tssssss zat best gezellig hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers precies in? -> FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
En de topictitel is speciaal voor Rucky.
Beetje iederen op schoot willen nemen, terwijl dr ook leuke beestjes zijn
Nu dus welquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef espri het volgende:
haha wat een ontzettend lief filmpje, ik kende het dus niet
Aaaaaah fuck! Gemistquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef JK1982 het volgende:
De tering..
* JK1982 zit even Extreme Couponing te kijken op TLC, echt ziek..
ja helemaal mee eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nu dus wel
Ik vind het af en toe best wel leuk om dierenfilmpjes te kijken op Youtube of Dumpert. Je komt echt de meest geweldige tegen.
Deze is echt mega lief!
Ik wilde net even naar de tv lopen om te gaan kijken, maar dat hoeft dus kennelijk niet meer.quote:
Nou 1 het begon om 18:00 volgens mij. En 2 TLC/Animal Planet is bij ons van de tv verdwenen. Dat moet er weer even opnieuw opgezet worden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wilde net even naar de tv lopen om te gaan kijken, maar dat hoeft dus kennelijk niet meer.
Dat programma gaat toch over boodschappen doen, je hele kar vullen en maar een paar dollar moeten afrekenen?
Ik ben a-sportief, maar dat lijkt me wel een leuke sport
Yup.. ik zag het voor het eerst nu met zappen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wilde net even naar de tv lopen om te gaan kijken, maar dat hoeft dus kennelijk niet meer.
Dat programma gaat toch over boodschappen doen, je hele kar vullen en maar een paar dollar moeten afrekenen?
Ik ben a-sportief, maar dat lijkt me wel een leuke sport
Houd er wel rekening mee dat die mensen vaak 30u p.w. Bezig zijn met bonnen verzamelen en het voorbereiden van het boodschappen doen. Het zijn vaak ook dingen die weinig te maken hebben met een gezonde maaltijd. Je moet vaak denken aan 30 pakken wc papier e.d.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. ik zag het voor het eerst nu met zappen.
Was net een stel die voor bijna $ 900,- hadden gekocht en uiteindelijk maar $ 88,- hoefden te betalen. Allemaal door klantenkorting, kortingsbonnen etc.
Op zich wel interessant trouwens hoor, je kunt natuurlijk een hoop geld besparen met aanbiedingen. Ik doe het wel eens als ik deo ga kopen ofzo, als bijv. de 2e gratis is, dan haal ik wel eens 8 of 10 flessen. En daarmee kan ik dan weer een héle tijd vooruit..
Maar zoals ze dat in dat programma doen, kan je in Nederland wel vergeten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yup.. ik zag het voor het eerst nu met zappen.
Was net een stel die voor bijna $ 900,- hadden gekocht en uiteindelijk maar $ 88,- hoefden te betalen. Allemaal door klantenkorting, kortingsbonnen etc.
Op zich wel interessant trouwens hoor, je kunt natuurlijk een hoop geld besparen met aanbiedingen. Ik doe het wel eens als ik deo ga kopen ofzo, als bijv. de 2e gratis is, dan haal ik wel eens 8 of 10 flessen. En daarmee kan ik dan weer een héle tijd vooruit..
Die 30 pakken WC papier is een mooi voorbeeld van wat je altijd wel kan gebruikenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat die mensen vaak 30u p.w. Bezig zijn met bonnen verzamelen en het voorbereiden van het boodschappen doen. Het zijn vaak ook dingen die weinig te maken hebben met een gezonde maaltijd. Je moet vaak denken aan 30 pakken wc papier e.d.
Klopt, daarom noemde ik het al ziek. Dat is gewoon een obsessie.. ik zou dat niet kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat die mensen vaak 30u p.w. Bezig zijn met bonnen verzamelen en het voorbereiden van het boodschappen doen. Het zijn vaak ook dingen die weinig te maken hebben met een gezonde maaltijd. Je moet vaak denken aan 30 pakken wc papier e.d.
Ik had eigenlijk een andere titel in gedachte:quote:En de topictitel is speciaal voor Rucky.
Beetje iederen op schoot willen nemen
Pas..quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk een andere titel in gedachte:
Op Rucky's derde been is er plaats voor iedereen.
Toch zit er een bepaalde filosofie achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klopt, daarom noemde ik het al ziek. Dat is gewoon een obsessie.. ik zou dat niet kunnen.
Ik haal alleen wel eens extra dingen op voorraad wanneer je idd bijvoorbeeld de 2e gratis krijgt ofzo. Zoals met deo, frisdrank etc.
Da's waar, plus dat er misschien duurdere merken worden verkocht dan de huismerken ofzo. Hoewel, bijv. kattenvoer van Whiskas wil in de aanbieding nog wel eens goedkoper zijn dan huismerken (AH bijv.). Dus dan kán het nog wel eens interessant zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Toch zit er een bepaalde filosofie achter.
(heb ik niet bedacht, dat doen die paarse broeken)
Het schijnt te zijn, dat mensen MEER consumeren als ze van iets ook meer hebben.
Nou ga je natuurlijk niet zo snel je billetjes tien keer meer poetsen als je 30 pakken hebt staan, maar dat terzijde.
Mensen gooien wel sneller een half leeg pak chips weg als er toch nog een paar liggen, dan wanneer het hun laatste pak is.
Daar wordt heel slim op ingespeeld.
Iedereen is vatbaar/trapt in die trucs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Da's waar, plus dat er misschien duurdere merken worden verkocht dan de huismerken ofzo. Hoewel, bijv. kattenvoer van Whiskas wil in de aanbieding nog wel eens goedkoper zijn dan huismerken (AH bijv.). Dus dan kán het nog wel eens interessant zijn.
Moet zeggen dat ik er zelf geen last van heb dat ik dan extra ga gebruiken 'omdat er toch nog genoeg ligt..'
Der zit/zat een verschil bij de kwaliteitskontrole meen ik. Gloeilampen komen ook allemaal uit 1 fabriek en de kwaliteitskontrole bepaalde of er Philips op komt te staan of AH huismerk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Iedereen is vatbaar/trapt in die trucs.
Jij net zo goed en ik ook.
Want nu heb je het over 'duurdere merken'.
Neem dan het lijstje wat in dit artikel staat:
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/10_oktober/02/verrijkingsonderdelen/zalm-salmonella.xml
Dan zie gewoon wat er allemaal uit dezelfde fabriek komt.
Je gelooft toch niet dat er een verschil zit tussen de AH gerookte zalmfilet, of de Euro Shopper gerookte zalmfilet? het enige verschil zit hem in de verpakking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |