Heb het er al weken op staan, heb geen dag hoeven wachten sinds ik mijn S3 hadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
Hoe voelt het nou om met een toestel van 500 euro eeuwig te wachten op jellybean?
<3 nexus :p
http://www.androidpolice.(...)ent-on-october-29th/quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Is er de 29ste weer een event dan? Nog niets over gehoord/gelezen
Trololololoquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
Hoe voelt het nou om met een toestel van 500 euro eeuwig te wachten op jellybean?
TuneIn een optie? wel ten koste van je data-bundel, maar ontzettend relaxed voor internet-radio.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Nou.. ik heb geen FM Radio meer op m`n S3 staan sinds ik overgestapt ben op Psychorom (Wel een fijne rom trouwens) maar ik wil wel weer een radio....
De provider klootzakken noemen omdat jij niet netjes jouw rekeningen betaaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
Ik heb nu door Simpel tijdelijk geen internet meer (klootzakken) dus dat is geen optie helaas...
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Dibble het volgende:
Fm radio maken voor android schijnt heel moeilijk te zijn, Vandaar dat er nooit (of bijna nooit) één in een custom rom zit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Nou.. ik heb geen FM Radio meer op m`n S3 staan sinds ik overgestapt ben op Psychorom (Wel een fijne rom trouwens) maar ik wil wel weer een radio....
ik gebruik de standaard fm radio al jaren niet, ik heb een bluetoothstereoding met ingebouwde fm radio (een Sony MW600 om precies te zijn, werkt ideaal)quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:45 schreef Braddie het volgende:
Omdat hij nu met Psychorom veeeeeel sneller is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef kannihaan het volgende:
waarom zou ik mijn s3 willen rooten? Hij is nu toch ook al ontzettend snel?
Ahh.. ik heb er maar wat muziek op gezet.. mijn S3 heeft ook m`n geheugen kaart onklaar gemaakt... 32 GB gewoon kapotquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik gebruik de standaard fm radio al jaren niet, ik heb een bluetoothstereoding met ingebouwde fm radio (een Sony MW600 om precies te zijn, werkt ideaal)
Irriteer je je nooit aan de reclame voor youtube filmpjes? Dat is voor mij toch 1 van de grote redenen altijd (reclame weghalen dus, zowel uit browsers als youtube app, & alle andere apps die reclame bevatten).quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:19 schreef kannihaan het volgende:
waarom zou ik mijn s3 willen rooten? Hij is nu toch ook al ontzettend snel?
Gewoon nu rooten, als je alleen root (dus geen andere rom) krijg je gewoon ota JB binnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:07 schreef Klonk het volgende:
ik zat ook aan rooten te denken maar zit nu ff te twijfelen, ff wachten tot jellybean er is of juist niet?
want adfree enzo trekken me wel
volgens mij is mijn linkje de vertaalde versie van jouw linkquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Ik wilde je deze aan gaan raden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1695238
Diezelfde methode heb ik namelijk gebruikt voor mijn note2
Klopt, ik was even door de war, aangezien ik deze methode op mijn note2 heb gebruikt, maar daar zat niet verplicht recovery bij. Op de GS3 blijkbaar wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij is mijn linkje de vertaalde versie van jouw link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |