PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is denk ik ook wel goed, maar Weston is gewoon overpowered met 93 pace en ook nog een best goed schot
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]Heb hem net gekocht 93 pace bij een bronze. 13K heb ik ervoor betaald. Ruim 100K besteden aan een team vol met bronze pace hoertjes.
Autobuyers bestaan én er zijn heel veel mensen die de 59e minuut afschuimen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef Jimbo het volgende:
godverdommehad net mn geld in die dingen gestopt
(bronze packs)
CE werkt nog wel als je veel items makkelijk op buyout wil zetten.
Hoorde net iets over autobuyers, maar bestaan die al dan ? zijn t niet gewoon heel veel mensen die op t zelfde moment dat ene item willen ?
Natuurlijk bestaan die en die zijn veel erger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef Jimbo het volgende:
godverdommehad net mn geld in die dingen gestopt
(bronze packs)
CE werkt nog wel als je veel items makkelijk op buyout wil zetten.
Hoorde net iets over autobuyers, maar bestaan die al dan ? zijn t niet gewoon heel veel mensen die op t zelfde moment dat ene item willen ?
Allesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef ThatDutch het volgende:
Ik ga binnenkort een 50k silver team maken, iemand suggesties voor spelers die er in moeten?
Liever niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef ThatDutch het volgende:
Trouwens, mag ik mijn eigen PSN gamertag in de OP zetten?
hmm jammer dat 99% van de links op google niet betroubaar zijn, zou me fucking veel tijd schelen om er een te hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Autobuyers bestaan én er zijn heel veel mensen die de 59e minuut afschuimen.
Prima joh. Alsof er ooit iets mee gebeurt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef ThatDutch het volgende:
Trouwens, mag ik mijn eigen PSN gamertag in de OP zetten?
Is al bekend. IF Schaken, IF Janmaat alles.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
Wanneer word het nieuwe TOTW bekend gemaakt?
VDM aangenomen bij EA ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is al bekend. IF Schaken, IF Janmaat alles.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb deze post even naar Rik gestuurd. Je gamertag wordt nagetrokken en gebanned.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm jammer dat 99% van de links op google niet betroubaar zijn, zou me fucking veel tijd schelen om er een te hebben
Nu zit VDM zijn onderbroek weer vol met pudding.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is al bekend. IF Schaken, IF Janmaat alles.
En een ban zou inderdaad fucking veel tijd schelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb deze post even naar Rik gestuurd. Je gamertag wordt nagetrokken en gebanned.
Meestal woensdag toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
Hap hap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]Kom op dat moet iemand zoals jij toch gewoon weten.
Iedere woensdag om 16:00.
Is goed, geen probleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb deze post even naar Rik gestuurd. Je gamertag wordt nagetrokken en gebanned.
150-200 ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk beseft Rik hoe verneukt de prijzen van bronze spelers gaan worden
Onze enige bron van inkomsten is verneuktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef Toefjes het volgende:
Cegelukkig heb ik bij verkopen van alles genoeg coins dankzij ce.
Player fitness, shiney bronzen contracten En spelers gaan wel duurder worden als mensen andere dingen gaan doen, dus zou het 1 het andere op kunnen vangen.
Taiwo time!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Onze enige bron van inkomsten is verneuktNu moeten we pricefixen
Dat 2e.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef GuRBuH het volgende:
Wat hebben ze gedaan? CE 'buitengesloten' of kun je niet meer listen voor 150 BIN?
Haha, met zn alleen een chaotische pricefix verzinnen die gedoemd is te mislukkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Onze enige bron van inkomsten is verneuktNu moeten we pricefixen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |