Nee, natuurlijk niet, dat deed ik bij de Samsung ook nooit. Was ze ook zo leeg.quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef AnkeV het volgende:
en je trekt NOOIT de basis uit neem ik aan. Dan ontladen de batterijen.
Dit laat ze niet toe, krijg de melding "(vertaald) kan niet uitgeschakeld worden aan het basisstation"quote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef crowone het volgende:
[..]
Zet haar aan het laadstation en zet haar softwarematig uit. start hem daarna opnieuw.
Volgens de specificatie moet ze 100 minuten kunnen rijden (op een gladde vloer)quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef AnkeV het volgende:
ja... op de fora staat identiek hetzelfde gedrag. Na 5 laadbeurten gaat die naar 45-50 min en na 20 ladingen kan je rechtstreeks laden.
Heeft u deze problemen niet gehad met uw machine?quote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef crowone het volgende:
[..]
Zet haar aan het laadstation en zet haar softwarematig uit. start hem daarna opnieuw.
Nee, Ik heb de VR100 bij een service center van Vorwerk gehaald. Zij hebben hem geladen en van de laatste update voorzien. Na 2 uurtjes in het winkelcentrum heb ik hem afgehaald en bij thuiskomst het huis laten stofzuigen. Ik heb beneden echter maar 68m2 dus hoeft hij tussentijds niet te ladenquote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef Yemanja het volgende:
Heeft u deze problemen niet gehad met uw machine?
Deze Vorwerk is toch niet in Nederland verkrijgbaar?quote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef crowone het volgende:
[..]
Nee, Ik heb de VR100 bij een service center van Vorwerk gehaald. Zij hebben hem geladen en van de laatste update voorzien. Na 2 uurtjes in het winkelcentrum heb ik hem afgehaald en bij thuiskomst het huis laten stofzuigen. Ik heb beneden echter maar 68m2 dus hoeft hij tussentijds niet te laden
De VR100 heeft echter een andere accu techniek dus misschien zit daar het verschil. Hoop dat je er morgen veel plezier van hebt.
Klopt, Ik zie ook de meerwaarde van de zij borstel maar de meer prijs is ook behoorlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:54 schreef Yemanja het volgende:
Deze Vorwerk is toch niet in Nederland verkrijgbaar?
Het lijkt mij de ideale combinatie van veel zuigkracht met het voordeel van de zijborstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |