Die van gisteravond heeft het dan wel weer gesnapt qua openingstijden, hoe zit het met dat flikker stel? heeft iemand daar de website van?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:34 schreef Staal het volgende:
Die openingsuren, ze zijn consequent dicht op het moment dat mensen willen eten. Vreemd.
Overigens zie ik die dochter die zaak echt niet runnen. Zat geen pit in.
Ze boffen met die kok maar het lijkt me niet leuk werken voor hem.
http://www.elarbolinsolito.com/nl/quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:22 schreef icloud het volgende:
Die van gisteravond heeft het dan wel weer gesnapt qua openingstijden, hoe zit het met dat flikker stel? heeft iemand daar de website van?
Kijk die hebben wel normale openingstijden, lijkt me toch een incident te zijn.quote:
quote:Herman is op Gran Canaria, waar Renzo negen jaar geleden zijn eigen Zoo Restaurant opende. Hij eindigt iedere maand diep in de min en zijn broer Ivest heeft de hulp van Herman ingeschakeld. Maar bij aankomst blijkt echter dat Renzo helemaal niet zit te wachten op Hermans hulp... Dinsdag 27 mei om 21:30 uur, RTL 4.
Yup die zullen vast neukenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:37 schreef icloud het volgende:
Zij dat ding van bediening:lekker ding tegen haar baas?
Die is van de baasquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Serveerstertje is ook wel goed te behappen
Ik kan het nog sterker vertellen: Hij werkte in de Bajabeach club (grote) te Rotterdam na eerst meegedaan te hebben als personeel in het Yorin programma The Bar. Daarna heeft hij nog als barkeeper gewerkt in B-E-D dat toen op het Rodezand was gevestigd en waar nu 108 zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:44 schreef icloud het volgende:
De hoofdpersoon van vandaag blijkt in temptation island gezeten te gebben en is aan een oog blind
Jawel het ging juist goed daar, het zat er aardig vol, dat zei herman ook meteen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik kan het nog sterker vertellen: Hij werkte in de Bajabeach club (grote) te Rotterdam na eerst meegedaan te hebben als personeel in het Yorin programma The Bar. Daarna heeft hij nog als barkeeper gewerkt in B-E-D dat toen op het Rodezand was gevestigd en waar nu 108 zit.
Apart dat hij met zoveel 'horeca' ervaring dus zijn eigen toko daar niet staande weet te houden.
Dat hoeft juist niet, zoals werd uitgelegd neemt de belastingdienst haar deel als er geld is en is er geen geld dan wachten ze rustig af, dat is wat herman ook al zei de belastingdienst gast rustig een half jaar wachten voordat ze het geld gaan innen, ze wachten op een winst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef Marrije het volgende:
Als je je omzet er doorheen snuift gaat het hard.
Op zich deed ie het aardig, alleen ff zn belastingschuld inlopen.
Dat viel reuze mee, herman vond het zelfs voldoende, alleen een grote kaartquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef Iwanius het volgende:
Nou...van wat ik zag was zijn eten ook abominabel dus al met al een ramp alles.
je hebt niet vanzelf een schuld bij de belastingdienst, normaalgesproken calculeer je dat in en leg je dat aan de kant zodat je op tijd je rekeningen kunt betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat hoeft juist niet, zoals werd uitgelegd neemt de belastingdienst haar deel als er geld is en is er geen geld dan wachten ze rustig af, dat is wat herman ook al zei de belastingdienst gast rustig een half jaar wachten voordat ze het geld gaan innen, ze wachten op een winst.
Precies oftewel hij hoeft zich nergens druk over te maken, de belastingdienst komt vanzelf wel weer als er iets te halen valt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
je hebt niet vanzelf een schuld bij de belastingdienst, normaalgesproken calculeer je dat in en leg je dat aan de kant zodat je op tijd je rekeningen kunt betalen.
Doe je dat niet dan heb je een achterstand, schuld, en dan gaan ze innen zodra er winst is.
ja, ik zou alleen geen jaren 'je nergens druk om maken'.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Precies oftewel hij hoeft zich nergens druk over te maken, de belastingdienst komt vanzelf wel weer als er iets te halen valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |