godsammequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kale cavia googelen is garpiger
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Dafuq nelly.com 'we hebben je gemist; hier heb je 20 euro korting'
enablers gmrpfl !!!
Noquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
enablers gmrpfl !!!
minimum bestelbedrag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
enablers gmrpfl !!!
60 euro. Daarom dat ik er ook niks mee doequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimum bestelbedrag?
Ik heb al twee keer zo'n code gekregen van nelly voor 7 euro zonder minimum aankoopbedrag, dus ik heb gratis oorbellen een een pellet van 95 cent
Sukkels
Zeer onverkapte "ik ben zielig" opmerkingquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb lopen janken en nu heb ik koppijn.
Ziek?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En ohai, ik ben ook net uit bed
Lag er ook pas sinds gisteravond 8 uur in![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb lopen janken en nu heb ik koppijn.
Nee niks misquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer onverkapte "ik ben zielig" opmerking![]()
![]()
Wat is er loos meissie?
En nieuwe supernaturalquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe Dexter, Homeland en Once upon a time
Goeden opvoedkundequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wegmisbruikers![]()
"ja, waarom zit uw kind niet in een kinderzitje?"
"omdat hij niet wil"
![]()
"en als ik nu verder wil rijden, wordt ik dan weer aangehouden?"
"ja, want hij moet in het zitje achterin"
"ja maar dan kruipt hij er weer uit."
"toch moet het"
"wilt u dan even streng zeggen dat hij erin moet blijven zitten?"
![]()
![]()
you haz pregnant? No?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Had ik afgelopen weekend ook. Maar ik ben momenteel ook 1 groot jankorgel afgelopen week dusjah..
![]()
Oh my, daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee niks misIn mijn favo serie hebben ze in de nieuwe aflevering een hoofdrolspeelster laten dood gaan dus dat was even heerlijk janken.
een swiffer caviaquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als tegenhanger voor de kale cavia dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste lijkt op mijn halloweenpruikquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als tegenhanger voor de kale cavia dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik zat ineens met de tranen in de ogen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh my, daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellen![]()
![]()
Er schijnt een cavia onder te zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die onderste lijkt op mijn halloweenpruik
Neinz ! I iz ladehhh with issuesquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij IS het een halloweenpruik!
ja maar als je er koppijn van hebt is het niet een traantje wegpinken, dan is het echt luidop brullen, een half uur lang zo hard dat je buren er van gaan klagenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zat ineens met de tranen in de ogen.
Zo hard janken dat je de tv niet meer kan horenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als je er koppijn van hebt is het niet een traantje wegpinken, dan is het echt luidop brullen, een half uur lang zo hard dat je buren er van gaan klagen
Nou, ik denk wel een goede tien minuten. Maar brullen, neh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als je er koppijn van hebt is het niet een traantje wegpinken, dan is het echt luidop brullen, een half uur lang zo hard dat je buren er van gaan klagen
opzettelijk je eigen blender vernielenquote:Ik heb deze Philips HR2170 bij Coolblue besteld omdat ik mijn vorige blender twee dagen eerder opzettelijk van de kast had gestoten.
Jah.. Vooral heel erg moe. En spierpijn die inmiddels toch echt wel foetsie zou moeten zijn, is dat nog niet. En dan nog keelpijn, neus verstopt en blehquote:
Wat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
okee het is mooi geweest nu, postNL krijgt een klacht van me
VERTEL ALLESquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
okee het is mooi geweest nu, postNL krijgt een klacht van me
Welke serie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel een goede tien minuten. Maar brullen, neh.![]()
Het was een vrij lange manier van doodgaan.
Zoeen had ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
langharige konijnen![]()
[ afbeelding ]
Bij mij niet hoor, een beetje snotteren is doorgaans meer dan genoeg voor een knetterende koppijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kattenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb echt niks met cavia'sDoe mij dan maar hamsters
Alhoewel ik al mijn hamsterspullen ook maar eens moet verkopen
meh. Beterschapquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah.. Vooral heel erg moe. En spierpijn die inmiddels toch echt wel foetsie zou moeten zijn, is dat nog niet. En dan nog keelpijn, neus verstopt en bleh![]()
Heb van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, zondag 6 uurtjes wakker en toen begon ik weer te geeuwen. En nu dus net weer 16 uur op bed gelegen
Oh dát is irritant zeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
zojuist voor misschien wel de tiende keer gespot in mijnpakket:
"Pakketje is thuis bezorgd om 12:43"
Het ligt niet thuis. Want ik ben niet thuis. En ze stoppen NOOIT een briefje in de bus. Dus ik moet altijd een trosje buren af om te ontdekken waar het dan wel ligt
Haha, welk jaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Mail van de V&D dat mijn MacBook Pro 27 september bezorgd gaat worden!
mijn baas kreeg een tijdje terug een verzendnotificatie van Wehkamp voor een magnetron die hij al drie jaar in de keuken heeft staanquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Mail van de V&D dat mijn MacBook Pro 27 september bezorgd gaat worden!
Die vent verdient niet eens een emoslingerquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
zojuist voor misschien wel de tiende keer gespot in mijnpakket:
"Pakketje is thuis bezorgd om 12:43"
Het ligt niet thuis. Want ik ben niet thuis. En ze stoppen NOOIT een briefje in de bus. Dus ik moet altijd een trosje buren af om te ontdekken waar het dan wel ligt
En ultieme stupiditeitquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wegmisbruikers![]()
"ja, waarom zit uw kind niet in een kinderzitje?"
"omdat hij niet wil"
![]()
"en als ik nu verder wil rijden, wordt ik dan weer aangehouden?"
"ja, want hij moet in het zitje achterin"
"ja maar dan kruipt hij er weer uit."
"toch moet het"
"wilt u dan even streng zeggen dat hij erin moet blijven zitten?"
![]()
![]()
Ik had 1 die er wel goed op lijkt:quote:
2012!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn baas kreeg een tijdje terug een verzendnotificatie van Wehkamp voor een magnetron die hij al drie jaar in de keuken heeft staan
ja en ik mag er natuurlijk niet bij zeggen dat toen mijn pakketbezorger nog een vrolijke Nederlander van 55 was, ik dit gezeik nooit hadquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vent verdient niet eens een emoslinger![]()
![]()
Ik zie niet in wat hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, ga je zoiets bouwen?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Discriminatie van de niet-vrolijke mensenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en ik mag er natuurlijk niet bij zeggen dat toen mijn pakketbezorger nog een vrolijke Nederlander van 55 was, ik dit gezeik nooit had
Wordt in Nederland heel sporadisch maar uitgezonden, zoals alle britse series.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef Incantrix het volgende:
Ultieme russische roulette: op twee peuters met diarree passen terwijl de luiers op zijn
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Discriminatie van de niet-vrolijke mensen
Ach mijn katten hebben ook een eigen kamerquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem, ga je zoiets bouwen?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
zet ze in een badkuip en doe de deur dichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef Incantrix het volgende:
Ultieme russische roulette: op twee peuters met diarree passen terwijl de luiers op zijn
Omdat ik het werkelijk geen gezicht vind, zo'n huis vol kooienquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat hieraan is als je ook cavia's/konijnen/hamsters een goed leven wil geven
het was wachten tot iemand het zou opvallenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeien sig heb je trouwens! HOEMuilen
Aids
Ne pas de badkuip aanwezigquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zet ze in een badkuip en doe de deur dicht
verpak ze in huishoudfoliequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ne pas de badkuip aanwezig
Maar het is gelukkig niet mijn eigen huis
Maar dat is ook wel een bazenhamsterquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
@Schaar: Mijn hamster (zie hierboven.. ja 1); had zelf een frettenkooi
[ afbeelding ]
zoeper heeft het toch zo maar dan veel meer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat ik het werkelijk geen gezicht vind, zo'n huis vol kooien.
Maar ik heb ook niks met hamsters
Vind dit er wel beter uitzien:
[ afbeelding ]
Is nog te koop ook
quote:
Ja, die heeft zo'n hele kast omgebouwd tot cavia-kast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoeper heeft het toch zo maar dan veel meer?
Geen idee. Zijn meer mensen die een kast ombouwen tot een knaagdieren-paradijs. Dat vind ik wel weer grappigquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja pciesquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n hele kast omgebouwd tot cavia-kast.
Vlg mij heeft zij een wand vol iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Cavia-neukerij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg mij heeft zij een wand vol iddMaar zij heeft ook een euh.. caviattery... of hoe heet zoiets voor cavia's
Fokken bedoel ik
Toch?
Nee gewoon.. Zoals je geen honden bij een dierenwinkel koopt; maar van een goeie fokker. Zo kocht ik ook hamsters van een goeie fokkerquote:
Is jouw hamster ook overleden in plaats van gewoon dood gegaan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ah ik was ook zo gek om naar utrecht/amsterdam weet ik waar allemaal te rijden om een hamster te kopenEn ja ze kosten 7 euro in de dierenwinkel; maar ik wou ze van een goeie fokker; dus dan reed ik echt ver voor zo'n beestje
![]()
Kooi hebben?quote:
HAMSTEREN!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ze echt op marktplaats pleuren. Heb 3 dozen vol hamsterzooi
sure dear!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:31 schreef Mss het volgende:
Melz, ik kan donderdag niet. Werk doet moeilijk. Kunnen we het een weekje opschuiven?
ANDERHALFquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Hoe oud worden die beesten?
Nee dan gebruik je zoiets:quote:
Als ze niet door een kat worden opgegeten een jaar of 2quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAA
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Hoe oud worden die beesten?
Dat nijlpaard-ding, klapt die ook dicht als de hamster te dichtbij komt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dan gebruik je zoiets:
[ afbeelding ]
je kent sjaans poussen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dan gebruik je zoiets:
[ afbeelding ]
Oh nou ik ga niet elke keer namen verzinnen hoor, dan heet de eerste gewoon qwerty beta en dan de tweede qwerty 1.0 en daarna 2.0 etc etcquote:
Ik zou de eerste EINZ, de tweede ZWEI enzovoort noemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh nou ik ga niet elke keer namen verzinnen hoor, dan heet de eerste gewoon qwerty beta en dan de tweede qwerty 1.0 en daarna 2.0 etc etc
volière is voor vogels man!quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
Wij hadden vroeger voor onze twee ratjes een complete volière met plankjes.
Electroboobquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik was gisteren bij mijn oom en tante en die hebben een dwergp0wny, 2 geitjes, 2 witte eenden, een konijn en een roedel kippen. En die zitten allemaal buiten
En toen wilde ik de p0wny aaien en toen hing mijn tiet op het hek en toen kreeg ik een electroschok
ik moet denken aan die scene uit Man bij Hondquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
Een voorraad aanleggen van hamsters zodat je die telkens kan vernieuwen als milo weer 1 te pakken heeft? Nee?![]()
WELK URL TOON !quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet denken aan die scene uit Man bij Hond
Ik heb dat ras gehadquote:
Waarom dan geen kortharige cavia in huis halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb dat ras gehadmaar wij knipte het altijd kort omdat ze altijd klitten kreeg.
De dierenarts lachte mij altijd uitzei dat het een schaap was.
Aw fuck.. Hoe hypocriet ook; heb ik hier echt moeite meequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze dacht ik:
http://www.manbijthond.nl/fragmenten/pleegmoeder-katten-hamsters
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Stom ook; want ik ging ook naar de knaagdierenbeurs. En om het helemaal af te maken; was er tegelijkertijd ook een reptielenbeurs![]()
![]()
![]()
Terwijl bij de ene beurs de hamsters worden geshowd en gekeurd; worden ze bij de andere verkocht voor voer aan slangen etc...
Mehwhehehehequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
Stom ook; want ik ging ook naar de knaagdierenbeurs. En om het helemaal af te maken; was er tegelijkertijd ook een reptielenbeurs![]()
![]()
![]()
Terwijl bij de ene beurs de hamsters worden geshowd en gekeurd; worden ze bij de andere verkocht voor voer aan slangen etc...
En je zag ook echt dat er 1 fokker bij beide beurzen stondenquote:
Nee joh. Broodfokkers doen niet aan onderscheidquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
de mooie hamsters voor de particuliere verkoop en de kneusjes voor de slangen
vind je? Ik vind het meer een soort horror-aap die je zou tegenkomen in een film als "Monkey Doom" voor 2 euro bij de mediamarktquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat terug te lezen (met mijn kop charmant in de verf)
[ afbeelding ]
Dat lijkt net zo'n LOL-aap, voor een of andere foute meme
en datquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind je? Ik vind het meer een soort horror-aap die je zou tegenkomen in een film als "Monkey Doom" voor 2 euro bij de mediamarkt
ik had ook dwerghamsters vroegerquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee joh. Broodfokkers doen niet aan onderscheidGewoon splitsen en diegene die bij de slangenbeurs staan hebben pech
Mijn leukste hamsters waren 2 dwerghamsters (zusjes) die ik samen hield (trouwens niet aan te raden om die samen te houden; ik ben ze in de meern gaan halen omdat een fokster ze 'sociaal' fokte... wat meestal niet goed gaat in de praktijk zelfs).
MAAR KIEK DAN HOE SCHATTIG
[ afbeelding ]
Ok genoeg over hamsters
het is natuurlijk zo'n proefdieren-horror-foto, maar het zou (voor mij danquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind je? Ik vind het meer een soort horror-aap die je zou tegenkomen in een film als "Monkey Doom" voor 2 euro bij de mediamarkt
Fattiesquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had ook dwerghamsters vroeger
Deze op de foto zijn wel vet man
Als in, letterlijk vet
Snuff moviesquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het is natuurlijk zo'n proefdieren-horror-foto, maar het zou (voor mij dan) net zo goed een schuddenbuikende, van het lachen brullende aap kunnen zijn, hehehehehe
En die films, van die onder de toonbank van de videotheek films, hoe heten die ook alweer? Met die "waargebeurde" rotten.com achtige filmpjes?
ik moest altijd perse albino's hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fatties![]()
Maar dierenwinkel hamsters blijven een stuk kleiner dan hamsters van hobbyfokkers; dus ja ik had wel wat grotere/dikkere hamsters
nee het had een "officiële" titel... Amerikaanse bagger, met mensen die onthoofd werden door een helicopter en allemaal van dat soort drama-ongelukken. Meeste nep, maar ook wat echte shit ertussen.quote:
ja wij hadden altijd een paar duiven, niet als de duifmeneer gelukkig, maar in de achtertuin in een hokkie, van die tortelduiven.quote:
Faces of Death.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee het had een "officiële" titel... Amerikaanse bagger, met mensen die onthoofd werden door een helicopter en allemaal van dat soort drama-ongelukken. Meeste nep, maar ook wat echte shit ertussen.
Laatste videotheek hier in de buurt is pas failliet gegaan, meneer wilde een 3D-film huren en dat kon dus mooi niet
Jaaaaa, dat was 'm!quote:
Ik moest ook lollerenquote:
Via nieuwe tv films hurenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
videotheek, lang geleden dat ik dat woord ergens las of hoorde
Plukquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wij hadden altijd een paar duiven, niet als de duifmeneer gelukkig, maar in de achtertuin in een hokkie, van die tortelduiven.
Eentje heette Dolly
dat kan niet met 3D..... helaasch...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Via nieuwe tv films huren![]()
Er absoluut nooit ever gebruik van maken
niet? Oh, dan is dat echt verkeerd blijven hangen bij mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik ken het ook allemaal.
Maar faces of death lagen niet onder de toonbank hoor
Wat kan niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan niet met 3D..... helaasch...
eerste single die ik kochtquote:
moet er wel bij zeggen dat onze videotheek aardig sinister wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet? Oh, dan is dat echt verkeerd blijven hangen bij mij
films downloaden, of via zo'n huur-service via je tv (dat bedoelde je toch, of niet? )quote:
ik ging altijd proberen bij de piemels en tieten filmhoek te kijken en dan werd ik weer weg gesleurd door mijn paquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet er wel bij zeggen dat onze videotheek aardig sinister was
Jullie kunnen dat misschien niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
films downloaden, of via zo'n huur-service via je tv (dat bedoelde je toch, of niet? )
je eerste?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eerste single die ik kocht![]()
HEEEEEERLIJK nummer
serieus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jullie kunnen dat misschien niet.
MAAR WIJ WEL NANANANANANAN
Theheheh![]()
![]()
Jatten uit de biosquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
Maar wij hebben geen 3d brillen in huis; dus eigenlijk schieten we er dan nog niks mee op
oh wacht... was een ander nummer... Country Housequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je eerste?
Dafuck nummer is uit 97
dat werkt andersquote:
Wij hebben 3d tvquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
serieus?
Meneer hier beweert dat het niet kan met 3D.
Ik weet er geen klap vanaf natuurlijk dus ik geloof hem dan maar
Voor de biostickets; kunnen we wellicht net zo handig die brillen zelf kopenquote:
mijn eerste album was nog een cassettebandje...quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh wacht... was een ander nummer... Country House![]()
En eerste album was 2 Unlimited en Ome Henk samen in 1 koop
van die matige rood/groenequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Loller, anders had ik er nog wel een paar gehad voor Priem.
ja wij hebben ook een 3D tv, maar de 3D films zijn volgens mijn man niet te downloaden, die moet je echt fysiek huren/kopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben 3d tv(vorige week gekocht
). Maar wij doen eik niks met 3d dus....
[..]
Voor de biostickets; kunnen we wellicht net zo handig die brillen zelf kopenNee?
HOW CUTE!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn eerste album was nog een cassettebandje...
ABBA Gold
Ik was 9
Eum nee... Wij kunnen de films gewoon in 3d downloaden... Via de moviemax app dingesesquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja wij hebben ook een 3D tv, maar de 3D films zijn volgens mijn man niet te downloaden, die moet je echt fysiek huren/kopen
quote:
WAAJOOOO, gij vlerk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum nee... Wij kunnen de films gewoon in 3d downloaden... Via de moviemax app dingeses
met van die flubberige dunne "glazen" erinquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vroeger met mijn 3D panini stickerboeken
ik ook, mijn opa huurde de LP bij de bieb en kopieerde dat voor mij op bandjesquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had kinderen voor kinderen cassettebandjes
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Mss het volgende:
Het is wel een goeden matigen Delta model, die bril.
ik huurde Ome Henk cd's bij de bieb en kopieerde die op bandjes. Dat was wel zeer geavanceerd al.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ging voor mijn Ome Henk cd bij mijn neef en nicht hun Ome Henk LP luisteren
oh ja, die kleredingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
3D evolutie:
[ afbeelding ]
dit was echt fantastisch
Ik heb mezelf bijna aan een bril geholpen door het verwoed staren naar die dingen
dan zie je het ook wel, alleen dan verkeerd omquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ja, die kleredingen![]()
Ik kon er geen reet van, ging altijd scheel zitten kijken
ik heb dat filmpje net gekeken, dattie lekker rond gaat tollen. Echt, ik zou na 1 seconde al denken "kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttt!" en dan out gaanquote:
precies!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zie je het ook wel, alleen dan verkeerd om
ja want je was wel een sukkel als je het niet zagquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
precies!
En dan (ookal zag ik het dus niet) gewoon keihard liegen dat ik het wel zag![]()
Scheer je haar even kort, verf het paars, druk je kin op je borst, zet die bril op en maak even een foto, dan kunnen we beter oordelenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheer je haar even kort, verf het paars, druk je kin op je borst, zet die bril op en maak even een foto, dan kunnen we beter oordelen
wat ben je afgevallenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, komt hier net de riolerings-wagen langs om de boel door te spuiten of weet ik wat wat ze doen. Loopt een gozer langs en die kijkt zo naar binnen hier.
Gordijnen staan helemaal open dus da's logisch wel. Kijkt hij me vol in mijn gezicht aan.
Maar ik zit er dus ongeveer zo bij
[ afbeelding ]
Die gast zal ook wel gedacht hebben
Geef me 10 minutenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Scheer je haar even kort, verf het paars, druk je kin op je borst, zet die bril op en maak even een foto, dan kunnen we beter oordelen
ja ik heb de laatste tijd veel zalm gegetenquote:
en natte walnotenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik heb de laatste tijd veel zalm gegeten![]()
Zo, ik ga eens mijn haar uitspoelen
hazelnoot, uitwasbare kleuring. Dus iets minder duffe kleur dan mijn eigen kleur (da's mijn huidige kleur) en ietsjes donkerder, maar als het goed is niet heel veel donkerderquote:
van die natte muffequote:
Pak ze mee dit weekend! Ik wil kijken of ze toch niet zouden werkenquote:
azijn erbijquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn moeder die hachee maakt 'HET HEEFT UUUREN OPGESTAAN'.
Ja daarom is het nog taai
Ik heb het nu nog opgezet want haar kennende zegt ze tegen mij dat het heel lang heeft opgestaan en heeft ze het na een uur al uitgezetquote:
ik heb laatst hachee gemaakt, stond bijna 5 uur op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog opgezet want haar kennende zegt ze tegen mij dat het heel lang heeft opgestaan en heeft ze het na een uur al uitgezet
Zal ik doen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pak ze mee dit weekend! Ik wil kijken of ze toch niet zouden werkenWant eik boeit me 3d niet zo; en 20 euro er voor neerleggen wil ik ook niet (alhoewel ik denk dat het ijdele hoop is dat deze dingen gaan werken op de tv; maar toch
)
quote:
Maar wordt het van azijn niet heul zuur? of hoeveel moet erbij (iets meer dan een kilo vlees).quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb laatst hachee gemaakt, stond bijna 5 uur op.
tering wat was die lekker geworden
Nee, azijn bezit een enzym dat de eiwitverbindingen van het vlees soepeler maakt waardoor het malser wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar wordt het van azijn niet heul zuur? of hoeveel moet erbij (iets meer dan een kilo vlees).
Ja hachee kan lekker zijn maar ik probeer nu die mijn moeder gemaakt heeft te redden, joepie
Check den feestboekquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En nu hopen dat ik er gewoon bij kan zijn; anders euh... tjah kun je mooie delta wannabe foto's ermee maken
![]()
Nee geen appelstroop, zal er wel een heeeul klein beetje doorheen doen als iedereen uit de keuken is anders gaan ze vast janken dat er azijn doorheen gaatquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, azijn bezit een enzym dat de eiwitverbindingen van het vlees soepeler maakt waardoor het malser wordt.
een klein scheutje. zit er ook al een flinke schep appelstroop bij? zelfde verhaal
wat voor recept gebruikt ze? of gewoon vlees en zoeen zakje mengsel erbij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee geen appelstroop, zal er wel een heeeul klein beetje doorheen doen als iedereen uit de keuken is anders gaan ze vast janken dat er azijn doorheen gaat
LOLLLLLLLL..... Omg gelukkig is er maar 1 collega op kantoor...quote:
Jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat voor recept gebruikt ze? of gewoon vlees en zoeen zakje mengsel erbij?
en een lekkere grote schep appelstroopquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:35 schreef megamandy het volgende:
volgens mij gaat azijn ook altijd in zuurvlees
Hebben we nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en een lekkere grote schep appelstroop
en echt, zelf hachee maken is echt zo makkelijk, en het wordt zoveel lekkerder
DANKU!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:36 schreef Dwyn het volgende:
BarryM geeft 20% korting voor als er nog mensen willen falen.
Ja lekker!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh dwyn waren die groenteballetjes lekker? Ik heb ze gehaald om woensdag te eten voor de yoga, lekker licht enzo
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
dwyn heb je voor die 20% korting een code nodig?
Hehehe dankje! Ik had ook nog een enorme winged eyeliner gemaakt maar die zie je niet door de brilquote:
Ja ik eet er gewoon sla en gebakken aardappels bij ofzo, dan heb ik een fatsoenlijke maaltijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja lekker!Lijkt me ook wel goed als hapje.
Ja precies dat deed ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik eet er gewoon sla en gebakken aardappels bij ofzo, dan heb ik een fatsoenlijke maaltijd
Haha precies. Het zijn er best veel ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik eet die balletjes vast niet in 1x op, dan kan ik savonds de rest op eten
Ik proef altijd, alles. Taarten die ik voor anderen maak uiteraard niet, maar daarvan wéét ik gewoon dat die helemaal goed zijn, omdat ik ze zo vaak maakquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo, de hachee smaakt beter, had er naast azijn nog wat basterdsuiker ingegooid dus lekker zoetig voor bij de hutspot
Nu nog aan laten staan tot het avondeten en dan is ie vast goed gered![]()
Maar serieus, ik snap dat ik minder moet zeiken over mijn moeder, maar als je kookt PROEF je iets toch voor je denkt dat het klaar is en het zo wegzet?![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus, dan snappen jullie dat voor ik zelf ging koken ik een heul stuk dunner was omdat ik gewoon weinig vrat omdat het niet te eten was![]()
Iedereen zegt altijd dat ik overdrijf maar na 2x hier gegeten te hebben geven ze me wel gelijk
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus, dan snappen jullie dat voor ik zelf ging koken ik een heul stuk dunner was omdat ik gewoon weinig vrat omdat het niet te eten was![]()
Iedereen zegt altijd dat ik overdrijf maar na 2x hier gegeten te hebben geven ze me wel gelijk
Allemaal gaan eten bij spees thuisquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die foto!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb de gordijnen dicht gedaan voor deze look.
awquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik belde net mijn pa om hem te feliciteren met z'n verjaardag. Vervolgens bedankt ie me en vertelt ie vrolijk dat ie bij de juwelier staat met z'n vriendin (kan nog steeds niet wennen aan dat woord) en dat ze vriendschapsringen aan het uitzoeken zijn want dat is zijn cadeau voor hem.
En ik weet er nog net een gemaakte 'oh leuk' uit te persen maar nu voel ik me kei klote en jankbuien want voor mij gaat dit echt veel te snel
Mehquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik belde net mijn pa om hem te feliciteren met z'n verjaardag. Vervolgens bedankt ie me en vertelt ie vrolijk dat ie bij de juwelier staat met z'n vriendin (kan nog steeds niet wennen aan dat woord) en dat ze vriendschapsringen aan het uitzoeken zijn want dat is zijn cadeau voor hem.
En ik weet er nog net een gemaakte 'oh leuk' uit te persen maar nu voel ik me kei klote en jankbuien want voor mij gaat dit echt veel te snel
Aaawquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
dat werkt helaas echt niet. Je moet een "actieve" bril hebben, die connect met de tv, wisselend gaat dan links open en rechts open o.i.d., gaat heel snel en moet in gelijk tempo gaan met het schakelen van de tv. Daarom zijn die brillen ook zo duurquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pak ze mee dit weekend! Ik wil kijken of ze toch niet zouden werkenWant eik boeit me 3d niet zo; en 20 euro er voor neerleggen wil ik ook niet (alhoewel ik denk dat het ijdele hoop is dat deze dingen gaan werken op de tv; maar toch
)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |