SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb informatie waar je echt iets mee kan! Wat schuift het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.hva.nl/opleiding/voltijd/leraar-geschiedenis/
heeft iemand hier meer info over? ik overweeg het serieus
ow jaquote:
wat bedoel jequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb informatie waar je echt iets mee kan! Wat schuift het?
Kwam hij opeens in je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ow ja
Mijn commandant heette Ramazan, hij kwam opeens in me op
Hatiralarquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je over voor informatie?
Op een gegeven moment zou hij het wel kunnen doen jaquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef xminator het volgende:
.
Je hebt een nummer op die site staan, bel ze!
Dat zijn vriendelijke mensen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Ik lees/luister liever ervaringen
Mijn groep 8 leraar vertelde mooie verhalen over de tijdperk van Charlemagne en de Chinese Dynastieën, sindsdien heb ik een passie voor de geschiedenis, vooral Turksequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zijn vriendelijke mensen!
Ik weet nog dat we op middelbare school een concierge hadden die uiteindelijk geschiedenisdocente werd.
Vandaag was het gewoon college.quote:
Als pizzabakker/logisticus zal ik vast ergens in een donkere loods of bakker een werkje vindenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef xminator het volgende:
Hmm dan moet je niet raar opkijken als je geen werk kunt vinden als historicus zijnde.
Waarom is dat erg ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:52 schreef Eagle_99 het volgende:
Alleen als ik dit allemaal doe ben ik volgens mij boven de 30 wanneer ik klaar ben
Ik ben niet echt geduldigquote:
Waarom moet een man perse werk hebben om te kunnen trouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt geduldigZou toch tussen 25 en 30 willen trouwen
Hoeft natuurlijk niet, maar het lijkt me wel makkelijker. Sowieso zullen de ouders moeilijk over doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Waarom moet een man perse werk hebben om te kunnen trouwen?
Ik snap dat niet he.
Je hoeft toch niet perse bij elkaar te wonen de eerste jaar(en) van je huwelijk?
Ik (persoonlijk) zou het niet erg vinden tenminste.. juist fijner, kun je aan elkaar wennen van afstand.
Waarom wil je überhaupt trouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt geduldigZou toch tussen 25 en 30 willen trouwen
Ja dat is het probleem van de moslimgemeenschap tegenwoordig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, maar het lijkt me wel makkelijker. Sowieso zullen de ouders moeilijk over doen.
En ik zou toch liever samen willen wonen met mijn vrouw.
Ik ben ook een uitzondering hoor. Daarom dat ik niet teveel wil wachten met trouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:05 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem van de moslimgemeenschap tegenwoordig.
Ze stellen de verkeerde prioriteiten. Om die reden worden jongens gedwongen om seks ergens anders te zoeken (dus zonde te plegen). Met uitzondering van zargon.![]()
Als mijn ouders voor mij op mn 16de -18de een man gingen zoeken dan had ik dat niet erg gevonden. Via mijn tante heb ik jaren later vernomen dat ik aanzoeken kreeg en dit kreeg ik dus nooiiiiiit van mijn ouders te horen. Die wilden dat ik eerst ging afstuderen (missie mislukt).
Noldu?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
Wie the fuck is El_Presidente en is die gozer altijd zo goor?
Anladigim seysequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die gozer is zo behulpzaam.. Wil me even helpen met mijn probleem.
23quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben ook een uitzondering hoor. Daarom dat ik niet teveel wil wachten met trouwenWil niet wachten tot m'n 30ste, dan heb je ook meer kans op zonden.
Hoe oud ben je nu?
trouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben ook een uitzondering hoor. Daarom dat ik niet teveel wil wachten met trouwenWil niet wachten tot m'n 30ste, dan heb je ook meer kans op zonden.
Hoe oud ben je nu?
Maar hij zegt wel van je bent net op tijd! Misschien heeft hij het toen gekocht omdat die dan zo 1,7% minder had moeten betalen. Als de verkoper dat niet had gezegd had hij het misschien niet gekocht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:54 schreef Ambipur het volgende:
x, Geen dwaling dat btw gedoe. De leverancier kan hier niets aan doen. Hij verdient er niets aan.
Hwhahahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Ambipur het volgende:
Wie the fuck is El_Presidente en is die gozer altijd zo goor?
Zo oud ben je dus nietquote:
Perzische damesquote:
Coluk cocuk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Trouw niet voor je veertig bent, doe ik ook niet.
Ik hoop dat deze tip niet ook voor vrouwen is bedoeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Trouw niet voor je veertig bent, doe ik ook niet.
Don t know, maar ik weet wel dat mannen eerder op 18 jarige vrouwtjes vallen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zo oud ben je dus niet
[..]
Perzische dames![]()
Ik zeg ja
El_presidentequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Aan je reactie te merken, ja wel he?
pics.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:11 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zo oud ben je dus niet
[..]
Perzische dames![]()
Ik zeg ja
Er is zo'n gast op FOK! die voor iedere, maar dan ook echt voor iedere post deze PI gebruikt. En gek genoeg zijn al die posts ook in die huilerige sfeer van betreffende PI. Vreselijk irritant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Doordat je vaak van deze smiley gebruik maakt begin ik het met jou te associeren
Specularium nog wat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er is zo'n gast op FOK! die voor iedere, maar dan ook echt voor iedere post deze PI gebruikt. En gek genoeg zijn al die posts ook in die huilerige sfeers van betreffende PI. Vreselijk irritant.
Oke.. en waarom doe jij dit nu ook?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er is zo'n gast op FOK! die voor iedere, maar dan ook echt voor iedere post deze PI gebruikt. En gek genoeg zijn al die posts ook in die huilerige sfeers van betreffende PI. Vreselijk irritant.
quote:
Ik associeer jou met 'quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Doordat je vaak van deze smiley gebruik maakt begin ik het met jou te associeren
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Ik associeer jou met ''
[..]
Nee als die veertig worden zijn het vaak enorm dominante zeurwezensquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:12 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze tip niet ook voor vrouwen is bedoeld
23 is niet oudquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Don t know, maar ik weet wel dat mannen eerder op 18 jarige vrouwtjes vallen.
Hoe oud ben jij dan?
Dat moest je voor je huwelijksaanzoek vragenquote:
Ik poogde daarmee de transcendente strekking van mijn tijding op een hoger niveau ter hand te stellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Oke.. en waarom doe jij dit nu ook?![]()
Wil je deze reeks deprimerend maken? (alsof het al niet deprimerend genoeg was af en toe)
Zou incest zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je wilde mij niet weet je nog.
~bij jou is alles fake,weet je zeker dat je niet in china bent gemaakt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik poogde daarmee de transcendente strekking van mijn tijding op een hoger niveau ter hand stellen.
Denk dat ik haar iets beter ken dan jij om vervolgens een vreemde van het internet die haar niet kent te geloven.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik poogde daarmee de transcendente strekking van mijn tijding op een hoger niveau ter hand stellen.
Trigg please. Behave yourself.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:27 schreef Triggershot het volgende:
andere meisje : eey wat wil je doen ik hoor je gaat me klappen.
meisje: uh wie zegt dat .
andere meisje: maak niet uit wie het zeg als je me gaat klappen klap me nu dan
meisje: pff , denk je ik ga mn handen vuiilmaken aan jou lijf ofso. [ afbeelding ]
Altijd wanneer ik leuk probeer te doen eindigt het in dramaquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat ik haar iets beter ken dan jij om vervolgens een vreemde van het internet die haar niet kent te geloven.
Ok.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Altijd wanneer ik leuk probeer te doen eindigt het in drama![]()
Dus bij deze hou ik het voor gezien
Huillie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trigg please. Behave yourself.
Ach, hou toch op, jij maakt er nu een drama van, ik behandel jou hier als elk ander, niks persoonlijks of gemeens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Altijd wanneer ik leuk probeer te doen eindigt het in drama![]()
Dus bij deze hou ik het voor gezien
'ewa' en 'rwina' tegenwoordig ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef xminator het volgende:
Van die nederlanders die een boks geven als ze weg gaan
Wat is je probleem?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, hou toch op, jij maakt er nu een drama van, ik behandel jou hier als elk ander, niks persoonlijks of gemeens.
Ik denk dat ik als kind te vaak verhuisd ben en mij nooit echt begrepen voelde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Ik heb jou toch niks verweten?
Rare
Proof.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
MIJN LICHAAMSBEHARING HOUDT MIJ WEL WARM.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk dat ik als kind te vaak verhuisd ben en mij nooit echt begrepen voelde.
Wat een aparte reactie van je. Straks is het waar?quote:
Moustache.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mijn moustache of schouderhaar?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Nergens voor nodig mamacita, zo heeft Allah je geschapen.
Je vraagt niet eens waarom ik zo doe he. Ik wilde het eerst uitleggen maar dacht laat maar omdat het verkeerd kan overkomen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ik uiterst ironisch dat uitgerekend jij psychologie doet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Je vraagt niet eens waarom ik zo doe he. Ik wilde het eerst uitleggen maar dacht laat maar omdat het verkeerd kan overkomen.
Maar ik maak het even duidelijk voor je: die zin die je daarnet typte heb ik een keer op een papiertje geschreven (ik schrijf vaak mijn gedachtegangen op). Dit is trouwens niet de 1ste keer dat jij iets zegt waarbij ik denk huh dat maak ik mee etc. Maar goed voel je nu niet vereerd ofzo
ik heb geen idee hoe ik het via dm moet sturen op mobielquote:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:43 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ik het via dm moet sturen op mobiel
Ik ook?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic zit vol met onbegrepen types.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit topic zit vol met onbegrepen types.
Vraagje he,quote:
Jouw foto dus niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef xminator het volgende:
Eagle niet sturen achter Het account JFM zit een man. Hij verzamelt piccas van gladde jongens.
Samenvatting?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraagje he,
In die filmphes van die Adnan Oktar/Harun Yahyah, wat bespreekt hij allemaal met die opgemaakte barbies?
En Mehdi zo nu en dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samenvatting?
'Hoe je van mij?'
'Hoe veel hou je van mij?'
'Jij bent mijn geliefde schoonheid, moge Allah ons niet scheiden'
Ik ook van jouquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samenvatting?
'Hoe je van mij?'
'Hoe veel hou je van mij?'
'Jij bent mijn geliefde schoonheid, moge Allah ons niet scheiden'
I'm going to make him my Bitch....quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
El_presidente, is die al terug uit thailand dan? Klaar met trannies?
ow dat ben ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef xminator het volgende:
Eagle niet sturen achter Het account JFM zit een man. Hij verzamelt piccas van gladde jongens.
Gelukkig ben ik geen gladde! Zou er niet aan willen denken zo een bejaarde man met mij in zn gedachten masturberend.quote:
Stagfirullahquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen gladde! Zou er niet aan willen denken zo een bejaarde man met mij in zn gedachten masturberend.
Als in SM of???quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I'm going to make him my Bitch....
Sommige in hidjaab en dan zo een make up gezicht, kon het niet geloven.quote:
Die zijn nog ergerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sommige in hidjaab en dan zo een make up gezicht, kon het niet geloven.
quote:hocam,sayın hocam,herşey güzel hoş ama geliştirin artık kendinizi.eldeki malzeme ve ortam gayet müsait yani bu ne ya; belden aşağılar tutmuyor mu? bir kalkında boyunuzu posunuzu görelim birde şu el ayak senkronızasyonu nasıl onu görelim...oturarak 900 bin izletmişsin bir kalksan justin bieber nal toplar
Ik bereik het dan ook. 2 bazen dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan bereikt hij toch wat ie wilt? Wat een baas!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik bereik het dan ook. 2 bazen dus.
Had die al gezien. Kan je toch niet serieus nemen?quote:
Blijf jij maar gewoon trouw aan Rajabali.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Had die al gezien. Kan je toch niet serieus nemen?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijf jij maar gewoon trouw aan Rajabali.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:02 schreef pureheart1 het volgende:
Ik hoop dat die adnan ooit van iemand klappen krijgt
Omgekeerde sunnahquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
Wmb momenteel een van de weinig echte Turkse geleerden op het moment.
[ afbeelding ]
Dat kan best dat zijn inhoud oke is. Maar ik vind dat men moet praktiseren wat men onderwijst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je es wist wat hij allemaal zegt.
Fetullah Gulen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
Wmb momenteel een van de weinig echte Turkse geleerden op het moment.
[ afbeelding ]
Soeniet, Hanafiet, http://en.wikipedia.org/wiki/Risale-i_Nurquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Van welke stroming is hij?
Gotta do some research habibi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soeniet, Hanafiet, http://en.wikipedia.org/wiki/Risale-i_Nur
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:11 schreef Ambipur het volgende:
http://turks.nl/turkije/l(...)mmer-als-grieks.html
Die reacties..
Ik zat met opgekropte woede naar een aantal en dat ging als een bom af toen ik boos werd. Had ik niet moeten doen nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
Daar ging het mij niet om. Je begon met haten, terwijl ik niet in dat gesprek betrokken was.
Ik hou niet van bitchfights, ik hou niet van ruzie maken, ik hou niet van discussies om niets.
Als je daarmee kapt of iig mij er niet bij betrekt. kunnen we gewoon normaal tegen elkaar doen. Het is maar Fok!.
Normaal doe ik dat niet en dat weet je denk ik ook pre-''turken op fok!'' topicquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
It's just Fok. Je laat je teveel opnaaien.. Fok it.
Zand erover goed?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef pureheart1 het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat niet en dat weet je denk ik ook pre-''turken op fok! topic''
Het begon allemaal toen ik mijn lief en leed begon te delen. Precies de reden waarom ik dat in rl zelden doe omdat ik daarna teveel van mensen ga verwachten. Te beginnen met dat ze het niet tegen mij gaan gebruiken.
Beter dan vlaggen branden..quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef pureheart1 het volgende:
Wat vinden jullie van dit initiatief?
Wanneer ga je?quote:
Een fijne en veilige reisquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maandag inchallah. Net hotel geboekt en zo vliegtuig. Hopen dat alles goed loopt.
natuurlijk gaat alles goed lopen! Why not?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Maandag inchallah. Net hotel geboekt en zo vliegtuig. Hopen dat alles goed loopt.
Dan moest ik zaterdag al de vlucht nemen en ik werk zaterdag én zondag.quote:
Ik verbied je om te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Omdat ik dat altijd hebquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
natuurlijk gaat alles goed lopen! Why not?
Heeeel gaaafff!
Ha ha haha hahaha in smileys:quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:15 schreef Triggershot het volgende:
Ik moest meer om jouw haha lachen.
Maak je geen zorgen. Ik weet zeker dat je 4 fijne dagen zult hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd heb![]()
Thanks pure!
Waar kan je lekker uitgaan in rome?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke trekpleisters ben je van plan te bezoeken? En nog tips nodig?
sowieso de standaardplekken zoals Colloseum, Vaticaanstad enzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Welke trekpleisters ben je van plan te bezoeken? En nog tips nodig?
Ik denk dat je daarvoor prima terecht kunt bij en rondom de bekende pleinen van Rome, zoals Piazza Navona (zeker bezoeken), Piazza di Spagna en Piazza di Trevi. Genoeg cafés en restaurants te vinden daar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar kan je lekker uitgaan in rome?
Heb je ook wat leuks.. Iets vrolijks?..quote:
Bij Piazza Navona en Piazza di Trevi kun je, zoals gezegd, wel terecht voor restaurantjes en cafés. Ik weet niet meer een specifieke plek te benoemen, want het is al een tijd geleden dat ik daar was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
sowieso de standaardplekken zoals Colloseum, Vaticaanstad enzo.
Waaaaar kan ik goed eten?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je ook wat leuks.. Iets vrolijks?..
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je ook wat leuks.. Iets vrolijks?..
Hij was NLs toch? Hoe ken jij dit? Je bent er te jong voor.quote:
Aaaah... Da;s lang geleden, dat ik dit heb gehoord. Moet er echt van glimlachen!quote:
Ga mee ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij Piazza Navona en Piazza di Trevi kun je, zoals gezegd, wel terecht voor restaurantjes en cafés. Ik weet niet meer een specifieke plek te benoemen, want het is al een tijd geleden dat ik daar was.
Probeer trouwens ook het Vaticaans Museum, het Capitolijns Museum, het Pantheon en het Forum Romanum (dôh) te bezoeken.
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij was NLs toch? Hoe ken jij dit? Je bent er te jong voor.
[..]
Aaaah... Da;s lang geleden, dat ik dit heb gehoord. Moet er echt van glimlachen!
Ik ben een kerstkindjequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
SorryJe was toch 22?
Hij was ergens in 2000 in toch?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii
Hij wil mijn naam zeggen, maar het is nog te moeilijk voor hem. Begrijpelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef xminator het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii
Klinkt opzicht nog best leukquote:
Papa was fan van ze... Je laat me glimlachen nu, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik ben een kerstkindje1989
![]()
HIj was nog vorig jaar in een serie te bewonderen(samen met Emre Altug) op TRT, echt onbekend is hij niet.
Maar jaren '90 muziek ken ik wel, Grup Vitamin![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
Dit luisterde ik toen ik jonger was..
Met stipt deze.....
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
Nice....
Vraag met niet waarom, maar ooit ben ik naar hun concert geweest.. WTF was I thinking right..
Rafet el Roman meegemaakt, viezerik..quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Ik ben bij Ismail YK geweestNee wacht, hij kwam naar ons toe
Rijstfestival in Tosya.
Ik vond Niran Ünsal toen echt leuk, prachtig stem had ze.
Heb zelfs Yeliz Yesilmen gezien in 2005![]()
Wat mis ik m'n kleine stadje
Oh ja.. Cem Yilmaz ook meegemaakt.. Evenals Guler Duman (lesboooo) en nog tig andere zangers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb alleen Hüsnü live meegemaakt tot op heden. En Cem Yilmaz, maar die zingt niet.
Was jij begin dit jaar ook bij zijn show in Amsterdam?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja.. Cem Yilmaz ook meegemaakt.. Evenals Guler Duman (lesboooo) en nog tig andere zangers.
hahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rafet el Roman meegemaakt, viezerik..
Oh neee, waaayyyy back.. Toen was zelfs ik nog kleinquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was jij begin dit jaar ook bij zijn show in Amsterdam?
Hij nam een fan mee naar zijn hotel. Bloedgeil wijf was dat, ik stond zelfs met een open mond naar haar te kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahavertel
![]()
Heb eerder veel politici gezien![]()
Van Dogu Perinçek tot Erdogan, Erbakan tot BahçeliWas zelfs als jonge kindje met een oude minister van justitie ergens naartoe gereden
ow wacht, hij was geen hemsoquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hij nam een fan mee naar zijn hotel. Bloedgeil wijf was dat, ik stond zelfs met een open mond naar haar te kijken.
Wie, ik? Ja, 8 of 9. Ik heb zijn album Karma, uit 2001, destijds trouwens grijsgedraaid.quote:
Daar heb ik ook pracht herinneringen aan. Mijn vakantie in TRquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wie, ik? Ja, 8 of 9. Ik heb zijn album Karma, uit 2001, destijds trouwens grijsgedraaid.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
En what the fuck is dat ineens met Turken die buitenlandse nummers coveren? Na Atilla Tas nu Dogus ook al...
Naptin gari, nettin gari, lo...
Dhogos Gyurka...
WTF is dit..........................quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
En what the fuck is dat ineens met Turken die buitenlandse nummers coveren? Na Atilla Tas nu Dogus ook al...
Naptin gari, nettin gari, lo...
Dhogos Gyurka...
Wie dit bedacht heeft is een baas...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ook zuur om door je landgenoten ontTurkt te worden.Maar ja, verdiende loon.
Picsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Na lange tijd weer eens glad geschoren. Ziet er niet uit, zo'n babyface.
Haar mooiste lied vind ik hoşgeldin.quote:
Ik dit:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Haar mooiste lied vind ik hoşgeldin.
Ik durf nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alleen als ik van jou terugkrijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |