SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Zou hij komen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
Weet het niet, was er zaterdag jammergenoeg niet bij
Awwquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja, heeft op het laatste moment afgezegd omdat het toch niet helemaal lekker liep
Trots op jequote:
Ik hoef voorlopig even geen bier meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even bier halen bij de supermarkt.
Als cov ops in disguise een kwartier lang bij het goud staan en doen alsof je meeverdedigtquote:
Nergens voor nodig. Gewoon molotov naar spawn gooien.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Als cov ops in disguise een kwartier lang bij het goud staan en doen alsof je meeverdedigt
Deed ik ook altijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:10 schreef Oceanview het volgende:
Met wiskunde vergeet ik soms hoe het moet en kijk dan in het antwoordenboek en weet dan weer alles
Geeft niksquote:
RTquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb neT sportdag gehad, was stiekem best heel tof. Teambuilden, grapjes maken etc.![]()
#twitterfeitjesvanflips
twitter:weedparakeet twitterde op maandag 15-10-2012 om 13:37:22Vandaag twaalf uur lang geslapen #parkietfeitjes reageer retweet
Das nog een echte account ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:weedparakeet twitterde op maandag 15-10-2012 om 13:37:22Vandaag twaalf uur lang geslapen #parkietfeitjes reageer retweet
Avatar kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:50 schreef LittleBrownie het volgende:
... Justin Bieber's nieuwe lied in mn hoofd... WAT MOET IK DOEN
Ok!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:50 schreef LittleBrownie het volgende:
... Justin Bieber's nieuwe lied in mn hoofd... WAT MOET IK DOEN
quote:
Dat is geen muziek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit ook, en als ik tussen psy en eluveitie moest kiezen wist ik dat wel
quote:
Jij smaakt raar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Elkaars smaak afkraken. Sneue mensen.
:Squote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
quote:
Hee dit is wijs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef Flippiee het volgende:
Dat mag niet, hij is geen jood.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen grafsteen met een davidster hoor.
Dat is toch mijn mening over dat nummer jongen staat toch wel alle dubbeltjes niets over dat mensen die dat luisteren een slechte smaak hebben alles jeweet.quote:
waquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is toch mijn mening over dat nummer jongen staat toch wel alle dubbeltjes niets over dat mensen die dat luisteren een slechte smaak hebben alles jeweet.
met mspaint...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hoe kan ik een afbeelding van de internet zo maken dat ie past als mijn UI?
gwn oppan auzwitsch stylequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en dan opeens mn ouders een veel te hoge rekening geven zeker
Photoshop proquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Met de FOK! UI maker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar betalen is voor goyim.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Photoshop
die heb je heel snel binnen nadat je hem gekocht heb
ik zei toch waquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Flippiee het volgende:
Em dan gaan whatsappen, sneue jongen ben je ook beach
IK DACHT ALS IN WATquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zei toch wa
je weet toch wat wa is???
wat is al kort genoeg, dat behoeft geen afkortingquote:
Dat is geen Israëlisch woord.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik heb een allergie voor Israëlische woorden
dit is dan wel weer tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik heb een allergie voor Israëlische woorden
Je hoort geen hoofdletter na een komma te plaatsen, leer Nederlands.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Boeit me niet, Praat nederlands
Dit ga ik in mijn bio op twitter zettenquote:Ik ben een zanger/model/acteur/songwriter & dat allemaal omdat iedereen dat tegenwoordig is. Volgen mag.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hoort geen hoofdletter na een komma te plaatsen, leer Nederlands.
Die komma hoort daar niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hoort geen hoofdletter na een komma te plaatsen, leer Nederlands.
Ik zag dat de mijne ook aangepast moet worden. Staat 19 iPv 20 Jaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit ga ik in mijn bio op twitter zetten
Emogiffen en dan zo reageren en nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]Denken dat ik me aan die regels houd
Gast praat of Nederlands of ga wieberen
Ik heb op mijn normale account gewoon Hell-Yeah erin staanquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zag dat de mijne ook aangepast moet worden. Staat 19 iPv 20 Jaar
Stage vergoeding.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ga binnekort stage lopen dus waarom een baan als ik dan toch betaald krijg?
Voorbereiding op de grote mensen wereld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ga binnekort stage lopen dus waarom een baan als ik dan toch betaald krijg?
Jep, maar ik moet wel 40 uur per week maken wil ik een beetje op tijd klaar zijn, dus ze zullen me echt niet met niks naar huis toe sturenquote:
Daar zit ik al inquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voorbereiding op de grote mensen wereld.
Heb je dat al met die mensen besproken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jep, maar ik moet wel 40 uur per week maken wil ik een beetje op tijd klaar zijn, dus ze zullen me echt niet met niks naar huis toe sturen
Nog niet nee, maar die 40 uur per week moet ik sowieso maken ivm tijd,quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je dat al met die mensen besproken?
Ik lig op de bank onder een deken en ik heb het zo koudquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier is het warm. Ik heb het raam open gezet en ik heb een shirt aan.
Waarschijnlijk krijg je maar een beetje,quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar die 40 uur per week moet ik sowieso maken ivm tijd,
Beweging.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik lig op de bank onder een deken en ik heb het zo koud
Zolang ik maar wat krijgquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je maar een beetje,
¤100,- totaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zolang ik maar wat krijg![]()
Weetje hoe duur het is om dag in dag uit elke dag met de bus naar school te gaan?
En fietsen is geen optie omdat ver en onveilig en ik altijd mijn laptop mee moet nemen
Jij fluistert altijd tijdens het bellen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet fatsoenlijk kunnen bellen waardoor je heel het gesprek door heel de bus kan horen.
Gewoon op fatsoenlijke normale toon. Doe jij schreeuwen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij fluistert altijd tijdens het bellen?
Sowieso mensen die bellen in de bus. Geen probleem als het nodig is maar om nou de laatste roddels te vertellen met volume keihard is ook weer zo vreemd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet fatsoenlijk kunnen bellen waardoor je heel het gesprek door heel de bus kan horen.
Ik neem vaak niet eens me telefoon op als ik in een winkel, bus, trein of iets zitquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon op fatsoenlijke normale toon. Doe jij schreeuwen dan?
Hehe waarom niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem vaak niet eens me telefoon op als ik in een winkel, bus, trein of iets zit![]()
Maar nee niet schreeuwen maar in een stille bus hoor je gewoon vrij snel wat iemand zegt tijdens bellen.
Omdat ik dat irritant vind, sowieso als andere mensen bellen in zo'n omgeving. Sowieso hou ik er niet van dat mensen in mijn omgeving bellen eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehe waarom niet?![]()
Deze jongen schreeuwde echt waar!
Ik bel weinig, maar meestal als ik bel dan bel ik ook meteen lang.. soms ene uur tot ander half uur. Als het met een vriendin is, met me ouders of broer is het vaak kort om dingen te bespreken.quote:
Werkzequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik bel met mijn werk, ouders etc. overal en nergens![]()
Werken kusjes![]()
Ik bel alleen met mijn moeder want die sms't zo langzaam dat ik anders over een jaar nog wacht op antwoordquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik bel weinig, maar meestal als ik bel dan bel ik ook meteen lang.. soms ene uur tot ander half uur. Als het met een vriendin is, met me ouders of broer is het vaak kort om dingen te bespreken.
Werkzequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik bel met mijn werk, ouders etc. overal en nergens![]()
Werken kusjes![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik bel alleen met mijn moeder want die sms't zo langzaam dat ik anders over een jaar nog wacht op antwoord
quote:
dankje dat je het zegt we hadden het namelijk niet doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef Ro-ald het volgende:
Albert Heijn
LET OP:
Er is vandaag een valse actie gaande waarbij je zogenaamd een AH cadeaubon t.w.v. ¤ 1000,- zou kunnen claimen. Deze actie is nep en het gaat hier om zogeheten phishing sites. Ter bescherming van je persoonlijke gegevens raden we je daarom ten zeerste af om hieraan deel te nemen. Alle acties van Albert Heijn worden altijd via deze Facebookpagina of ah.nl gecommuniceerd, dus als dit niet het geval is kun je ervan uitgaan dat een dergelijke actie nep is.
Het was dus fake
Voor de domme mensen die het nog niet door haddenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dankje dat je het zegt we hadden het namelijk niet door
Inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik zag het al verschijnen op mijn timeline, mensen zijn echt achterlijk
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Je wil zeggen dat het internet niet betrouwbaar is?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
Speciaal voor Ro-ald, zo maar.. spontaniteit whoopiedoo.
Van de week maar eens naar de albert heijn dan, die krijgen van mij te heuren.. ik dacht dat ik mee deed om die duizend euro, dan geven ze maar wat joker stickers weg ter compensatie..quote:
Niet een heel stripje 35% korting stickers thuis hebben liggenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van de week maar eens naar de albert heijn dan, die krijgen van mij te heuren.. ik dacht dat ik mee deed om die duizend euro, dan geven ze maar wat joker stickers weg ter compensatie..
dankje, anders krijg je ook van iedereen dieren cadeau enzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:53 schreef Ro-ald het volgende:
Ik doe nooit mee aan die actie's op Facebook geen zin in
Kip dönerquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef Dimens het volgende:
Vanavond eindelijk na bijna een maan weer eens een kip döner halen.
weet je wat ook lekker is kip matrasquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef Dimens het volgende:
Vanavond eindelijk na bijna een maan weer eens een kip döner halen.
Kan je daar op slapen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:59 schreef Trollscience het volgende:
wee
[..]
weet je wat ook lekker is kip matras
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel met veel hete saus zodat je de volgende dag kan huilen op het toilet.
Ik heb donderdag rijst met kip en een hele hete saus gegeten. Daar heb ik 2 dagen last van gehad.quote:
Zo is het.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die euro's moeten wel blijven glimmen natuurlijk.
Pittig etenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb donderdag rijst met kip en een hele hete saus gegeten. Daar heb ik 2 dagen last van gehad.
Matrasquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Boterbartje het volgende:
Het is kip madras.. je zegt gewoon niet kip matras
PIRATERIJ ALERT, OMG OMG BREIN LET OP!?!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Snow nog gelukt met mounten en de game installeren?
ze zijn niet alleen aan de kust van somalie bezig hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
PIRATERIJ ALERT, OMG OMG BREIN LET OP!?!!
Detailsquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pittig etenik ga niet in details treden maar ik heb gelukkig nooit echt lang last er van
Zijn zo harig nu.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je dan je benen scheren.. ?
Nog niets aan gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Snow nog gelukt met mounten en de game installeren?
Zou je het graag als parfum willen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Dimens het volgende:
Die lucht als je naar het toilet gaat en je hebt de avond daarvoor flink bier zitten zuipen.
Ik denk niet dat de rest om mij heen dat zo fijn zou vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je het graag als parfum willen?
Wat ik me afvraag.. waarom is er een vrouw de baas.. waarom doet je moeder het niet.. waarom doe jij het niet dan als je het zielig vind voor je opa?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder die mijn opa allemaal kutklusjes laat doen (man is 81) terwijl mijn broer zo komt die dat makkelijk ook kan doen.
En dan mij afsnauwen dat ik er iets van zeg, dafuq
Ik denk dat de muur instort als ik een gat in de muur boorquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. waarom is er een vrouw de baas.. waarom doet je moeder het niet.. waarom doe jij het niet dan als je het zielig vind voor je opa?
schelden met kanker prquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Boterbartje het volgende:
GA JE JE BENEN SCHEREN DIMENS WANT DAT IS KANKERGAY
TR gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Boterbartje het volgende:
GA JE JE BENEN SCHEREN DIMENS WANT DAT IS KANKERGAY
Boren is niet moeilijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat de muur instort als ik een gat in de muur boor
gewoon een afro oh wacht ben ik te blank voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen die geen schaamhaar hebben zo lang dat je het kan vlechten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:17 schreef Geo4kant het volgende:
Mannen die geen schaamhaar hebben zo lang dat je het kan vlechten
Meid wat kutquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet een fucking paper schrijven en iedereen praat zo kankerhard omdat ze half doof zijn. Godverdomme![]()
Ik ben sinds vanmiddag weer thuis en ik werd na 1.5 uur al gek
Okay dientjequote:Op maandag 15 oktober 2012 17:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mevrouw? wil je me niet meer zo noemen
Hoi mensquote:
Als je haar afkorting zo uitspreekt als het er staat, dan heb je het geluid van een zachte scheet.quote:
Nopequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je haar afkorting zo uitspreekt als het er staat, dan heb je het geluid van een zachte scheet.
Dit heb je al eens gezegdquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je haar afkorting zo uitspreekt als het er staat, dan heb je het geluid van een zachte scheet.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had het wel eens voorbij zien komen..
Verdomme.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had het wel eens voorbij zien komen..
niet mee gekregenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
Van die Engelse chicks die mij gingen volgen.
Wat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat moet je doen als je stoned bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |