Goed plan. NFC is trouwens ook errrug tof.quote:
Uiteraard werkt ie gewoon. Maar verwacht niet dat je leuke foto's maakt. Het is een telefoon!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb een dSLR camera. Maar die zeul ik niet graag de hele dag mee. Daarbij lijkt het me niet raar om te verwachten dat een camera op een telefoon gewoon werkt. Ik verwacht geen hoogstandjes, maar wil gewoon een leuke foto kunnen maken van mijn kinderen als ze verder dan een cm of 60 van me vandaan zijn.
Ik maak er soms filmpjes mee, kwaliteit is bést goed!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Over die camera gesproken.. Ik maakte eens een foto voor de gein van m'n gezicht met de frontcamera en ik stond gewoon versteld van de kwaliteit
Ik ken het, maar vind het niet kansloos. Je zet je zelf in verbinding met de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:23 schreef delano.888 het volgende:
Ik besef me nu trouwens ineens dat het eigenlijk wel een beetje kansloos is dat de computer gewoon ALTIJD aan gaat/moet als ik thuis kom![]()
Ik vind het eigenlijk lastig dat je vingers altijd in de weg zitten als je twee toestellen tegen elkaar houdt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het vandaag trouwens geprobeerd van een Note2 naar een GS3, en het gaat echt zo snel als in het filmpje, geniaal.
Dat is het probleem: de autofocus werkt nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard werkt ie gewoon. Maar verwacht niet dat je leuke foto's maakt. Het is een telefoon!
http://lmgtfy.com/?q=ebay+nfc+tagsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 08:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk lastig dat je vingers altijd in de weg zitten als je twee toestellen tegen elkaar houdt.
Overigens: waar kun je zo'n NFC tags eigenlijk goedkoop bestellen?
Ben je zo knap dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:34 schreef Xetran het volgende:
Over die camera gesproken.. Ik maakte eens een foto voor de gein van m'n gezicht met de frontcamera en ik stond gewoon versteld van de kwaliteit
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ooku het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Galaxy S3 monteren op een wielrenfiets? Want ben op zoek naar zoiets.
Wat wil je er mee doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ooku het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Galaxy S3 monteren op een wielrenfiets? Want ben op zoek naar zoiets.
Zodat ik Strava en Endomondo beter kan gebruiken als ik weer een rit aan het maken ben. Nu heb ik mn mobiel meestal in mijn achterzak zitten, maar aangezien ik vaak flinke tochten maak, zou het makkelijker zijn dat ik zo via de GPS kan aflezen waar ik precies ben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat wil je er mee doen?
Ik zou dan n hoesje zoeken die je om je onderarm kan doen.
Heeft die persoon een Nederlands toestel dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
Op tweakers melde vandaag iemand de update al binnen te krijgen, iemand hier verder ook al goed nieuws.
Hier staan een paar fiets-mounts... geen idee of ze sterk genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Ooku het volgende:
Geen idee. Denk dat hij gewoon slap aan het ouwehoeren was. Of Belg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:25 schreef Cici het volgende:
[..]
Heeft die persoon een Nederlands toestel dan?
Whahaha, geniaal en easy!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NFC aanzetten (en S-beam).
Een foto, filmpje, oid openen.
Toestel tegen ander toestel aanhouden (op dit moment werken alleen de GS3 & GN2) en klaar!
Je laat hem dan ook scherpstellen op iets in de voorgrond en niet achtergrond?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:27 schreef mainedoll het volgende:
Nog even over die focus van mij; ter illustratie heb ik deze foto's gemaakt.
Deze foto is van dichtbij gemaakt:
[ afbeelding ]
en deze van iets verder weg:
[ afbeelding ]
Ik krijg het dus niet voor elkaar om dat scherp te krijgen.
En nu hou ik erover op. Ik denk dus dat het een defect is aan de lens o.i.d. en morgen ga ik naar zo.n servicepunt om dat na te laten kijken.
Jezus man, zet zelf de camera van de S3 eens aan en zie wat die vierkantjes om te focussen doen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je laat hem dan ook scherpstellen op iets in de voorgrond en niet achtergrond?
Ho ho, je mag ook wel wat aardiger reageren hoor. Ik zei maar wat, het kostte mij aardig wat tijd voordat ik me dat realiseerdequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus man, zet zelf de camera van de S3 eens aan en zie wat die vierkantjes om te focussen doen.
Ja, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:24 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ho ho, je mag ook wel wat aardiger reageren hoor. Ik zei maar wat, het kostte mij aardig wat tijd voordat ik me dat realiseerde
Welke instelling zou ik verkeed hebben...hmzz...the plot thickens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel.
Vanavond nog gedaan toevallig
Hmz, effe getest met user paxlie over wifi ...dat werkte gewoon. Wel baggerkwaliteit trouwensquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:26 schreef Fendy het volgende:
[..]
Welke instelling zou ik verkeed hebben...hmzz...the plot thickens.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:16 schreef GodsSon het volgende:
Naakt voelt fijner maar hoesje als bescherming geeft toch een veilig gevoel. Ben zuinig op mnd spullen maar extra bescherming kan geen kwaad.
Op een ander subforum zouden deze posts een heel andere betekenis kunnen hebben...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb gewoon een hoesje waar hij uit gaat als ik hem wil gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 12:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
[..]
Op een ander subforum zouden deze posts een heel andere betekenis kunnen hebben...
[..]
[..]
Op een ander subforum zouden deze posts een heel andere betekenis kunnen hebben...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel stom heb ik 'm bij Vodafone zelf gehaald.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:21 schreef GuitarJJ het volgende:
Waar heb je je S3 gekocht? In sommige winkels (bijv. Bel Company) zijn de S3's al simlock-vrij.
Ik dank u zeer mijn telefoon is nu simlockvrijquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Als je hem hebt geroot, zijn er volgens mij ook wel appjes die je telefoon kunnen unlocken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1846451
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |