nvmquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben trouwens misschien ook op de meet
dit inderdaadquote:
gedaanquote:
Zullen we samen gaan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit inderdaad
[..]
gedaanIk zit dan hoogstwaarschijnlijk in Nijmegen
Cool. Anders moet ik dat hele kwartier alleen in de trein zitten. (quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als ik in Nijmegen ben kan dat inderdaad best
Ja ik anders ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Anders moet ik dat hele kwartier alleen in de trein zitten. ()
Beetje zinloos eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je er zo over nadenkt wel ja
Oké.quote:
of naast elkaar als de trein vol isquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]Misschien zit je anders 3 meter van elkaar af zonder het te weten.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
of naast elkaar als de trein vol is
Boterham met pindakaas eten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zie het voor me. En je irriteren aan elkaar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]Ik zie het voor me. En je irriteren aan elkaar.
Dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij komend examen staat er serieus deze vraag
An important practical issue to consider when designing a research project is:
a) Which theoretical perspective you find most interesting
b) Whether or not you have time to retile the bathroom first
c) How much time and money you have to conduct the research
d) Which colour of ring binder to present your work in
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij komend examen staat er serieus deze vraag
An important practical issue to consider when designing a research project is:
a) Which theoretical perspective you find most interesting
b) Whether or not you have time to retile the bathroom first
c) How much time and money you have to conduct the research
d) Which colour of ring binder to present your work in
Had ik ook gedaan.quote:
C, obvious. Het ging over iets praktisch.quote:
gohquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
C, obvious. Het ging over iets praktisch.
Precies. Anders kun je geen goede housewarming geven voor vrienden en familie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Niets is zo belangrijk als een goed getegelde badkamer.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goh
ik moet echt eens gewoon de vragen & antwoorden gaan lezenLaat ik bij elk examen zoveel punten mee liggen
Duidelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Anders kun je geen goede housewarming geven voor vrienden en familie.
Ja, jij had het verkeerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goh
ik moet echt eens gewoon de vragen & antwoorden gaan lezenLaat ik bij elk examen zoveel punten mee liggen
Eigenlijk niet, ik ben echt zo'n /care iemand daarin.quote:
wie leest er nou de vraagquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, jij had het verkeerd.
De vraag lezen is het halve werk inderdaad.
Intelligente mensen.quote:
wat dacht je dan van s'ochtends een lekker warme douchequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Anders kun je geen goede housewarming geven voor vrienden en familie.
Samen met jou?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat dacht je dan van s'ochtends een lekker warme douche
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben dat weekend wel alleen thuis ja
slaap ze feraquote:
En misschien is het wel die ene week in de maand.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga je nou serieus vluchten?
slaap lekker wel
het zal toch niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:28 schreef JJH het volgende:
[..]
En misschien is het wel die ene week in de maand.
Dit soort vragen op je tentamens krijgen, ik ben jaloers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goh
precies mijn gedachten. hoe was de snack barquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom gaat iedereen weg als ik net vrij ben
zijn er nog maar een paar iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom gaat iedereen weg als ik net vrij ben
Maandag is de meest relaxte dag om te werkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:41 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
precies mijn gedachten. hoe was de snack bar
de ene is het gevolg van de andere. gaat tijd wel langzaam of nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maandag is de meest relaxte dag om te werken
Er is de laatste twee uur alleen maar één man gekomen die naar wiet stonk om heel veel te eten.
Beter druk dan niets te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de ene is het gevolg van de andere. gaat tijd wel langzaam of niet
Het viel wel mee, als er geen klanten zijn is er veel tijd voor schoonmaak dus ik heb me niet verveeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
de ene is het gevolg van de andere. gaat tijd wel langzaam of niet
In de snackbar is dat niet waar, op zaterdagavond werk je jezelf namelijk binnen 3 uur helemaal kapot als het een beetje druk is, 24 porties patat binnen 4 minuten is echt zwaar om lang bij te houden, ik heb echt een hekel aan zaterdagavondenquote:
en die geur. hoe hou je dat volquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de snackbar is dat niet waar, op zaterdagavond werk je jezelf namelijk binnen 3 uur helemaal kapot als het een beetje druk is, 24 porties patat binnen 4 minuten is echt zwaar om lang bij te houden, ik heb echt een hekel aan zaterdagavonden
inderdaad, TE druk is ook niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In de snackbar is dat niet waar, op zaterdagavond werk je jezelf namelijk binnen 3 uur helemaal kapot als het een beetje druk is, 24 porties patat binnen 4 minuten is echt zwaar om lang bij te houden, ik heb echt een hekel aan zaterdagavonden
Hmm, ik vind het helemaal niets. Niks doen vind ik erger dan de ballen uit m'n broek rijden en knettergek worden van de telefoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
beste: redelijk druk slechtste: niks te doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het helemaal niets. Niks doen vind ik erger dan de ballen uit m'n broek rijden en knettergek worden van de telefoon.
Ja, maar onmeunig druk staat bij mij nog boven 'niets doen'quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beste: redelijk druk slechtste: niks te doen
Immuun na een kwartier aanwezigheidquote:
Maar na een uur of twee of drie lichamelijk gesloopt zijn (ik ben te slapquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het helemaal niets. Niks doen vind ik erger dan de ballen uit m'n broek rijden en knettergek worden van de telefoon.
Ik heb lichamelijk geen zwaar werk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Immuun na een kwartier aanwezigheid
[..]
Maar na een uur of twee of drie lichamelijk gesloopt zijn (ik ben te slap) is ook niet helemaal mijn ding
Gouden tip: Goed leren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Nog 14 dagen tot mijn autotheorie-examen
Ik ga je raad ter harte nemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Gouden tip: Goed leren.
Maar dat heb je vast al vaker gehoord.
Dat zegt me niets.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga je raad ter harte nemen
Ik ben wel slecht in gevaarherkenning.
dat dus !!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar onmeunig druk staat bij mij nog boven 'niets doen'
En precies druk genoeg gebeurt bij ons zelden, het is alles of niets.
bij mij meer dan 22 jaar, en ik was vrij laat met les nemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.
Is ook alweer bijna tien jaar geleden dat ik er mee bezig was.
De dag dat ik 18 werd had ik mijn eerste les, en een half jaar één maand en één dag later had ik mijn roze papiertje in mijn handen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij meer dan 22 jaar, en ik was vrij laat met les nemen
ja gouden tijd of niet, roze papiertje haha in plaats van plastic.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
De dag dat ik 18 werd had ik mijn eerste les, en een half jaar één maand en één dag later had ik mijn roze papiertje in mijn handen.
Ik had het wel, je krijgt wat foto's te zien met mogelijk gevaarlijke situaties en je moet aangeven wat je zou doen; niks, gas loslaten of remmen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zegt me niets.
Is ook alweer bijna tien jaar geleden dat ik er mee bezig was.
Ik heb nog een roze papiertje. Mijn zus was ongeveer drie jaar later en zij is écht een van de laatste met een roze papiertje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:57 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ja gouden tijd of niet, roze papiertje haha in plaats van plastic.
dat moet nieuw zijn, ken ik niet. heb 8jaar geleden gehaaldquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had het wel, je krijgt wat foto's te zien met mogelijk gevaarlijke situaties en je moet aangeven wat je zou doen; niks, gas loslaten of remmen.
Dan zal dat wel van na mijn tijd zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had het wel, je krijgt wat foto's te zien met mogelijk gevaarlijke situaties en je moet aangeven wat je zou doen; niks, gas loslaten of remmen.
Ja, bestaat nu een jaar of 5 geloof ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat moet nieuw zijn, ken ik niet. heb 8jaar geleden gehaald
Ah, dat zal het zijn dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, bestaat nu een jaar of 5 geloof ik.
Ja, dat sowiesoquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zal dat wel van na mijn tijd zijn.
mijn laatste papieren rijbewijs was aan het einde zo'n vies vodjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog een roze papiertje. Mijn zus was ongeveer drie jaar later en zij is écht een van de laatste met een roze papiertje.
Ik moet volgend jaar verlengen, het zoveelste pasje in mijn portemonnee....
Gewoon doen johquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn dan.
Ik zou bijna een online proefexamen doen.
Het is niet erg moeilijk nee, maar ik ben gewoon niet zo goed in het overzicht bewaren, daarom ben ik ook zo'n slechte chauffeur voor iemand die 30 lessen heeft gehadquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso
Stelt niet zoveel voor, ze maken je er banger voor dan je ervoor moet zijn hoor. Net als de vragen over de verkeersregels in het algemeen.
Mijn ziet er ook niet heel braaf meer uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn laatste papieren rijbewijs was aan het einde zo'n vies vodje
Hmmm, dat is juist wel iets wat je moet kunnen in het verkeerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet erg moeilijk nee, maar ik ben gewoon niet zo goed in het overzicht bewaren, daarom ben ik ook zo'n slechte chauffeur voor iemand die 30 lessen heeft gehad
komt vanzelf met ervaring, vooral rust bewarenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet erg moeilijk nee, maar ik ben gewoon niet zo goed in het overzicht bewaren, daarom ben ik ook zo'n slechte chauffeur voor iemand die 30 lessen heeft gehad
Ja, dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
komt vanzelf met ervaring, vooral rust bewaren
En het besturen an sich is ook al beroerd bij mij, ik deed echt 5 lessen om alle pedalen onder de knie te krijgen terwijl de meesten er maar 2 nodig hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, dat is juist wel iets wat je moet kunnen in het verkeer
TUURLIJK ga jij het halenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het besturen an sich is ook al beroerd bij mij, ik deed echt 5 lessen om alle pedalen onder de knie te krijgen terwijl de meesten er maar 2 nodig hebben
Maar ooit ga ik het halen. Ondanks grote problemen met motoriek en concentratie
Ja joh, waarom zou je het niet halen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het besturen an sich is ook al beroerd bij mij, ik deed echt 5 lessen om alle pedalen onder de knie te krijgen terwijl de meesten er maar 2 nodig hebben
het komt wel goed. het voelt soms apart maar met meer tijd in de auto ga je ook relax voelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit wel ja, zelfs mijn instructeur gelooft er nog inquote:
Ach, dat maakt toch niet uit? Als iedereen meteen goed was in hetzelfde werd het ook zo'n saaie wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit wel ja, zelfs mijn instructeur gelooft er nog in
Maar ik wacht wel met examen doen tot ik echt zeker weet dat het goed gaat, en dat duurt nog wel even heb ik het idee
Ik heb familieleden die het nooit gehaald hebben ondanks lessen, of die echt 6 keer examen hebben gedaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja joh, waarom zou je het niet halen?
Ik ben ook drie keer gezakt voor de praktijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ooit wel ja, zelfs mijn instructeur gelooft er nog in
Maar ik wacht wel met examen doen tot ik echt zeker weet dat het goed gaat, en dat duurt nog wel even heb ik het idee
Hehehe, ik had 1 fout in het hele examenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:06 schreef JJH het volgende:
Even snel. 16 fout.
Wat een boel vragen over blinden.
Dat is wel netjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik had 1 fout in het hele examenZonder één keer dat boek open te doen
Mja, moet wel eerlijk zeggen dat het geen moeilijk examen was. Ze schijnen er meerdere varianten in te hebben waarbij de één moeilijker is dan de anderequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
Zitten vaak wel ene paar instinkertjes in.
En ik weet weinig over trams, veel vragen, en je komt ze maar in 4 steden tegen...
ja, maar in het examen altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
Zitten vaak wel ene paar instinkertjes in.
En ik weet weinig over trams, veel vragen, en je komt ze maar in 4 steden tegen...
Praktijk bedoel je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, moet wel eerlijk zeggen dat het geen moeilijk examen was. Ze schijnen er meerdere varianten in te hebben waarbij de één moeilijker is dan de andere
Heb theorie ook in 2 keer gehaald
Whehe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
U wilt hier linksaf, mag dat?
Baumgartnerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
U wilt hier linksaf, mag dat?
Nee, theorie in 2 keer, praktijk in 1 keerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Praktijk bedoel je?
Ik drie keer, eerste twee keer dezelfde examinatrice, tweede keer was voldoende. Exacte woorden van mijn instructeur, die mee was waren "Ik heb mensen met véél minder zien slagen." Maar mevrouw was onvermurwbaar. Onvoldoende kijken, net als de eerste keer (Dat moet ze in haar eigen aantekeningen nagezocht hebben, dat kan niet anders)
Derde keer een andere examinator en met vlag en wimpel.
Mijn rijschool stond, en staat prima bekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, theorie in 2 keer, praktijk in 1 keer
En die examinatoren zijn volgens mij ook heel beïnvloedbaar voor het algehele imago van de rijschool
Was de eerste die slaagde van de rijschool in het jaarExamen op 11 januari. Lag een bak sneeuw en alles
Ja, de mijne ook volgens mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn rijschool stond, en staat prima bekend.
Mja, was alleen lastig met lessen altijd, want de vakken zien bij het inparkeren was nogal lastigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:14 schreef JJH het volgende:
In de sneeuw rijden.
Niet voor mijn werk, maar gewoon, achterwielaangedreven auto enzo.
Iets té close.
Was bij mij ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook volgens mij.
Ook niet zo'n naaibedrijf waarbij je zogenaamd sowieso 30-40 lessen nodig hebt, maar een realistische inschatting en je krijgt teveel betaald geld ook gewoon terug
Mja, ik had voor 30 uur betaald + examen en theorie-examen, kreeg toch nog bijna 400 euro terugquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Was bij mij ook.
Pakketje van 25 lessen ofzo, met theoriecursusje, examens erbij.
Uiteindelijk nog een paar lesjes extra omdat ik een paar keer zakte.
Hehehehehequote:
Ik heb het idee dat ik er sowieso 45 nodig heb en misschien meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook volgens mij.
Ook niet zo'n naaibedrijf waarbij je zogenaamd sowieso 30-40 lessen nodig hebt, maar een realistische inschatting en je krijgt teveel betaald geld ook gewoon terug
Dat maakt toch niks uit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik er sowieso 45 nodig heb en misschien meer
ik heb wel 3x examen moeten doen, maar geen idee meer hoeveel lessen eigenlijk, is ook alweer zolang geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik er sowieso 45 nodig heb en misschien meer
Hehehe, mooie parkeerplaats is dat jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
En deze dan, ik heb tegenwoordig zo'n type astra.
Ik wil weer een achterwielaandrijver.
Afgelopen winter ook, ik kon met dat apparaat geen kruispunt normaal over met die sneeuw, altijd dwars.
Ook zo gelachen, ik was op de parkeerplaats bij de IJsselhallen aan het spelen geweest, draai de doorgaande weg op, linksaf dus ik moest eerst de andere rijbaan oversteken.
Rechts alle ruimte, en van links kwam een vrouwtje aan maar die was nog ver genoeg weg. Ik trek op, trap ff de koppeling in, kont komt om, ik vang hem op, gas erop en vol driftend de weg op.
Dat vrouwtje schrok zich alleen het apezuur, de kop van dat mensje.Priceless.
Dat. Theorie wel in één keer. Mar hoeveel fout weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb wel 3x examen moeten doen, maar geen idee meer hoeveel lessen eigenlijk, is ook alweer zolang geleden
En wanneer je er klaar voor bent. Het aantal lessen zegt echt geen fuck (vind ik).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:23 schreef TheClown1 het volgende:
het aantal lessen maakt niet uit. het is waar je jezelf goed bij voelt
Nope, staan altijd zat sporen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, mooie parkeerplaats is dat ja
Was je vast de enige niet die dat daar deed
Was er een keer voor de karperbeurs, toen lag er ook sneeuw. Bijna iedereen stoer doen en driftend die doorgaande weg weer opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, staan altijd zat sporen.![]()
En ook leeg toen.
Dus echt de ruimte om donuts van een meter of 40 doorsnee neer te leggen.
(Voor zover donuts, ik denk dat je er niets meer van zag als de sneeuw weg was, die 940 had ook verre van genoeg vermogen om op gewoon nat of droog wegdek te driften. Af een toe een vrolijk stapje opzij en dan hield het wel op.)
Echt driften kun je alleen met een achterwielaandrijver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was er een keer voor de karperbeurs, toen lag er ook sneeuw. Bijna iedereen stoer doen en driftend die doorgaande weg weer op
TRusten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:26 schreef TheClown1 het volgende:
dat was em voor mij, tot morgen allemaal
Wel een toffe bakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis die ouwe reus.![]()
[..]
Echt driften kun je alleen met een achterwielaandrijver.
Ik sta op de nominatie voor een andere auto op de zaak, dat gaat waarschijnlijk een MB Viano worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik krijg zin in de winter
- Sneeuw
- Auto
- Handrem
Handrembochtjes maken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik sta op de nominatie voor een andere auto op de zaak, dat gaat waarschijnlijk een MB Viano worden.![]()
Bazenauto.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Bazenauto.
Zonder een centje pijn mee heen en weer gereden naar de noordkaap, ruim 2 jaar geleden.
Nee, rwd.quote:
Hahahaha, herkenbaar, dat zo snel weer teruggaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik in 2009 mn theorie ging doen was het gevaargezeik net ingevoerd, toen mocht je ook nog veel meer fouten op dat onderdeel maken dan nu, en daarnaast gewoon de maximale 5 fouten.
9 van de 10 proefexamens zakte ik, en mijn theorie haalde ik in 1 keer, Ik was toen halverwege mijn geschatte aantal rijlessen maar dat was niet erg want de theorie is een jaar geldig (10 mrt), En toen werd ik ziek, tijdje niet gereden, weer opgepakt, in Januari afrijden Gezakt! Nieuw examen in Februari, Werd gecanceld door sneeuwToen werd het op 9 maart opnieuw gepland (1 dag voor verlopen theorie dus, gelukkig had k nog geen stress, En mn leraar zegt ook nog ff: Vandaag moet het gebeuren hé)
We gaan rijden om 8.00, Snelweg slaan we over vanwege file, Na 15 minuten zegt die vent, Nou rij maar terug naar t cbr, Ik denk FOK nu ben ik gezakt, Maar nee hij had het wel gezien, en ik was geslaagd!
Komt goed lokasana, stay calm, en eerlijk is eerlijk, je moet geluk hebben met die cbr pipo's!
Ik zou het met een volvo 740/940 zó weer doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whoah, dat lukt je niet met elke auto
Maat van me heeft zo'n MB W124quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou het met een volvo 740/940 zó weer doen.
Ooit komt er bij mij ook nog wel een oude(re) volvo weer.
Of een belastingvrije MB W124 300td Kombi, google maar.
Maar die beginnen serieus geld te kosten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Toen ik in 2009 mn theorie ging doen was het gevaargezeik net ingevoerd, toen mocht je ook nog veel meer fouten op dat onderdeel maken dan nu, en daarnaast gewoon de maximale 5 fouten.
9 van de 10 proefexamens zakte ik, en mijn theorie haalde ik in 1 keer, Ik was toen halverwege mijn geschatte aantal rijlessen maar dat was niet erg want de theorie is een jaar geldig (10 mrt), En toen werd ik ziek, tijdje niet gereden, weer opgepakt, in Januari afrijden Gezakt! Nieuw examen in Februari, Werd gecanceld door sneeuwToen werd het op 9 maart opnieuw gepland (1 dag voor verlopen theorie dus, gelukkig had k nog geen stress, En mn leraar zegt ook nog ff: Vandaag moet het gebeuren hé)
We gaan rijden om 8.00, Snelweg slaan we over vanwege file, Na 15 minuten zegt die vent, Nou rij maar terug naar t cbr, Ik denk FOK nu ben ik gezakt, Maar nee hij had het wel gezien, en ik was geslaagd!
Komt goed lokasana, stay calm, en eerlijk is eerlijk, je moet geluk hebben met die cbr pipo's!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maat van me heeft zo'n MB W124
Fucking veel ruimte van binnen zeg
Je moet de ruitenwisservloeistof met de voet pompenHebt dus 4 pedalen
Hahaha, ik vind het wel echt tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wist ik geeneens, ik denk dat dat pompje gewoon optioneel was.![]()
Daarom wil ik minstens een vijfpitter en het liefs een zespitter. Omdat die 200d gewoon echt belachelijk traag zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het wel echt tof
0 naar 100 in 2 minuten ofzo, maar dat maakt niet uit
Mijn initialen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
JJH, waar staat je afkorting eigenlijk voor?
Ik raad het echt niemand aan, De STRESS!!!! Continue zit in je hoofd dat het vandaag MOET want je theorie verloopt! Pfftquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahahaha, herkenbaar, dat zo snel weer teruggaan
Heb je aardig getimed, welNog één dag geldig
Niet prettig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik raad het echt niemand aan, De STRESS!!!! Continue zit in je hoofd dat het vandaag MOET want je theorie verloopt! Pfft
Ja, dat zal ook welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik raad het echt niemand aan, De STRESS!!!! Continue zit in je hoofd dat het vandaag MOET want je theorie verloopt! Pfft
Komt wel steeds meer omdat het daar ook drukker word, maar er zijn nog wel degelijk genoeg stukken waar je heerlijk kunt blazen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mij is altijd gezegd dat er in Duitsland veel en veel meer maximumsnelheden waren vastgelegd op de snelweg. Is dus helemaal niet zo
Wil ik eigenlijk nog gewoon eens doen. Ik daar altijd netjes 130 rijden, hoeft dat helemaal nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt wel steeds meer omdat het daar ook drukker word, maar er zijn nog wel degelijk genoeg stukken waar je heerlijk kunt blazen.
Ik heb met de vectra van mijn baas wel eens ruim 210 op de gps gereden. 'Mijn' vectra komt niet verder dan 195 op de teller.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk nog gewoon eens doen. Ik daar altijd netjes 130 rijden, hoeft dat helemaal niet
Ja, ik wil het eigenlijk gewoon eens doen om het eens te doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb met de vectra van mijn baas wel eens ruim 210 op de gps gereden. 'Mijn' vectra komt niet verder dan 195 op de teller.
Maar, als ik in Duitsland ben dan rij ik niet altijd zo hard, is niet goed voor de auto, en het is ook doodvermoeiend, ik ben het niet gewend.
Altijd even doortrappen en dan terug naar 150, 160 op de cruise.
Jep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik wil het eigenlijk gewoon eens doen om het eens te doen
Gewoon even voluit trappen, kijken wat 'ie kan en weer laten uitrollen naar 140-150
quote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 15-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 315 Fera
02 186 -_Guitarist_-
03 157 AldoTheApache
04 129 Vinniiee
05 116 TheGirlNextDoor
06 112 Giertje
07 095 DevilsWhore
08 078 JJH
09 072 TheClown1
10 071 Lokasenna
10 071 Samzz
12 068 tijnbrein
13 063 Koen66
14 047 Mistress_X
15 046 DaMook
16 043 Murdera
17 042 magnetronkoffie
18 041 muhahaha
19 032 kingtoppie
20 031 Kaneelstokje
21 028 JijHebtGeenRokje
22 023 MissExpert
23 022 Cryothic
24 021 Faxie
25 019 Knetterkrankjorum
26 017 Jofunu-kun
27 016 heloef
27 016 Nixx-
27 016 Tamashii
30 015 Royco1
31 014 Capstan
32 011 goldfinger1963
32 011 Joysa
34 006 MeneerLogica
34 006 Memento-Mori
36 003 sararaats
37 002 Watertornado
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:25 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge mensen.
Net was er hier 1x een volledige regenboog en 1x een vage regenboog, facking vetKon geen foto maken telefoon was leeg.
Ik heb al meer dan eens 3 regenbogen gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:25 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge mensen.
Net was er hier 1x een volledige regenboog en 1x een vage regenboog, facking vetKon geen foto maken telefoon was leeg.
Ook volledig?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan eens 3 regenbogen gezien
De 3e was vrijwel volledig...of dat was de 4e, weet ik niet meer. M'n vader zag het en ging foto's maken en riep ons on ook te gaan kijken. Toen zag ik het.quote:
Vrij bijzonder welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De 3e was vrijwel volledig...of dat was de 4e, weet ik niet meer. M'n vader zag het en ging foto's maken en riep ons on ook te gaan kijken. Toen zag ik het.
Ja, daarom riep m'n vader onsquote:
Hehe logischquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, daarom riep m'n vader ons
Laatste dubbele regenboog die ik zag was een paar weken geleden.
Je kunt trouwens heel makkelijk zelf een regenboog maken.
Gewoon met een plantenspuit op vernevelen en dan met je rug tegen de zon in gaan staan.
Dan is de regenboog een cirkel
Is een foto van een uil met zijn ogen dicht en dan staat er.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt geblokkeerd door virusscan/firewall iets op het werk.
Lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:38 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is een foto van een uil met zijn ogen dicht en dan staat er.
BRB using imagination...
...Since no pictures
Raam dicht doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Eens, zit elke keer met een werktrui aan. Zit naast een raam waar de wind vol op staat. Koud!
quote:
Wat een koppel vormen julliequote:
Heb je je motorlaarzen niet aan? Die moeten toch wel warm zitten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou bijna een voetenwarmer gaan kopen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Wat een koppel vormen jullie
[..]
Heb je je motorlaarzen niet aan? Die moeten toch wel warm zitten?
Soulmatesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Wat een koppel vormen jullie
[..]
Heb je je motorlaarzen niet aan? Die moeten toch wel warm zitten?
Werkschoenen horen ook warm te zijn...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ninja edit
Nee ik heb nu mijn werkschoenen aan. En mijn motorlaarzen zijn ook niet echt warm (en waterdicht), dus ik moet nog een keer nieuwe halen.
Ik had al zo'n vermoedde jaquote:
Zijn ze denk ik ook wel, ik heb alleen altijd koude voeten. Heb nu dan wel redelijk dunne sokken aan, maar als ik dikke sokken aan heb zijn ze nog koud.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Werkschoenen horen ook warm te zijn...
Wel prut als het op t werk zo koud is. Dat komt de motivatie vaak niet ten goede.
[..]
Ik had al zo'n vermoedde ja
ooit een keer een filmpje gezien op de BBC geloof ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn ze denk ik ook wel, ik heb alleen altijd koude voeten. Heb nu dan wel redelijk dunne sokken aan, maar als ik dikke sokken aan heb zijn ze nog koud.![]()
Ik ben sowieso al niet heel erg gemotiveerd, dus maakt niet echt een verschil
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ooit een keer een filmpje gezien op de BBC geloof ik.
Ging over warmteverlies van je lichaam. En ze zeiden dat dat het meest gebeurd op je hoofd (persoonlijk zou ik zeggen je rug, maar goed...).
Omdat daar de huid heel dun is en er veel bloed door je hoofd stroomt.
Hun tip bij koude voeten was daarom om iets op je hoofd te zetten zodat je minder warmte verliest.
Petje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie me al zitten met een muts opMaar ik zal het morgen eens proberen
Thanks
Komt door het wasmiddel... daar zatten vlekken die een gewoon wasmiddel er niet uit krijgt kennelijk. En als je dan wasmiddel gebruikt met vlek-verwijderaar, weet je nu hoe die troep werkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
Kwam er gisteren achter dat er in mijn trui al fucking 4 gaten zitten door de wasmachine
Daar komen je koude voeten door.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef Vinniiee het volgende:
Kwam er gisteren achter dat er in mijn trui al fucking 4 gaten zitten door de wasmachine
Ik heb geen petjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Petje?
[..]
Komt door het wasmiddel... daar zatten vlekken die een gewoon wasmiddel er niet uit krijgt kennelijk. En als je dan wasmiddel gebruikt met vlek-verwijderaar, weet je nu hoe die troep werkt.
Ik heb 'm niet aanquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:22 schreef Fera het volgende:
"Stopt deze trein ook in Arnhem Zuid?"
"Nee."
"O." *man stapt uit, deuren trein gaan dicht*
*aan conductrice buiten*
"Stopt deze trein in Arnhem Zuid?"
"Ja."
*trein rijdt weg*Ik voel me lullig nu.
Ik heb wat anders aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]daarom heb je het koud dus. Zat Joysa toch in de buurt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]daarom heb je het koud dus. Zat Joysa toch in de buurt.
Ik ga naar Zwolle.quote:
dat is bij mij in de buurt. nou ja 1uurtje rijdenquote:
Waar woon jij dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:29 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat is bij mij in de buurt. nou ja 1uurtje rijden
rumchoco?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mogge Aldo
Ik haal nog maar even wat warms te drinken
Ik weet dat jij dat weet.quote:
groningen maar ben ook regelmatig in zwolle voor werk.quote:
Ik zit op mijn werk, anders was het wel een goed ideequote:
quote:
Duhquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
Ik krijg af en toe echt het idee dat het grootste deel van de fokkers in het oosten van het land wonen...
Ik woon in het westen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
Ik krijg af en toe echt het idee dat het grootste deel van de fokkers in het oosten van het land wonen...
gewoon in een zakflacon de rum meenemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, anders was het wel een goed idee
[..]
[..]
DuhHet oosten
Neee, juist nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
ik kwam hier in 94 terecht en niet meer weggegaan. heb nederland ook niet gekozen maar bedankt de mensen van de rode kruis voor de mooie keuze. het had ook belgie of duitsland kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
Ik zei dat ik op mijn werk zit. Dan is dat niet echt handig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon in een zakflacon de rum meenemen
ow?quote:
Tja, als het belgie of duitsland had geweest had het volgens mij ook mooi kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:37 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik kwam hier in 94 terecht en niet meer weggegaan. heb nederland ook niet gekozen maar bedankt de mensen van de rode kruis voor de mooie keuze. het had ook belgie of duitsland kunnen zijn.
ik kom oorspronkelijk uit bosnie
Ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow?
[..]
Tja, als het belgie of duitsland had geweest had het volgens mij ook mooi kunnen zijn.
Het is dat ik m'n moeder en Lola d'r familie zou missen, maar wat mij betreft zou ik wel kunnen verhuizen richting de duitse eifel hoor.
Ik woon zelf ZO en vind juist dat iedereen hier in het westen woontquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ow?
[..]
Tja, als het belgie of duitsland had geweest had het volgens mij ook mooi kunnen zijn.
Het is dat ik m'n moeder en Lola d'r familie zou missen, maar wat mij betreft zou ik wel kunnen verhuizen richting de duitse eifel hoor.
Tja, ik NW, dus de eifel is al snel een uurtje of 4 rijden vanaf hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik woon zelf ZO en vind juist dat iedereen hier in het westen woont
En de eifel..neh nooit. Ligt al te dichtbij nu
Dit idd, ik ken meer mensen uit t westen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik woon zelf ZO en vind juist dat iedereen hier in het westen woont
En de eifel..neh nooit. Ligt al te dichtbij nu
Ruilen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, ik NW, dus de eifel is al snel een uurtje of 4 rijden vanaf hier
Als ik nu ergens in zuid limburg ofzo zou wonen, (incl familie) zou de stap om richting duitsland te verhuizen zelfs nog kleiner zijn denk ik.
valt niet op toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dat ik op mijn werk zit. Dan is dat niet echt handig.
Jij wel...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik woon liever NW.
Ik ga straks de eifel in. Boodschappen doen
en wij dan in het noorden. hebben wij attracties in de buurt. ging laatst naar de efteling. fijn een paar uur in de auto haha. in dat opzicht is het hier niet andersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij wel...
Hier is toch geen reet te doen?
Alles is vlak, alles is weiland of water (wat best mooi kan zijn hoor, daar niet van).
Als je naar het oosten van t land wilt moet je om het IJsselmeer heen.
Als je met kinderen naar een attractie wilt, zit je zo 1 tot 1,5 uur in de auto.
Als ik naar een attractiepark ofzo wil moet ik ook zeker een uur rijdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij wel...
Hier is toch geen reet te doen?
Alles is vlak, alles is weiland of water (wat best mooi kan zijn hoor, daar niet van).
Als je naar het oosten van t land wilt moet je om het IJsselmeer heen.
Als je met kinderen naar een attractie wilt, zit je zo 1 tot 1,5 uur in de auto.
Klopt, die afstanden zijn vooral in het noorden ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
en wij dan in het noorden. hebben wij attracties in de buurt. ging laatst naar de efteling. fijn een paar uur in de auto haha. in dat opzicht is het hier niet anders
Frankrijk ben ik klaar mee... daar hoef ik niet naar toe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik naar een attractiepark ofzo wil moet ik ook zeker een uur rijden
En wat is hier nou verder? Helemaal niks![]()
Het enige voordeel dat het een uur of 3 rijden scheelt naar frankijk of spanje
ach ja het valt mee. als ik familie wil zien moet ik 17 uur rijden hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, die afstanden zijn vooral in het noorden ja.
M'n broertje woont in Groningen. Nu al 2 jaar. Ben er tot nu toe 1x geweest, want het is gewoon 2 uur heen, en 2 uur terug...
[..]
Frankrijk ben ik klaar mee... daar hoef ik niet naar toe.
Onze vakanties gaan richting Luxemburg en de Eifel, vanwegen de taal, en de schitterende omgevingen
De taal ja?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, die afstanden zijn vooral in het noorden ja.
M'n broertje woont in Groningen. Nu al 2 jaar. Ben er tot nu toe 1x geweest, want het is gewoon 2 uur heen, en 2 uur terug...
[..]
Frankrijk ben ik klaar mee... daar hoef ik niet naar toe.
Onze vakanties gaan richting Luxemburg en de Eifel, vanwegen de taal, en de schitterende omgevingen
Lol, ja, zo is alles te relativeren natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:56 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ach ja het valt mee. als ik familie wil zien moet ik 17 uur rijden haha
Whut?quote:
Oohhh zo las ik hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Whut?
Ik duitsland en luxemburg kan ik me iig nog verstaanbaar maken bedoel ik.
Ik ga er niet heen omdat ik de taal zo mooi vind hoor.
laterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga naar de uni
Fijne dag allemaal
Ben je nou alweer aan het zagen over Venloquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik naar een attractiepark ofzo wil moet ik ook zeker een uur rijden
En wat is hier nou verder? Helemaal niks![]()
Het enige voordeel dat het een uur of 3 rijden scheelt naar frankijk of spanje
Ja, dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oohhh zo las ik hetIk vond het al raar
Successquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga naar de uni
Fijne dag allemaal
als je zo begint gaat het nooit voorbijquote:
True. "Tot 5 uur" klinkt korterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:02 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als je zo begint gaat het nooit voorbij
Vandaagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor vandaag? of voor de rest van de week?
Ik had liever gehad dat ik tijd te kort kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je goed. Elke dag gewoon af kunnen tellen tot je vrij bent...
ben zelf al sinds vrijdag aan de paracetamol. 4 per dag en veel vitamintjes. dacht dat ik genoeg binnen haal maar blijkbaar heeft die verkoudheid mij ook te pakken. sterkte!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ik tijd te kort kwam
Zo kijken of ze aspirientje hebben, ben niet helemaal lekker
Herkenbaar... hier ook, maar t zet niet doorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ik tijd te kort kwam
Zo kijken of ze aspirientje hebben, ben niet helemaal lekker
gisternacht bij mij wel. hoesten als een gek in bed. op dat moment was ik blij dat ik alleen ben. wil mijn vrouw dit niet aandoenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Herkenbaar... hier ook, maar t zet niet door
Mja ik weet wel waardoor het komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:11 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ben zelf al sinds vrijdag aan de paracetamol. 4 per dag en veel vitamintjes. dacht dat ik genoeg binnen haal maar blijkbaar heeft die verkoudheid mij ook te pakken. sterkte!
Ik weet waarschijnlijk wel waardoor het komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Herkenbaar... hier ook, maar t zet niet door
Lola schijnt vanacht ook een aantal keer wakker te zijn geweest en heftig te hebben gehoest... ik was alleen zo kapot dat ik overal doorheen geslapen hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
gisternacht bij mij wel. hoesten als een gek in bed. op dat moment was ik blij dat ik alleen ben. wil mijn vrouw dit niet aandoen
Door je dunne sokken? Of de gaten in je trui? Of ben je aangestoken door een zekere persoon?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet waarschijnlijk wel waardoor het komt.
Geen van allen. Zeg ik liever niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Door je dunne sokken? Of de gaten in je trui? Of ben je aangestoken door een zekere persoon?
ik weet het!! je bent uitgedaagd om naakt te lopen over het station en je hebt het gedaan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen van allen. Zeg ik liever niet.
Jep, het heerst... en Vinniiee weet hoe t komt...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:15 schreef TheClown1 het volgende:
heel nederland heeft er blijkbaar last van. van al dat gehoest heb ik nu enorm veel pijn op mijn borstkast. alsof iemand over me heen gelopen heeft
Haha nee gelukkig niet. Met volledig motorpak aan was het al fris vanmorgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik weet het!! je bent uitgedaagd om naakt te lopen over het station en je hebt het gedaan ook.
Nee, ik denk te weten hoe het bij mij komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, het heerst... en Vinniiee weet hoe t komt...
Hoezo? Klein beetje regen alleen maar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:18 schreef TheClown1 het volgende:
ik vind het gewaagd op de motor met dit weer. niet veel doen het
Ow, das heel wat anders...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik denk te weten hoe het bij mij komt.
vrij heftig hier moet ik zeggen en behoorlijk wat windquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo? Klein beetje regen alleen maar?
Dat zei ik net ook al volgens mijquote:
Hmm ja ik had alleen tegenwind. Krijg je stierennek vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:19 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
vrij heftig hier moet ik zeggen en behoorlijk wat wind
weet niet of ik daar op zit te wachten. de associatie met mafia is er al omdat ik van de balkan kom. als ik ook een mafianek krijg...........quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik net ook al volgens mij
[..]
Hmm ja ik had alleen tegenwind. Krijg je stierennek van
Zal wel meevallen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
weet niet of ik daar op zit te wachten. de associatie met mafia is er al omdat ik van de balkan kom. als ik ook een mafianek krijg...........
Balkan muziek.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:22 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
weet niet of ik daar op zit te wachten. de associatie met mafia is er al omdat ik van de balkan kom. als ik ook een mafianek krijg...........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |