Jullie doen het raar laten klinkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goede zet, je 'vriendin' er bij halen! Dan is alles meteen een stuk minder raar.
Waarom zou ik zoiets verzinnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef blow... het volgende:
dan had je haar gewoon meteen moeten nemen man
Tevens: verzonnen verhalen
trouwens, je zit met een meid en een fles badschuim in bad, je kiest de badschuim EN post het in KLB?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou ik zoiets verzinnenHet is niet echt iets om trots op te zijn als de ik reacties zo lees
ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:30 schreef blow... het volgende:
[..]
trouwens, je zit met een meid en een fles badschuim in bad, je kiest de badschuim EN post het in KLB?
lekker bezig foppie
Lees het topic door, zij deed de handeling. Ik heb die fles bijna niet aangeraakt ( met mijn handen ). Ik koos helemaal niets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:30 schreef blow... het volgende:
[..]
trouwens, je zit met een meid en een fles badschuim in bad, je kiest de badschuim EN post het in KLB?
lekker bezig foppie
godver dit topic heeft pagina'squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Lees het topic door, zij deed de handeling. Ik heb die fles bijna niet aangeraakt ( met mijn handen ). Ik koos helemaal niets.
niet aangeraakt? rightquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens waarom mijn zak ook gaat vervellen.
Toen de fles op was heb ik hem gevuld met water en zo tussen mijn benen leeg gekiept en dat een paar keer. Was geen slimme zet bleek achteraf.
Ja krijg straks weer een mooie roze penis.
Zucht. Niet tijdens de penetratie.quote:
Niet dat dit het ook maar enigszins logischer of minder lachwekkend maakt ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef Fopje het volgende:
Lees het topic door, zij deed de handeling. Ik heb die fles bijna niet aangeraakt ( met mijn handen ). Ik koos helemaal niets.
En dan zijn zusje die niet aan de pil zit die denkt dat er nog wat inzit en zich ermee gaat insmeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat ik nog niet gelezen heeft of het daadwerkelijk ook een orgasme heeft opgeleverd, dat geklootviool met de badschuimfles.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:33 schreef He-man- het volgende:
Is ts nu ontmaagd door een fles?
[..]
En dan zijn zusje die niet aan de pil zit die denkt dat er nog wat inzit en zich ermee gaat insmeren.
Oh sorry, misschien ook wel relevant ja. Nee, dat heeft het nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:31 schreef Pharkus het volgende:
Wat ik nog niet gelezen heeft of het daadwerkelijk ook een orgasme heeft opgeleverd, dat geklootviool met de badschuimfles.
Schatje ik heb geen zin, maar heb wel een badschuimfles waar je 'em in kan stoppenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet dat dit het ook maar enigszins logischer of minder lachwekkend maakt ...
Spermacellen leven drie dagen lang jouw zusje doucht zich een keer in de vier?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |