Links achter Gijp is ook wel redelijk wat ik net zo snel zag.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Greenpeas het volgende:
Achter Aad ook wel een leuk chickie, rechtsachter.
Die lijkt wel minderjarig, of ze staat ver wegquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef Greenpeas het volgende:
Achter Aad ook wel een leuk chickie, rechtsachter.
Die zijn nog niet met pensioen !?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chivu en Lobont kent men toch wel?
Lobont, is die Roemeens ja?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chivu en Lobont kent men toch wel?
Zijn allebei 34 uit mijn hoofd.quote:
Ohja, klopt, dat is nog wel een leuke speler.quote:
Heeft nog bij Dinamo Boekarest gespeelt tussen zijn Ajax-periode door.quote:
Die van Shaktar ja?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Knaller het volgende:
Bij Roemenië hebben ze ook nog zo'n Rat in de verdediging staan.
blablabla en iedereen zeikt wel eens op iemand, of op een voorwerp.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Kom op Johan, nu zeik je echt om het zeiken
Luxemburg 0-6 Israëlquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Rickazio het volgende:
Van Gaal maakt zichzelf wel belachelijk toen hij zo serieus ging praten over Andorra
En tegen de kerk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
blablabla en iedereen zeikt wel eens op iemand, of op een voorwerp.
Eerst Nicoquote:
Echt hequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Greenpeas het volgende:
Die gozer met zijn mond open rechts van Genee
Deze baas gaat hier werk van maken :quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Bond tegen vloeken en de EO achter TS aan
Toen was hij al slechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Deze column heeft hij al over Tan geschreven.
Die voetbalt buiten de eu.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou het met Marcus Tulio Tanaka zijn?
De bloemetjes buiten zetten he.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef TC03 het volgende:
Vind het toch altijd dubieus klinken als Westerse clubs Afrikaantjes kopen.
Wat heeft die er in godsnaam mee te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Hoe zou het met Marcus Tulio Tanaka zijn?
Ja mooi, boeiend, interessant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dijkshoorn over Tan:
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als een volwassen man mij aanspreekt alsof ik een kleuter ben. Hij maakt alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eindelijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook altijd zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd, dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je de kijkers moet toespreken alsof je net een grote bah hebt gedaan. Als ik naar Humberto luister is het alsof ik gebukt voor hem sta, en hem moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek, hij kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar EredivisieLive keek zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur, nooit is hij oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar het volgende itempje.
Die man schijnt een prettige uitstraling te hebben, dat geloof ik wel, maar die mag stuntelen en kwekken en uit z'n nek lullen en als je dan een net pak draagt en er glad geschoren uitziet dan ben je een goeie presentator, maar ik dacht dat anchorman een vak was.
Daaruit blijkt dat de column over Tan en Van Gaal erg op elkaar lijken dus het is wel degelijk rullevant, popie jopie ventje.quote:
Kut onderdeel man.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Laat me raden, hij brengt sfeer en tapt biertjes en doet alles voor de club.
Johquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat de column over Tan en Van Gaal erg op elkaar lijken dus het is wel degelijk rullevant, popie jopie ventje.
HOEDAN VRIENDquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ja godver, ga het nou niet verraden. Kende je hem al ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef LudoSanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |