Over het ronde huis gaan toch ook dat soort verhalen? Dat er sexfeesten met minderjarigen werden georganiseerd enzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:58 schreef Rawberry het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roze_Balletten
Het zijn op zo'n bijeenkomsten waar de creme de la creme en de vermoedelijke seriemoordenaars elkaar kruisen. Door blackmailen kan er veel in doofpot gestoken worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Over het ronde huis gaan toch ook dat soort verhalen? Dat er sexfeesten met minderjarigen werden georganiseerd enzo?
Het doet mij altijd een beetje aan 'Eyes wide shut' denken. Weliswaar niet qua minderjarigen, maar wel qua geheime sexueel getinte bijeenkomsten waar de creme de la creme zich misdraagt.
Hoe dan ook, dat soort zaken is een topic waard, lijkt me zo. Ted Bundy, ach. Hij is dood en het was een slechterik. Voor mij ligt hier ongeveer de lijn van waar BNW me te BNW wordt. Seriemoordenaars die in dienst van de overheid werken, in theorie allemaal best mogelijk, maar zonder overtuigend bewijs ga ik er niet eens over nadenken.
Vrijmetselaars aan top die Lucifer aanbidden. Je weet dat Lucifer eigenlijk niets is hè?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Het zijn op zo'n bijeenkomsten waar de creme de la creme en de vermoedelijke seriemoordenaars elkaar kruisen. Door blackmailen kan er veel in doofpot gestoken worden.
Ik zeg nu niet dat de overheid een satanisch bolwerk is maar wel dat ze er door dergelijke praktijken doordrongen van kan zijn. Er zijn nogal wat vrijmetselaars aan de top die Lucifer aanbidden.
Daar heb je vast bronnen voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:13 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Het zijn op zo'n bijeenkomsten waar de creme de la creme en de vermoedelijke seriemoordenaars elkaar kruisen. Door blackmailen kan er veel in doofpot gestoken worden.
Ik zeg nu niet dat de overheid een satanisch bolwerk is maar wel dat ze er door dergelijke praktijken doordrongen van kan zijn. Er zijn nogal wat vrijmetselaars aan de top die Lucifer aanbidden.
Voor mij is Lucifer niks, ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vrijmetselaars aan top die Lucifer aanbidden. Je weet dat Lucifer eigenlijk niets is hè?
"Lucifer, the Light-bearer! Strange and mysterious name to give to the Spirit of Darkness! Lucifer, the Son of the Morning! Is it he who bears the Light, and with its splendors intolerable, blinds feeble, sensual, or selfish souls? Doubt it not!" [Albert Pike, Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry, p. 321, 19th Degree of Grand Pontiff; Red Emphasis added]quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:
Ja, maar wat zegt dat volgens jou? In de bijbel wordt Jezus ook met 'Lucifer' aangeduid. Simpelweg omdat het 'brenger van licht' betekent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef Rawberry het volgende:
[..]
"Lucifer, the Light-bearer! Strange and mysterious name to give to the Spirit of Darkness! Lucifer, the Son of the Morning! Is it he who bears the Light, and with its splendors intolerable, blinds feeble, sensual, or selfish souls? Doubt it not!" [Albert Pike, Morals and Dogma of the Ancient and Accepted Scottish Rite of Freemasonry, p. 321, 19th Degree of Grand Pontiff; Red Emphasis added]
Specifiek voor mij? Dat ze eerder bezig zijn met zelfverrijking dan met hun naasten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, maar wat zegt dat volgens jou? In de bijbel wordt Jezus ook met 'Lucifer' aangeduid. Simpelweg omdat het 'brenger van licht' betekent.
Wie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Specifiek voor mij? Dat ze eerder bezig zijn met zelfverrijking dan met hun naasten.
Bijna iedereen maar iemand moet het (slechte) voorbeeld geven.quote:
Lul nou eens niet zo kryptisch man. Zit je op je telefoon te pielen ofzo? Zeg nou gewoon eens wat je bedoelt met die maisonry-quote. Hoe interpreteer je die?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Bijna iedereen maar iemand moet het (slechte) voorbeeld geven.
Chill out dude.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lul nou eens niet zo kryptisch man. Zit je op je telefoon te pielen ofzo? Zeg nou gewoon eens wat je bedoelt met die maisonry-quote. Hoe interpreteer je die?
Wie doet dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:24 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Bijna iedereen maar iemand moet het (slechte) voorbeeld geven.
Heel het kapitalistisch systeem is er van doordrongen. Het "ik" staat voorop.quote:
Ja, maar dat is dus niet alleen de vrijmetselarij die jij het in de schoenen schuift.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Heel het kapitalistisch systeem is er van doordrongen. Het "ik" staat voorop.
Nouja nee, ik vind ze gewoon onwetend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet alleen de vrijmetselarij die jij het in de schoenen schuift.
Thanks DeMolay, ja, dit heb ik al vaker gezien, en van jou weet ik dat je doorgevoerd bent in deze materie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef DeMolay het volgende:
Hier de bron in de vorm van het hele boek voor Lavender
http://www.freemasons-freemasonry.com/apikefr.html
in PDF vorm
www.hermetics.org/pdf/.../Albert_Pike_-_Morals_and_Dogma.pdf
Maar dit wist je al want dit is zovaak langsgekomen
Ik heb geen tranen voor Ted Bundy maar wel voor het zogenaamde justicisch systeem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ted Bundy, ach. Hij is dood en het was een slechterik.
If you're going to be self-important, at least spell ''monger'' right.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Or don't even enter without an open-mind....then you can go back to your safe little world at Hello or Fancy or whatever is the latest gossip mongerer.
Self- important ? No.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
If you're going to be self-important, at least spell ''monger'' right.
I just looked up the meaning of Titus Pullo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
If you're going to be self-important, at least spell ''monger'' right.
I fail to see what is pompous about a plebeian Roman name. You must think the name John Smith smacks of Eton and All Souls.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
I just looked up the meaning of Titus Pullo.
With such a pompous name - your remark is a bit rich isn't it?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |