abonnement Unibet Coolblue
pi_118272282
Toen ik vanochtend naar mijn werk ging stond het bod op mijn andarials visage al op 15,7 milj. met nog 5 uur te gaan (start had ik op 5 gezet). Ben benieuwd hoop op nog wat hoge bids de laatste paar minuten. Was een goed teken dat de start bid van 5 al meteen werd geboden.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_118273396
Net Ghom/Raka verslagen. Siege/zoltun bijna toen er een massieve lag was waardoor we allemaal dood gingen. En de tweede poging is nu gaande maar ik ben geDC'd -__-;
pi_118273719
Wist trouwens niet dat door de patch de video-kaart settings gereset waren. Daardoor had ik enorme lag en lagspikes continu. Gister weer alles op laag gezet en het loopt weer vlekkeloos.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_118274063
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef Timm-E het volgende:
Wist trouwens niet dat door de patch de video-kaart settings gereset waren. Daardoor had ik enorme lag en lagspikes continu. Gister weer alles op laag gezet en het loopt weer vlekkeloos.
Dat probleem heb ik bij elke update. En zelfs als ik switch van PTR naar de Live client. Elke keer weer opnieuw alles op High zetten... :')
pi_118274997
Ik zet hem ook op low als we weer eens met 3 vrieskisten spelen :')
Chaos op je beeldscherm dan :D
pi_118275212
Jammer dat die Hellfire ring eigenlijk best crap is :)

Keys vinden duurt bij mij jaren maar als ik dan een Infernal machine maak is 3 genoeg om de ring te kunnen maken.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118275247
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef Tim_G het volgende:
Jammer dat die Hellfire ring eigenlijk best crap is :)
Ook voor een willekeurige level 1 char?
pi_118275305
quote:
12s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ook voor een willekeurige level 1 char?
Ohhh slim :D

Ben alleen niet zo bezig met andere characters. 1 kost al genoeg tijd.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118275399
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef Tim_G het volgende:
Jammer dat die Hellfire ring eigenlijk best crap is :)

Keys vinden duurt bij mij jaren maar als ik dan een Infernal machine maak is 3 genoeg om de ring te kunnen maken.
Best crap?
Je krijgt standaard een 170-200 roll voor een primary stat. Daarnaast nog bonus exp.
Verder is de roll random, maar ik heb één iemand gezien die er één had en die had echt een prima roll met 6% chc erop en nog wat all res / mf geloof ik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_118275496
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Best crap?
Je krijgt standaard een 170-200 roll voor een primary stat. Daarnaast nog bonus exp.
Verder is de roll random, maar ik heb één iemand gezien die er één had en die had echt een prima roll met 6% chc erop en nog wat all res / mf geloof ik.
Nou...ligt er een beetje aan waarmee je het vergelijkt. Maar beide ringen die ik nu draag zijn toch meer geschikt dan die Hellfire ring. Ondanks de 195 strenght.

Heeft er iemand een Barb en doet deze meer dan 50k dps? Zoja zou die dan even zijn profile willen linken? Ben even benieuwd welke gear hij\zij draagt en welke skills.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118275828
Vanavond sleutel act3 farmen ?
Dat is de laatste die ik nodig heb :)

Zijn er al mensen die parts voor de Hellfire ring hebben gevonden ?
pi_118275845
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:03 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Nou...ligt er een beetje aan waarmee je het vergelijkt. Maar beide ringen die ik nu draag zijn toch meer geschikt dan die Hellfire ring. Ondanks de 195 strenght.
Die Hellfire ring? Het is een ring met 2 goede base stats waarvan er één volledig uniek is en 4 random stats. Het is volkomen afhankelijk van de random rolls of het een matige of een zeer goede ring is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_118276207
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die Hellfire ring? Het is een ring met 2 goede base stats waarvan er één volledig uniek is en 4 random stats. Het is volkomen afhankelijk van de random rolls of het een matige of een zeer goede ring is.
Das bijna met alle rolls :D

Laat ik het anders zeggen: Ik had verwacht dat het standaard een geweldige ring zou zijn. Maar zelfs als het een goede roll is dan nog is hij minder dan wat ik verwacht had.

't zal mijn verwachtingspatroon wel geweest zijn wat in de weg zit :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118276317
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:24 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Das bijna met alle rolls :D

Laat ik het anders zeggen: Ik had verwacht dat het standaard een geweldige ring zou zijn. Maar zelfs als het een goede roll is dan nog is hij minder dan wat ik verwacht had.

't zal mijn verwachtingspatroon wel geweest zijn wat in de weg zit :D
Nee hoor, er zijn veel legends / sets die slechts 1 of 2 random stat hebben en eigenlijk standaard al goed zijn.
Ik denk dat de Hellfire ring bewust vrij random is gelaten. Dat blijft mensen motiveren om runs te doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 22 oktober 2012 @ 12:35:01 #215
194233 Friday12
Originele kloon
pi_118276545
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn veel legends / sets die slechts 1 of 2 random stat hebben en eigenlijk standaard al goed zijn.
Ik denk dat de Hellfire ring bewust vrij random is gelaten. Dat blijft mensen motiveren om runs te doen.
dat motiveren is eigelijk irritant maarja wat moet je :P
pi_118276670
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef Tim_G het volgende:
Jammer dat die Hellfire ring eigenlijk best crap is :)

Keys vinden duurt bij mij jaren maar als ik dan een Infernal machine maak is 3 genoeg om de ring te kunnen maken.
Per Infernal Machine heb je alle drie de keys nodig. En dat ding werkt maar 1 keer, daarna ben je hem kwijt. :)

Dan komt nog eens dat niet elke keer een onderdeel voor de hellfire ring dropt (tenzij MPL10), dus je moet met een beetje pech nog vaker dan 3 keer de keys vinden. ;)
pi_118276741
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Per Infernal Machine heb je alle drie de keys nodig. En dat ding werkt maar 1 keer, daarna ben je hem kwijt. :)

Dan komt nog eens dat niet elke keer een onderdeel voor de hellfire ring dropt (tenzij MPL10), dus je moet met een beetje pech nog vaker dan 3 keer de keys vinden. ;)
Weet ik. Dat zeg ik toch ook. Om de keys te verzamelen was ik enorm lang bezig. Dan heb ik 3 setjes en dropt bij elk machine 1 onderdeel voor de key en was ik daar dus zo mee klaar.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118276794
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Weet ik. Dat zeg ik toch ook. Om de keys te verzamelen was ik enorm lang bezig. Dan heb ik 3 setjes en dropt bij elk machine 1 onderdeel voor de key en was ik daar dus zo mee klaar.
Oh, dan heb ik je zin verkeerd begrepen. Ik dacht dat je hoopte dat je dan alles in 1 keer zou krijgen. :)
pi_118277736
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Weet ik. Dat zeg ik toch ook. Om de keys te verzamelen was ik enorm lang bezig. Dan heb ik 3 setjes en dropt bij elk machine 1 onderdeel voor de key en was ik daar dus zo mee klaar.
Op welke MP heb je dat gespeeld? Ik heb nu 3 fights gedaan waarvan 1 op MP6 waarvoor ik een devil's fang kreeg en twee op lvl 4 die niets dropten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_118277951
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op welke MP heb je dat gespeeld? Ik heb nu 3 fights gedaan waarvan 1 op MP6 waarvoor ik een devil's fang kreeg en twee op lvl 4 die niets dropten.
MP5...beetje mazzel ook denk ik. Speelde met zijn 2-en en de ander had telkens niets. :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118278074
Net Ice Climber gevonden met 250 dex, wel jammer dat er 85 Int op zit ipv 85 vit maar ach voor de verandering eens geen beroerde roll. Eens zien of ze weg gaan op 50/100mil.
pi_118278315
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Meastro het volgende:
Net Ice Climber gevonden met 250 dex, wel jammer dat er 85 Int op zit ipv 85 vit maar ach voor de verandering eens geen beroerde roll. Eens zien of ze weg gaan op 50/100mil.
Ik verkoop echt geen hol meer voor zulke bedragen. Immortal King Belt met 197 strenght en ik raak hem niet kwijt. Zit ruim onder de prijs die er gevraagd wordt voor andere belts. Jammer dat er + cleave dmg opzit, als er + Frenzy dmg op zat dan had ik hem zelf gehouden. Oculus ring met hoge dex raak ik voor 8 miljoen niet eens kwijt. Wel Mempo helm voor 20m verkocht.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_118278373
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Ik verkoop echt geen hol meer voor zulke bedragen. Immortal King Belt met 197 strenght en ik raak hem niet kwijt. Zit ruim onder de prijs die er gevraagd wordt voor andere belts. Jammer dat er + cleave dmg opzit, als er + Frenzy dmg op zat dan had ik hem zelf gehouden. Oculus ring met hoge dex raak ik voor 8 miljoen niet eens kwijt. Wel Mempo helm voor 20m verkocht.
Mijn geluk laat ook gewoon zwaar te wensen over. Ik vind wel legends / sets, maar dat zijn dan bijvoorbeeld zwaardjes die voor 50k de deur uit gaan.

Nog wel een Slorak's met APoC en energy twister, maar vooralsnog geen bid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_118278519
De economie is nog steeds enorm krom. Items van de klasse waarmee je niet eens normaal inferno door komt, staan er ook voor 10+ miljoen (ik heb zelf nooit meer dan 5 gehad). Het is echt hard zoeken naar normaal geprijsde items. Kan mij niet voorstellen dat het echt verkocht wordt. Ben benieuwd of de prijzen echt hard zullen dalen na de verhoogde droprates.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_118279131
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:27 schreef ssebass het volgende:
De economie is nog steeds enorm krom. Items van de klasse waarmee je niet eens normaal inferno door komt, staan er ook voor 10+ miljoen (ik heb zelf nooit meer dan 5 gehad). Het is echt hard zoeken naar normaal geprijsde items. Kan mij niet voorstellen dat het echt verkocht wordt. Ben benieuwd of de prijzen echt hard zullen dalen na de verhoogde droprates.
Probleem is dat mensen kijken wat anderen voor hun items vragen en het voor dezelfde prijs erop gooien. Weet ook bijna zeker dat 95% van wat op de AH staat crap is. Dan 4 % overpriced en die ene procent moet je het dan net van hebben :D

Collega verkocht Immortal Kings Irons met strenght en vit voor 3.5 miljoen...hij was een 0 vergeten :D Zoek ook zo'n iemand die dat doet met de IK chest
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')