Dat het er heel erg lijkt dat het fake is, het komt totaal niet geloofwaardig overquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Wat was er nu zo anders aan het vorige seizoen? Kan er de vinger niet opleggen.
Kwam het de vorige keer ook niet, volgens FOK!kers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:13 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat het er heel erg lijkt dat het fake is, het komt totaal niet geloofwaardig over
Dat heb ik altijd bij die SBS-programma's die van een andere zender komen. Ze doen er iets mee, waardoor het meteen onecht en sensatiebelust overkomt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:09 schreef vencodark het volgende:
Wat was er nu zo anders aan het vorige seizoen? Kan er de vinger niet opleggen.
Er zitten normale meisjes tussen. Deze jongen kiest nu ook voor normale meisjes, behalve de laatste twee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:14 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij die SBS-programma's die van een andere zender komen. Ze doen er iets mee, waardoor het meteen onecht en sensatiebelust overkomt.
Ik heb het idee dat ze sowieso alles heel kort wordt gemonteerd. Dus heel korte stukjes en dan alleen die overdreven stukjes. Elke normale emotie laten ze juist weg.
Verder zijn die meiden echt zo overduidelijk van een castingbureau. Stop er dan ook wat normale kwetsbare meisjes tussen.
Het is dus te kort, te gericht op effect.
Laten we hopen dat ze echt normaal zijn. Dan wordt het wellicht nog een beetje ' echt'quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:17 schreef Lziba het volgende:
[..]
Er zitten normale meisjes tussen. Deze jongen kiest nu ook voor normale meisjes, behalve de laatste twee.
Ik denk 't wel. Bij dat ene meisje dat werd gekozen, beetje dikkig, spatte de onzekerheid al van het beeldscherm af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze echt normaal zijn. Dan wordt het wellicht nog een beetje ' echt'
Lijkt idd wel of ze de eerste de beste marktkraam hebben leeggetrokken...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef vencodark het volgende:
Wat een hoop onaantrekkelijke, slecht geklede vrouwen.
Niet helemaal waar, vorig seizoen was ook op SBS6 te zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Mylene het volgende:
Vorig seizoen was op Net5 met Erik van der Hoff, met o.a. die homo.
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:18 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Zij zat ook in Dames in de dop, rtl4
No shitquote:Jochem van Gelder naait de kijker wederom
Dit topic hadden we, als we op onze onderbuik vertrouwden net zo goed vorige week kunnen tikken, maar voor de volledigheid hebben we toch maar even gewacht tot de eerste uitzending van 'Wie trouwt mijn zoon' op SBS6. Dat bleek onnodig want inderdaad (verrassing!), ook in het nieuwe programma van Jochem van Gelder naait hij de kijker wederom door acteurs op te voeren als vrijgezelle dames op datingpad. Net zoals hij in het programma Pas Oplichters dus deed, toen er een castingbureau ingezet moest worden om 'slachtoffers' van de oplichtingspraktijken te fixen (bewijsstuk 1 en bewijsstuk 2) omdat de truuks kennelijk te stompzinnig waren om echte voorbijgangers er in te laten trappen. Anywaytjes. We kregen dus gelijk want gisteren herkenden we opnieuw een bekend gezicht in het zogenaamd uiterst spontane datingprogramma, namelijk Yosie uit de heropvoedings show 'Dames in de dop'. Onzin natuurlijk dat die nu opeens verkering wil met deelnemer Richard de Moedt, Yoos wil gewoon op tv. Maarrr er is meer, zo kregen we onderstaand bericht in onze mailbox over Van Gelder's nieuwe klus. Jammer Jochem...
Hallo Glamorama,
Een vriendin van mij heeft meegedaan aan Wie Trouwt Mijn Zoon. Zij heeft van alle meiden gehoord dat, inclusief zij zelf, iedereen via castingbureaus gevraagd zijn. De een kreeg betaald de ander alleen reiskosten. Aan de hand daarvan wist je snel wie ver kwamen en wie niet door gingen.
Het was allemaal een groot doorgestoken kaart. Moeders moesten zogenaamd kamers binnen stormen, meiden moesten "geheimen " verzwijgen. zoals t hebben van een kind, en dat was dan weer een reden om iemand naar huis te sturen.
Diegene waar stephen voor kiest aan t einde vond hem absoluut niet leuk, maar van de meiden was zij de enige bij hem die bereid was.op tv te zeggen voor hem te kiezen. Ook al wilde Eyeworks eerst iemand anders laten winnen, maar zij weigerde.
Ik weet niet wie tijdens t programma al een relatie had of zelfs getrouwd is. Ik gok op de 4de die er later bij is gekomen.
Alle kandidaten hebben een contract getekend met geheimhoudingsplicht inclusief boete.
Echter is t overduidelijk dat t gehele programma geknipt en geplakt is. Iets wat de kandidaten niet van te voren was verteld. Zij dachten wel enigszins wat in scène te moeten zetten. Maar wellicht naïef gedacht, dachten ze hierbij wel dat de jongen mocht kiezen en dat je eerlijk mocht zeggen of je een jongen wel/niet leuk vond.
Het is al een half haar geleden, en ik weet dat mijn vriendin niet naar de uitzendingen uitkijkt. Zij vinden dat Eyeworks er een zooitje van heeft gemaakt en dat t nog spraakmakender geknipt lijkt te zijn dan de opnames al in scène werden gezet.
Fijne dag nog!
Anoniempje
Die Nathalie en Iris zie je ook vaker in programma's verschijnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:01 schreef Jay_Snake het volgende:
Dit is echt fake, die meiden zijn echt te knap voor de mannen. Die zijn ingehuurd
Met een half oog.quote:
Heb ik wel eens verteld dat ik Prins Mario Max zu Schaumberg Lippe ben tegengekomen in Salzburg?quote:
Ja, precies. Je kunt nu ook niet 'meeleven' met de kandidaten zoals bij Boer zoekt Vrouw. Dit seizoen sloeg echt nergens op. En wat dan nog een beetje 'spannend' is herhalen ze tig keer in de promoquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:27 schreef Injetta het volgende:
Ik vond het vorig jaar nog wel leuk omdat er toch duidelijk iets minder in scene was gezet.
Nu kijk je naar een superslecht geacteerde soap gebaseerd op foute scripts en puur en alleen gebaseerd op effect.
Ze slaan voor de zoveelste keer weer totaal de plank mis.....
Dat was een geinige kerelquote:Op zaterdag 12 april 2014 12:33 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Heb ik wel eens verteld dat ik Prins Mario Max zu Schaumberg Lippe ben tegengekomen in Salzburg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |