Op een dag koop je vast weer een paard.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:56 schreef slangpie het volgende:
[..]
Ja, ideaal
In principe hoor ik dus niet meer thuis in dit topic
naja, dat is ook zeker wel de bedoelingquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op een dag koop je vast weer een paard.Ik heb tien jaar geen paard gehad, maar toen móest het gewoon weer. Ik kan niet zonder.
herkenbaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op een dag koop je vast weer een paard.Ik heb tien jaar geen paard gehad, maar toen móest het gewoon weer. Ik kan niet zonder.
mijn moeder rijdt nog actief. maar mijn vader vind 1 bosritje per week wel genoegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:37 schreef Isegrim het volgende:
Oh, da's wel tof, als je ouders ook rijden. Mijn moeder heeft vroeger wel gereden, maar heeft er nu geen interesse meer in.
Ik ben al lang gelukkig dat mijn vriend ook een paardenmens is.
Jawel, ze is 2 of 3 keer geweest kijken. Ging toen best goed, ondanks dat ze uets bang was, kwam blijkbaar door haar vorige paard. Maar hoorde net van het thuisfront dat er nog iemand interesse hadquote:Op zondag 10 februari 2013 15:28 schreef erodome het volgende:
Wat vervelend, heeft ze dan geen kennis gemaakt met het paard voordat ze haar kocht?
Aan de andere kant, voor sommigen is dat gewoon niet genoeg, ik weet nog op de vorige stal, vrouw koopt paard, trekt paard uit de trailer, gaat onmiddelijk longeren(met bijzetteugels natuurlijk), paard geeft 1 bokje, paard terug te trailer op en terug naar de oude plek. Die was niet geschikt....
Ik dacht nog, wat een braaf paard, zo in een vreemde omgeving na een lange trailerrit, geen kans gekregen ook maar even om zich heen te kijken en die geeft maar 1 bokje.
Hier ben ik trouwens de enige in het gezin die echt actief is met de paarden, zoonlief heeft zijn puberteit bereikt en is nu even niet van de paarden(ik hoop dat dat weer terug komt, maar we zien wel), manlief vindt de paarden heeeeel erg leuk, maar is meer van het knuffelen en een keertje wandelen.
kan je niet proberen om je moeder weer aan het rijden te krijgen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef slangpie het volgende:
[..]
Jawel, ze is 2 of 3 keer geweest kijken. Ging toen best goed, ondanks dat ze uets bang was, kwam blijkbaar door haar vorige paard. Maar hoorde net van het thuisfront dat er nog iemand interesse had
Maar jouw paard was toch best een braaf paard, geen gekke dingen iig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef slangpie het volgende:
[..]
Jawel, ze is 2 of 3 keer geweest kijken. Ging toen best goed, ondanks dat ze uets bang was, kwam blijkbaar door haar vorige paard. Maar hoorde net van het thuisfront dat er nog iemand interesse had
Nee, die doet geen vlieg kwaad normaal. Maar een paard voelt precies aan of een ruiter/amazone bang is, en kan er misschien best misbruik van hebben gemaakt, ik weet het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar jouw paard was toch best een braaf paard, geen gekke dingen iig?
Klopt. Hebben het al eerder meegemaakt met een van de ponies paar jAar terug, goudeerlijk beest, na 2 maanden belden ze op of we hem alsjeblieft terugwouden kopen, want de meisjes waren doodsbang en de pony vervelend. Wat bleek nou, meisjes kregen geen les, en de ouders hadden het eerste beste zadel van marktplaats ofzo geplukt, wat dus totaal niet goed lag. De rug van de pony kapot, en dat was dus ook waarom die zo vervelend was. Maar wij hadden geen atal mwer vrij, maar de buren zochten nog een pony voor hun dochter, en toen is het helemaal weer goedgekomenquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tja, ik denk dan ook dat het om dat soort redenen vaak handig is als je les hebt. Als je dan al bang bent of wat dan ook dan lukt het met een goed instructrice wel om daar doorheen te komen. Als je het op eigen houtje moet gaan doen is dat toch minder geslaagd
maargoed, fijn dat je nog een geinteresseerde hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |