Haha. Dat is jouw probleem niet de mijne. Er zijn hier ook soms posts/users die mij irriterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet je best maarmaar t gaat hier bijna alleen nog maar over jou en je date en je labielheid daaromtrent en dat irriteert me nogal
Ik vind het schattig. Kalverliefde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet je best maarmaar t gaat hier bijna alleen nog maar over jou en je date en je labielheid daaromtrent en dat irriteert me nogal
Q!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Dat is jouw probleem niet de mijne. Er zijn hier ook soms posts/users die mij irriteren.
Ik las hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier prima CL, gister alleen n konijntje dood gegaan
ja hij was hier en toen belde de vriendin die de konijnen eten gaf, was n tof konijn, wel angstig maar at uit mn hand enzo dus das wel heel sneuquote:
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw kalverliefde?
He, dat laatste geldt ook voor mijn liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.En mn katten houden ook van me als ik ze maar genoeg eten geef.
Maar niet ziek ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hij was hier en toen belde de vriendin die de konijnen eten gaf, was n tof konijn, wel angstig maar at uit mn hand enzo dus das wel heel sneu
Je toffe Cartman-katquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.En mn katten houden ook van me als ik ze maar genoeg eten geef.
Dat is in ieder geval 'fijn', dat ze niet nog een week hartstikke ziek is geweest met darmproblemen ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope, ze is ook rustig ingeslapen, ze lag rustig in het hok
dat had pg dan wel opgemerkt hoor, die heeft daar genoeg ervaring mee, maar echt zo uit t nietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval 'fijn', dat ze niet nog een week hartstikke ziek is geweest met darmproblemen ofzo.
Ons konijn lag vroeger ook ineens dood op het balkon, onder een plantenbakquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat had pg dan wel opgemerkt hoor, die heeft daar genoeg ervaring mee, maar echt zo uit t niets
ja hoe is t met de caafs?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we het nu over mijn caafs en T's nijntjes hebben?
die zijn lelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ze waren twee weken geleden jarigEn stiekem wil ik nog een skinny pig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |