee - in andere manieren wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_118089461
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - in andere manieren wel.
Maar dat was waar ik het over had: die dwang om de hoofddoek of nog meer lappen te dragen terwijl dat al jaren lang niet meer het geval was. Dat is terug naar de middeleeuwen en dat hebben wij hier niet.
Dus over welke manieren heb jij het dan?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:54:14 #105
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118089792
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Heb je deze al eens gezien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet. Ik probeer ze vanavond nog. :)
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_118089794
Eerlijk gezegd - ik weet niet als die vrijmetselaars zijn echt zo erg sinister als wat mensen lijkt te denken.
Ik dacht dat ze zijn 'n ultra-conservatief clubje die doen 'favours' for each other.
Ik maak me niet erg druk over die 'illuminati' ook niet.
pi_118090383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dat was waar ik het over had: die dwang om de hoofddoek of nog meer lappen te dragen terwijl dat al jaren lang niet meer het geval was. Dat is terug naar de middeleeuwen en dat hebben wij hier niet.
Misschien zijn mensen zo ontzettend 'pissed off' met wat er aan de gang is....vreselijk onterechtheid...dat hun optie is het woord van de Koran....ik weet het niet....er is toch veel te veel extremisme in het West ook.....en ze maken verhaaltjes over terrorisme,islamische extremisme,bla-di-bla-di-bla.....en dan gaan ze misbruik maken van onze vertrouwen in 'hun' .....en dan brengen ze strenger controle van het net,cameras op straat en overal en vertellen ons dat het allemaal voor onze zogenaamd vrijheid en democratie is - het is allemaal bullshit.
Voor mij,ik ben/was, zo '' pissed off ' dat ik ben meer idealistisch geworden,want ik heb minder opties.
pi_118095162
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef heartz het volgende:

[..]

Nog niet. Ik probeer ze vanavond nog. :)
Veel plezier, een erg mooie documentaire.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:25:19 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118115367
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij had het over terug in de tijd gaan en in Europa gaan ze ook terug in de tijd , in America gaan ze ook terug in de tijd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:41:50 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118117552
‎17/10/12 Scots protesters begin three-day march in bid to fight Government cutbacks and protect their future

http://www.dailyrecord.co(...)ee-day-march-1383383

3 daagse leerlingen en studenten demonstratie Spanje

pi_118121831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij had het over terug in de tijd gaan en in Europa gaan ze ook terug in de tijd , in America gaan ze ook terug in de tijd .
In welk opzicht dan? We hebben hier toch alle vrijheid?
In Afghanistan en SA en Iran hebben de mensen die voor ons vanzelfsprekende vrijheid van meningsuiting niet.
pi_118122279
Ik zie ook niet in hoe wij terug gaan in de tijd. Alles ontwikkeld zich verder en verder. Het enige wat je aan vroeger kunt relateren is dat men weer wat meer hun mond opentrekt als iets ze niet aanstaat. Maar zoals ook vroeger al, blijft het bij roepen.
pi_118130511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef Chahna het volgende:
Ik zie ook niet in hoe wij terug gaan in de tijd. Alles ontwikkeld zich verder en verder. Het enige wat je aan vroeger kunt relateren is dat men weer wat meer hun mond opentrekt als iets ze niet aanstaat. Maar zoals ook vroeger al, blijft het bij roepen.
Ja. Daar blijft het bij. Heeft ook met beschaving en ontwikkeling te maken.
.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:15:17 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118154536
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

In welk opzicht dan? We hebben hier toch alle vrijheid?
In Afghanistan en SA en Iran hebben de mensen die voor ons vanzelfsprekende vrijheid van meningsuiting niet.
De EU heeft bijv alle europese burgers censuur opgelegt , dat is achteruitgang :N
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:03:47 #115
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118160089
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Veel plezier, een erg mooie documentaire.
Idd mooi. Ik ken deze 'Elder' ergens van... volgens mij heb ik ooit eerder wat van hem gezien. :D
Ook mooi wat ze zei over het vinden van je roeping.
Je beroep moet eigenlijk je 'roeping' zijn. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door heartz op 19-10-2012 10:15:57 ]
pi_118160213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Summers het volgende:

[..]

De EU heeft bijv alle europese burgers censuur opgelegt , dat is achteruitgang :N
Mij hebben ze geen censuur opgelegd hoor. Dus niet bij iedereen ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:43:55 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118160982
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:09 schreef Chahna het volgende:

[..]

Mij hebben ze geen censuur opgelegd hoor. Dus niet bij iedereen ;)
En dan zeg je dat Nederlanders een grote mond hebben en het zeggen als er iets niet klopt maar als je feiten wilt ontkennen dan moet je dat maar doen en vast blijven houden aan woorden .

pi_118161475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En dan zeg je dat Nederlanders een grote mond hebben en het zeggen als er iets niet klopt maar als je feiten wilt ontkennen dan moet je dat maar doen en vast blijven houden aan woorden .

Ik begrijp je zin niet.

Maar als ik naar mijzelf kijk, niemand heeft mij iets opgedragen of verboden en als ik iets wil zeggen dan doe ik dat.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:20:04 #119
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118162010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:03 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik begrijp je zin niet.

Maar als ik naar mijzelf kijk, niemand heeft mij iets opgedragen of verboden en als ik iets wil zeggen dan doe ik dat.
Als je er maar niet aan denkt een ambtenaar in functie te beledigen, dat is een misdrijf. :P
Maw: je zal je wel aan de wet moeten houden, dat is je eigen verantwoordelijkheid net als bij het gebruik maken van je rechten. :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:29:22 #120
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118162342
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:03 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik begrijp je zin niet.

Dat vind ik ook bizar , als een dictator in het midden oosten europese zenders afsluit voor de burgers snapt men wel dat dat censuur is , doet het westen dat voor het midden oosten , dan begrijpen mensen niet dat dat hetzelfde is en lijkt er een zwart scherm op te komen en dringt het niet door . Laat dus maar zitten .
pi_118162477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef heartz het volgende:

[..]

Idd mooi. Ik ken deze 'Elder' ergens van... volgens mij heb ik ooit eerder wat van hem gezien. :D
Ook mooi wat ze zei over het vinden van je roeping.
Je beroep moet eigenlijk je 'roeping' zijn. :)
Vandaar dat ik nog steeds zoekende ben..Maar ow zo waar, anders kost het alleen maar energie. :)
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:40:21 #122
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_118162700
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Vandaar dat ik nog steeds zoekende ben..Maar ow zo waar, anders kost het alleen maar energie. :)
Je moet het toch ook naar je toe laten komen, volgens die vrouw. :)
pi_118163010
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat vind ik ook bizar , als een dictator in het midden oosten europese zenders afsluit voor de burgers snapt men wel dat dat censuur is , doet het westen dat voor het midden oosten , dan begrijpen mensen niet dat dat hetzelfde is en lijkt er een zwart scherm op te komen en dringt het niet door . Laat dus maar zitten .
Het drong inderdaad niet tot mij door dat je dat bedoelde... maar ik moet toegeven, ik kijk niet vaak naar zenders uit Iran en het was mij dus idd even ontgaan dat een ander land dit blokt. Om nou te zeggen dat ze mij iets verbieden wat te zeggen; nee.

En inderdaad, ... een ambtenaar in functie moet je niet beledigen maar dat vind ik de normaalste zaak van de wereld.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:17:20 #124
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_118163828
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:50 schreef Chahna het volgende:

[..]

Het drong inderdaad niet tot mij door dat je dat bedoelde... maar ik moet toegeven, ik kijk niet vaak naar zenders uit Iran en het was mij dus idd even ontgaan dat een ander land dit blokt. Om nou te zeggen dat ze mij iets verbieden wat te zeggen; nee.

En inderdaad, ... een ambtenaar in functie moet je niet beledigen maar dat vind ik de normaalste zaak van de wereld.
Niet een ander land , onze " leiders " de Europese commissie legt censuur op voor alle burgers in Europa , het midden oosten en noord afrika . Nederland , Spanje , Italie , belgie , Engeland , enz enz enz dus tenzij je in Australie woont is jouw recht op vrije informatie geblokkeerd . Dus of je nou wel of geen Iraanse tv zender bekeek , het is niet meer mogelijk omdat het nu voor jou en 800 miljoen andere mensen word gecensureerd , terug naar de tweede wereldoorlog waar de duiters bepaalden welk nieuws het volk wel en niet mocht horen .
pi_118164925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Niet een ander land , onze " leiders " de Europese commissie legt censuur op voor alle burgers in Europa , het midden oosten en noord afrika . Nederland , Spanje , Italie , belgie , Engeland , enz enz enz dus tenzij je in Australie woont is jouw recht op vrije informatie geblokkeerd . Dus of je nou wel of geen Iraanse tv zender bekeek , het is niet meer mogelijk omdat het nu voor jou en 800 miljoen andere mensen word gecensureerd , terug naar de tweede wereldoorlog waar de duiters bepaalden welk nieuws het volk wel en niet mocht horen .
Volgens mij is het niets nieuws dat men 'sancties' treft tegen andere landen. Dit valt onder die sancties. Niet gek als landen nucleaire programma's opstarten. Of heb jij liever dat ze alles maar toestaan en dat er een atoombom gemaakt wordt door dat soort landen?

Sancties komen niet zomaar he, daar moeten ze echt eerst wat voor doen bijvoorbeeld het schenden van de mensenrechten, oorlog voeren of een gevaar vormt voor de internationale vrede en veiligheid.
Het is maar waar je prioriteit ligt natuurlijk maar ik kan het er alleen maar mee eens zijn.

Overigens....je kunt je nieuws nog van het internet halen he..het gaat slechts om het blokken van de tv. Dus niet het achterhouden van nieuws ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')