Jammer altijd als het spannende wedstrijden zijn ja. Ik heb al twee keer gehad dat ik de bal hard op de paal knalde, hij terug kwam en hem nog een keer op de lat/paal schoot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:37 schreef ThatDutch het volgende:
Binnen 2 minuten ingame tijd 2 ballen op de lat -__-
Ik schoot hem hem in een friendly binnenkant paal toen stuiterde de bal via de lijn tegen de andere paal en bij de rebound schoot ik hem buitenkant paalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammer altijd als het spannende wedstrijden zijn ja. Ik heb al twee keer gehad dat ik de bal hard op de paal knalde, hij terug kwam en hem nog een keer op de lat/paal schoot.
DIV1 matches zijn altijd spannendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammer altijd als het spannende wedstrijden zijn ja. Ik heb al twee keer gehad dat ik de bal hard op de paal knalde, hij terug kwam en hem nog een keer op de lat/paal schoot.
Je hebt altijd van die momentjes dat het allemaal even niet meezitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik schoot hem hem in een friendly binnenkant paal toen stuiterde de bal via de lijn tegen de andere paal en bij de rebound schoot ik hem buitenkant paal
ALLLESS MATTIE , ik rijk dadelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:44 schreef ThatDutch het volgende:
Gaan jullie alleen gold all injury kopen?
Wtf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Altijd zeiken dat de FUT community kut is, maar zodra er geld te verdienen valt denk je alleen maar aan jezelf (blessurekaartjes)
beetje hypocriet
Raar hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Iedereen hier die hoopt dat blessures terug komen
Ze zijn terugquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
*stelt zoekfunctie op webapp in op Servische verdedigers van ManU onder 100k*quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee man, veel te weinig pace. 10k max
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
*stelt zoekfunctie op webapp in op Servische verdedigers van ManU onder 100k*
trollface.jpg
Ik hoop het sowieso niet. En ik heb geen enkel kaartje in mijn club. Neemt niet weg dat het prachtig verdienen is voor degenen die er tonnen coins in hebben gepropt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:47 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat mensen er aan willen verdienen is prima. Maar topics aanmaken op EA forums dat je blessures terug wilt vind ik behoorlijk kansloosquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop het sowieso niet. En ik heb geen enkel kaartje in mijn club. Neemt niet weg dat het prachtig verdienen is voor degenen die er tonnen coins in hebben gepropt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |