Klacht nummer: 1.00,000 over facebook, orgineel ben je niet TS.quote:
Ik ook niet. Maar tegenwoordig is het bijna raar als je geen Facebook hebtquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
WAT IS DEZEN.
Ik had vanochtend ook een 'Facebook' topic aangemaakt en die werd meteen gesloten en deze blijft open terwijl het om dezelfde klacht gaat. Deze TS heeft er alleen een verhaaltje over zijn vader bij gezet.VERDAMMT NOCHMAL. Vrouwen worden hier gediscrimineerd!
Maar verder wel een terechte klacht.Ik heb niks met social media.
Ik word altijd raar aangekeken als ik moet vertellen dat ik geen Facebook heb. Jammer dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar tegenwoordig is het bijna raar als je geen Facebook hebtDaar zou een keer een klacht over moeten komen
Ja daarom. "Het boeit me gewoon niet om de nieuwe foto's van de kat van je ma te zien, sorry man, het doet me gewoon niks." Maar als er iets is kan je me altijd bellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik word altijd raar aangekeken als ik moet vertellen dat ik geen Facebook heb. Jammer dan.
Tel jij klachten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klacht nummer: 1.00,000 over facebook, orgineel ben je niet TS.
Je had dit ook gewoon in je eigen dagboek mogen schrijven.
En nu weet ik nog niet wat je vader nou bedoede, wat staat er te gebeuren.
FOK!kers die geen autisme hebben en dus alle random dingen tellen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:28 schreef Zorroo het volgende:
[..]
wrm zou ik in vredesnaam klachten moeten tellen? om voor je rekenexamen te oefenen?
Denken dat autisme er is iets mee te maken heeftquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
FOK!kers die geen autisme hebben en dus alle random dingen tellen.
Als je geen Facebook hebt, omdat je er niks in ziet en er geen behoefte aan hebt, dan ben je niet per definitie tegen vooruitgang en verandering.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die tegen vooruitgang en verandering zijn
My space is volgens deskundigen over een paar jaar net zo beroemd als facebook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef Nikmans het volgende:
Ach, als ik de OP zo lees kan ik z'n vader best goed begrijpen. TS komt over als een hopeloos geval.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Goeie vader heb je. Toont echt interesse in z'n zoon.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef -supergirl- het volgende:
WAT IS DEZEN.
Ik had vanochtend ook een 'Facebook' topic aangemaakt en die werd meteen gesloten en deze blijft open terwijl het om dezelfde klacht gaat. Deze TS heeft er alleen een verhaaltje over zijn vader bij gezet.VERDAMMT NOCHMAL. Vrouwen worden hier gediscrimineerd!
Maar verder wel een terechte klacht.Ik heb niks met social media.
1.00,000?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klacht nummer: 1.00,000 over facebook, orgineel ben je niet TS.
Je had dit ook gewoon in je eigen dagboek mogen schrijven.
En nu weet ik nog niet wat je vader nou bedoede, wat staat er te gebeuren.
Facebook vooruitgang noemen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef Nikmans het volgende:
De haters ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Facebook vooruitgang noemen.![]()
Het fenomeen bestaat al zeker 10 jaar.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |