quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twijfel of ik nu van mijn coins een belachelijk bronze team ga maken waar ik bijna niet mee ga spelen of dat ik er maar gewoon niets mee doe tot er misschien nieuwe toernooien zijn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twijfel of ik nu van mijn coins een belachelijk bronze team ga maken waar ik bijna niet mee ga spelen of dat ik er maar gewoon niets mee doe tot er misschien nieuwe toernooien zijn
Ik heb ook nog 9 teamsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben ongeveer even veel hehe
Wacht even tot TOTW morgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:59 schreef Michaelvanb het volgende:
heb mn team in de verkoop staan
weet iemand nog een leuk 4321 team voor ~250k?
Geen 3-5-2 ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een belachelijk team maken zoals dit.
Die linker spits uit Bermuda heeft 7 chem. Wie weet een bronze Engelsman ST met 90 pace?
Wilde ik maken, maar zag toen dat die formatie kaarten een stuk duurder waren.quote:
Nicequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Alle spelers zijn boven de 20k , enige onder de 20k en dan bied iemand 14,5 ipv meteen BIN te kopenDus ik maar gedaan
Die heb ik gisteren nog 2 opgepikt voor 10k en verkocht voor 15quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:02 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Alle spelers zijn boven de 20k , enige onder de 20k en dan bied iemand 14,5 ipv meteen BIN te kopenDus ik maar gedaan
Een van pedofilie verdachte en tevens voor brandstichting veroordeelde klantenservicemedewerker van EA.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:10 schreef Revontulet het volgende:
best wel benieuwd...wie de neuk is rik?
Een soort god. God van onvruchtbaarheid, mislukkeling en incompetentie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:10 schreef Revontulet het volgende:
best wel benieuwd...wie de neuk is rik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |