godsammequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kale cavia googelen is garpiger
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Dafuq nelly.com 'we hebben je gemist; hier heb je 20 euro korting'
enablers gmrpfl !!!
Noquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
enablers gmrpfl !!!
minimum bestelbedrag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
enablers gmrpfl !!!
60 euro. Daarom dat ik er ook niks mee doequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimum bestelbedrag?
Ik heb al twee keer zo'n code gekregen van nelly voor 7 euro zonder minimum aankoopbedrag, dus ik heb gratis oorbellen een een pellet van 95 cent
Sukkels
Zeer onverkapte "ik ben zielig" opmerkingquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb lopen janken en nu heb ik koppijn.
Ziek?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En ohai, ik ben ook net uit bed
Lag er ook pas sinds gisteravond 8 uur in![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Dwyn het volgende:
Godsamme, ik heb lopen janken en nu heb ik koppijn.
Nee niks misquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeer onverkapte "ik ben zielig" opmerking![]()
![]()
Wat is er loos meissie?
En nieuwe supernaturalquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe Dexter, Homeland en Once upon a time
Goeden opvoedkundequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wegmisbruikers![]()
"ja, waarom zit uw kind niet in een kinderzitje?"
"omdat hij niet wil"
![]()
"en als ik nu verder wil rijden, wordt ik dan weer aangehouden?"
"ja, want hij moet in het zitje achterin"
"ja maar dan kruipt hij er weer uit."
"toch moet het"
"wilt u dan even streng zeggen dat hij erin moet blijven zitten?"
![]()
![]()
you haz pregnant? No?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Had ik afgelopen weekend ook. Maar ik ben momenteel ook 1 groot jankorgel afgelopen week dusjah..
![]()
Oh my, daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee niks misIn mijn favo serie hebben ze in de nieuwe aflevering een hoofdrolspeelster laten dood gaan dus dat was even heerlijk janken.
een swiffer caviaquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als tegenhanger voor de kale cavia dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste lijkt op mijn halloweenpruikquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als tegenhanger voor de kale cavia dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ik zat ineens met de tranen in de ogen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh my, daar kan ik me dus echt helemaal niks bij voorstellen![]()
![]()
Er schijnt een cavia onder te zittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die onderste lijkt op mijn halloweenpruik
Neinz ! I iz ladehhh with issuesquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij IS het een halloweenpruik!
ja maar als je er koppijn van hebt is het niet een traantje wegpinken, dan is het echt luidop brullen, een half uur lang zo hard dat je buren er van gaan klagenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zat ineens met de tranen in de ogen.
Zo hard janken dat je de tv niet meer kan horenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als je er koppijn van hebt is het niet een traantje wegpinken, dan is het echt luidop brullen, een half uur lang zo hard dat je buren er van gaan klagen
Nou, ik denk wel een goede tien minuten. Maar brullen, neh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als je er koppijn van hebt is het niet een traantje wegpinken, dan is het echt luidop brullen, een half uur lang zo hard dat je buren er van gaan klagen
opzettelijk je eigen blender vernielenquote:Ik heb deze Philips HR2170 bij Coolblue besteld omdat ik mijn vorige blender twee dagen eerder opzettelijk van de kast had gestoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |