hij is weer opgedokenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:21 schreef blow... het volgende:
ik mis hem nu al
ik heb hem al uitgeprint voor in de trein. als ik hem niet meer hoef te lezen laat ik hem daar achter.
Dat is TS nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is weer opgedoken:
Hulp met ideen voor Minecraft server
kwam ik ook pas na wat trollen achterquote:
Toevalligquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef fyah het volgende:
ik zoek nog iemand met een idee voor een app die de boekhouding wil doen, ik neem 35%
nou ok maar alleen als je echt belooft dat het een goed idee is. dan doe ik 35%, luxuria doet 65% en dan halen we nog 50% extra bij de bank.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef blow... het volgende:
ik heb ook een idee, mag ik de andere 50 procent?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:38 schreef blow... het volgende:
ik heb ook een idee, mag ik de andere 50 procent?
Ik zal jullie mijn idee alvast privé sturen, ik weet zeker dat jullie het geweldig vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef fyah het volgende:
[..]
nou ok maar alleen als je echt belooft dat het een goed idee is. dan doe ik 35%, luxuria doet 65% en dan halen we nog 50% extra bij de bank.
Het is geweldig, ik beloof het je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:46 schreef fyah het volgende:
[..]
nou ok maar alleen als je echt belooft dat het een goed idee is. dan doe ik 35%, luxuria doet 65% en dan halen we nog 50% extra bij de bank.
Even lezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
[..]
Ik zal jullie mijn idee alvast privé sturen, ik weet zeker dat jullie het geweldig vinden.
Waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Als TS hoogebegaafd is verbaas ik me erover dat hij zelf niet kan programmeren. Veel hoogbegaafde kinderen zie je juist beginnen met het programmeren en designen van apps & websites.
Sorry ik heb het geprobeerd, ik heb een app die beter is dan Angry Birds gemaakt, maar ik krijg niet meer dan 6 vingers in mijn neus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:08 schreef blow... het volgende:
Maar dat is geweldig![]()
We maken een game beter dan angry birds met 8 vingers in onze neus.
He, ik heb precies hetzelfde geval?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:16 schreef mirelia het volgende:
[..]
Sorry ik heb het geprobeerd, ik heb een app die beter is dan Angry Birds gemaakt, maar ik krijg niet meer dan 6 vingers in mijn neus.
Een hoogbegaafd iemand kan ook andere kwaliteiten hebben...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef themole het volgende:
Als TS hoogebegaafd is verbaas ik me erover dat hij zelf niet kan programmeren. Veel hoogbegaafde kinderen zie je juist beginnen met het programmeren en designen van apps & websites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |