Dat dansen!! lolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:30 schreef golfer het volgende:
Wat een 'over the top'-nicht met z'n gedans de hele tijd daar in Spanje.
Leuke bar/bodega geworden, uiteindelijk en hopelijk houden ze het nu wel schoon.
Wat een onvoorstelbare colerebende was het in het begin in die zaak en de keuken.
Herman heeft vandaag in koffietijd het verhaal uitgelegd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Leuk meisje maar ik gun haar wat anders dan deze toko vol schnitzel proppende Duitse bejaarden, laat haar vader maar in zijn sop gaarkoken hoor
Arme meid, hopelijk gaat de zaak behoorlijk lopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Herman heeft vandaag in koffietijd het verhaal uitgelegd.
Vader gescheiden, moeder vreemgegaan met de buurman, daarna de helft van de zaak opgeëist(letterlijk, dat deel is bij de buurman getrokken) en uiteindelijk heeft pa om juridische redenen de zaak overgedaan aan zijn dochter, als de zaak klapt is zij volledig verantwoordelijk, en pa niet
Het programma heeft een mobi website voor ze gemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef golfer het volgende:
En de website is ook nog helemaal niet aangepakt:
http://calaratjada-brisas.com/index.php/de/
Aha.quote:
Die openingstijdenquote:
tja dat is raar idd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die openingstijden
Ma - vr van 9 uur 's ochtends tot half zes 's middags en in het weekend gesloten
Was het niet juist zo dat de mensen in dat soort landen vaak vrij laat op de avond pas eten? En waarom zou je in het weekend gesloten zijn. Is dat normaal in die streken?
Dat kun je de kok moeilijk kwalijk nemenquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor zangles maar niet om eens de keuken behoorlijk te poetsen? Bij mensen met zo'n kijk op hygiene zou ik niet willen eten, ook niet nu de zaak even schoon is dankzij de hulpsinterklaasjes van Herman.
Dat doe ik niet, de eigenaar is uiteindelijk verantwoordelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 05:39 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat kun je de kok moeilijk kwalijk nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |