Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, dan zou het pas saai wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
We wisten het al hoor. Nederland heeft geen smaak.
Nee, 1.7 miljoen is bejaard en weet niks beters te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
We wisten het al hoor. Nederland heeft geen smaak.
Dat zeg jij, kijk eens om je heen wat *bejaard* Nederland allemaal doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, 1.7 miljoen is bejaard en weet niks beters te doen.
Precies mijn moeder gaat 2x per week naar de sportschool. En ja, ze keek gisteren ook naar deze serie. Ik vind het zelf ook een leuke serie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zeg jij, kijk eens om je heen wat *bejaard* Nederland allemaal doet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Precies mijn moeder gaat 2x per week naar de sportschool. En ja, ze keek gisteren ook naar deze serie. Ik vind het zelf ook een leuke serie.
half uurtje bejaardengymnastiek op muziek van Celine Dionquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef miep63 het volgende:
[..]
Precies mijn moeder gaat 2x per week naar de sportschool. En ja, ze keek gisteren ook naar deze serie. Ik vind het zelf ook een leuke serie.
Dacht je dat echt? Nee hoor, gewoon op moderne dance-muziek, geen bejaardengymnastiek maar zumba-fitness heet dat. Mijn moeder is gelukkig nog zeer actief. En daar ben ik heel trots op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
half uurtje bejaardengymnastiek op muziek van Celine Dion
Denk het wel, maar wordt weinig gepost in dit topic erover.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef YogaLove het volgende:
Prachtige serie!![]()
Zijn er niet meer fans?
Dat heb ik nu ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:59 schreef YogaLove het volgende:
Ja alle details zijn erg goed uitgewerkt. Prachtig!
Goeie cast ook!
1 klein minpuntje: ik kan me niet inleven in de rol van Annet Malherbe, zie steeds Willemijn staan![]()
RTL en SBS zijn gewoon drek vergeleken met Ned 1 (en 2,3).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef tompsv18 het volgende:
Tja, alles wat je op Nederland 1 zet scoort wel. Dan maakt het niet eens uit of het wel of niet een goede serie is.
Volgende week? Gister was de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:19 schreef Ties89 het volgende:
Ik ben helemaal fan van deze serie! Ik vind alles enorm goed aangepakt, de kleding, gewoontes, de spullen uit die tijd, gewoon alles! Daarnaast vind ik persoonlijk dat Egbert Jan Weeber wel erg goed speelt. Ook vind ik dat Annet Malherbe (Mvr. van Woerkom) het ook weer geniaal doet!
Ik kan niet wachten tot volgende week. Daarnaast ben ik zelf pas 23 en is dit helemaal geen serie alleen voor ouderen.
quote:Volgende week? Gister was de laatste aflevering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |