Als je zo denkt, dan begin maar snel met Chinees leren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:10 schreef heartz het volgende:
Ach straks spreekt de wereld engels/ amerikaans.
Het is al de 1e wereldtaal.
Sinds wanneer is Chinees een wereldtaal?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je zo denkt, dan begin maar snel met Chinees leren.
Volg jij wel ooit iets in de wereld? China is over 15 jaar wereldheerser.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:58 schreef heartz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Chinees een wereldtaal?
Nehquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Volg jij wel ooit iets in de wereld?
Ooh chips, het wordt wel mandarijn?quote:China is over 15 jaar wereldheerser.
Dat hoop ik wel, de rest kan ik echt niet volgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:16 schreef heartz het volgende:
[..]
Neh
[..]
Ooh chips, het wordt wel mandarijn?
Wel mandarijn en geen yue of ke?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, de rest kan ik echt niet volgen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ow wacht je bedoelt Kantonees. Yueyu.
Ik ook niet hoorquote:Nee dat volg ik niet zo. :-)
Zo is 't ook - en ik heb het niet begonnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Graag gedaan. Sorry, maar het was een zielige 'mijn lul is groter dan de jouwe' discussie, en ik vind dat je hier gewoon Nederlands moet typen. Is een principe kwestie. Niets persoonlijks tegen jou als mens, puur tegen het engelse gelul.
Als je een keer een woord niet weet vind ik dat best, maar lappen tekst in een andere taal vind ik gewoon niet kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |