Staat 'ie misschien op macro oid?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb de S3 ook sinds vrijdag. Ben er erg blij mee, maar het lijkt wel of de focus niet goed werkt... Foto's van dichtbij zijn haarscherp, maar zodra het onderwerp zich verder dan ongeveer 1 meter bevindt, wordt de foto onscherp.
Is er gewoon iets stuk aan de telefoon, of kan het ook met de software te maken hebben?
Nee, dat heb ik allemaal al bekeken. Ik heb ook de instellingen van de camera gereset om er zeker van te zijn dat het geen 'per ongelukke' instelling van me is geweest.quote:
Ik volg het nog en die van mij houdt de focus gewoon vast dus geen ideequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:58 schreef mainedoll het volgende:
Als ik op mijn scherm druk om aan te geven waar de focus op moet liggen, zie je hem zoeken en dan zie je wel dat hij wel scherp kan stellen op die afstand. Alleen hij houdt die niet vast, zeg maar. (Volgt u het nog)
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:39 schreef mainedoll het volgende:
Ik heb de S3 ook sinds vrijdag. Ben er erg blij mee, maar het lijkt wel of de focus niet goed werkt... Foto's van dichtbij zijn haarscherp, maar zodra het onderwerp zich verder dan ongeveer 1 meter bevindt, wordt de foto onscherp.
Is er gewoon iets stuk aan de telefoon, of kan het ook met de software te maken hebben?
Iets zegt mij dat ze dat al gedaan heeftquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.
Ik draai al bijna 2 maand vlekkeloos de HyperGalaxy ROM met Jelly Bean.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat ze dat al gedaan heeft
Heb jij de update al?
Nee staat er niet tussen.quote:
Moet je de Perseus kernel er eens bijladen... ging bij mij nog eens 100% snellerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef xSouL het volgende:
[..]
Ik draai al bijna 2 maand vlekkeloos de HyperGalaxy ROM met Jelly Bean.
Draait nog steeds als een fucking trein.
Binnenkort maar eens even kijken wat het verschil is met Stock Jelly Bean en de huidige versie die ik momenteel draai.
Hoewel hij stukken smoother en erg soepel loopt. Schijnt Project Butter niet eens op volledige kracht te draaien, omdat Samsung de documentatie van hun processor niet hebben geshared met de community. Hierdoor kunnen ze elementen van Project Butter nog niet optimaal porten naar de S3 en kan dit alleen door Samsung gedaan worden.
Ben benieuwd of hij idd nog smoother kan lopen dan dat hij nu al is. Want mijne is nu al fast as fuck.
Zoals APK al aangaf, dat had ik idd al uitgeslotenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:50 schreef xSouL het volgende:
[..]
Waarscheinlijk staat hij op Macro-modus. Dat is bedoeld voor het dichtbij fotograferen van objecten. Probeer die instelling eens uit te zetten.
Nou. Ik moet de eerste echt fatsoenlijke camera op een telefoon nog tegenkomen. Als je een dSLR gewend bent is zelfs de camera op de SIII knap waardeloos.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:15 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Ik maak graag foto's dus ik wil ook een goed werkende camera
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou. Ik moet de eerste echt fatsoenlijke camera op een telefoon nog tegenkomen. Als je een dSLR gewend bent is zelfs de camera op de SIII knap waardeloos.
Instellingen -> Taal en invoer -> Spraakopdr. appsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:58 schreef mawtje het volgende:
Weet iemand waar de instellingen staan voor het praten tegen de s3 ? Dat je cheese zegt en dat er dan een foto word gemaakt ?
Met Lance Armstrong op je fiets moet dat wel lukkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]wat een vergelijking.... Sensoroppervlak staat natuurlijk totaal niet in verhouding om een vergelijking te kunnen maken.
Je moet een cameraphone vergelijken met de allergoedkoopste compactcamera's qua techniek en fysieke eigenschappen. En dan doen ze het in de regel best aardig.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn fiets geen Ferrari bij kan houden.....
Ik zeg alleen maar dat voor iemand die aangeeft graag foto's te maken, het raar is dat die een fatsoenlijke camera verwacht op een telefoon, wijsneus. Iemand die graag foto's maakt dient een dSLR te gebruiken, anders maakt ie niet graag foto's. Simpel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]wat een vergelijking.... Sensoroppervlak staat natuurlijk totaal niet in verhouding om een vergelijking te kunnen maken.
Je moet een cameraphone vergelijken met de allergoedkoopste compactcamera's qua techniek en fysieke eigenschappen. En dan doen ze het in de regel best aardig.
Ik ga toch ook niet klagen dat mijn fiets geen Ferrari bij kan houden.....
Ik had voor mijn S1 een soft silicone hoesje, die je op je dashboard kon leggen. Die zocht ik ookvookvoor de S3 maar na 2 slechte hoesjes via eBay heb ik t maar opgegeven. Toch n lease toestelquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Xetran het volgende:
Ik wil jb![]()
Tevens, hebben jullie assecoires die wel zin hebben? vriend van mij had de officiele flipcover maar hij zei dat het niks was. Jammer, want hij leek me mooi en ook handig.
Mijne nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik had voor mijn S1 een soft silicone hoesje, die je op je dashboard kon leggen. Die zocht ik ookvookvoor de S3 maar na 2 slechte hoesjes via eBay heb ik t maar opgegeven. Toch n lease toestel
Die van mij in een Griekse, denk dat ik daardoor als laatste magquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn S3 kwam ook in een Franse verpakking, misschien dat ik hem daarom eerder heb gekregen?
Zou goed kunnen hoor, voor een vergelijkbare combo betaal ik 32 euro per maand via studentmobiel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef snellehenk het volgende:
[ afbeelding ]
scherpe actie lijkt me,
alleen kan het niet terugvinden op hun site,
iemand die hier meer over weet?
Ik heb deze hoesjes voor de achterkant: http://www.bol.com/nl/p/s(...)uw/9005000012323587/quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:48 schreef Xetran het volgende:
Ik kreeg bij mijne duitse boekjes terwijl ik een nederlandse handleiding had
[..]
Mijne nietIets van silicon lijkt me ook wel handig zodat de achterkant niet echt naar de knaak gaan. Maar volgensmij zijn die veel te dik.
iemand ervaring met Tele2?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, voor een vergelijkbare combo betaal ik 32 euro per maand via studentmobiel.
Kan hem ook niet terugvinden op de site.
Tele2 zit op kpn toch? Ik heb Hi via KPN en ik ben erg tevreden, dit in tegenstelling tot vodafonequote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:04 schreef snellehenk het volgende:
[..]
iemand ervaring met Tele2?
beetje constant / goed bereik enzo?
of heeft iemand nog een betere / soortgelijke aanbieding?
Heeft het dezelfde snelheid als bij KPN?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tele2 zit op kpn toch? Ik heb Hi via KPN en ik ben erg tevreden, dit in tegenstelling tot vodafone
Ik had het over het bereik, dat is wat anders dan snelheid en dingen als tarieven..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft het dezelfde snelheid als bij KPN?
Kun je ook tegen een 'redelijk' tarief in het buitenland bellen enzo?
Volgens mij zijn er altijd kleine lettertjes bij een bedrijf dat iets op het netwerk van een van de grote providers aanbiedt.
Daarom blijf ik bij Vodafone, niks mis mee
Jeuh, ik heb bereik!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:35 schreef Xetran het volgende:
Ik had het over het bereik, dat is wat anders dan snelheid en dingen als tarieven..
Is daar ergens een korte 'how to' voor?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:52 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het vandaag trouwens geprobeerd van een Note2 naar een GS3, en het gaat echt zo snel als in het filmpje, geniaal.
NFC aanzetten (en S-beam).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Is daar ergens een korte 'how to' voor?
Ik doe echt veel te weinig met dat ding
Cool, morgen even proberenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
NFC aanzetten (en S-beam).
Een foto, filmpje, oid openen.
Toestel tegen ander toestel aanhouden (op dit moment werken alleen de GS3 & GN2) en klaar!
Gewoon bij instellingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Cool, morgen even proberen
Als ik NFC en S-Beam kan vinden
Lijkt mij leuk, vriendin en ik hebben allebei een S3 en dan kunnen we op vakantie -boven op een berg in de rimboe- makkelijk foto's uitwisselen.
Het gaat ons meer om de foto van het uitzicht vanaf die berg in de rimboe, niet hoe wij zelf op die foto staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gewoon bij instellingen.
Das niet nodig. Als je allebei buddy share aanzet worden al jullie foto's die jullie maken op beide telefoons geplaatst.
Dat is weer een andere fuctie wacht ffquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het gaat ons meer om de foto van het uitzicht vanaf die berg in de rinboe, niet hoe wij zelf op die foto staan.
Of begrijp ik het verkeerd
http://blog.laptopmag.com(...)samsung-galaxy-s-iii
Door je zo overduidelijk te richten op de iPhone geef je ze eigenlijk alleen nog maar meer aandacht.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:06 schreef delano.888 het volgende:
FF wat anders, ik neem aan dat jullie deze commercial allemaal gezien hebben?
Samsung is echt GENIAAL met commercials. iPhone5 voor lul zetten zonder het merk daadwerkelijk te noemen, ik vind het top.
Daar moet ik echt niet aan denken, scary!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is weer een andere fuctie wacht ff
Ik bedoel dit:
http://www.engadget.com/2(...)photos-to-your-frie/
Daarmee worden alle foto's die jullie samen maken tussen jullie beide gedeeld.
Je kan het natuurlijk ook weer uit zettenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Daar moet ik echt niet aan denken, scary!
Dat wil je toch niet joh, op een bruiloft maak je 90% kutfoto's die je de volgende dag nog half dronken verwijdertquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:11 schreef delano.888 het volgende:
Dit bedoelde ik:
Stel dat je 3 mensen met GS3's hebt op een bruiloft bijvoorbeeld,
1 iemand maak 1 foto
1 iemand maakt 200 foto's
1 iemand maakt 19 foto's
Aan het einde van de dag heeft iedereen automatisch 220 foto's.
Het idee is leuk toch, hoef je niet alles rond te mailen onderling.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet joh, op een bruiloft maak je 90% kutfoto's die je de volgende dag nog half dronken verwijdert
Ik ga morgen even prutsenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het idee is leuk toch, hoef je niet alles rond te mailen onderling.
Dagje pretpark bijv ofzo.
Ja, maar internetsnelheid en of je in het buut'nland kan bellen kan je gewoon googlen..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Jeuh, ik heb bereik!
Jammer dat het een beetje langzaam is en dat ik niet in het buitenland kan bellen.
Oh, over tmobile ben ik echt niet tevreden :xquote:Op donderdag 25 oktober 2012 23:43 schreef alwaysonhold het volgende:
Tele 2 zit op het tmobile netwerk trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |