Ik hoorde Zaterdag bij Toppop een stukje. Met zo'n typische Bondmelodie. Tjaquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Boh, dat Bondnummer van Adele is NOG zeikeriger dan de rest van dr liedekens he?
Heeft niet naar de radio luisteren toch nog een voordeelquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Boh, dat Bondnummer van Adele is NOG zeikeriger dan de rest van dr liedekens he?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lees ik net elders hier dat Jan de Hoop homo is, wist ik ook nietWel had ik ergens m'n twijfels, maar ik dacht getrouwd dus klaar met die kous
Gelijk heb je!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook nog nooit een Bond film gezien.
Nja, niet bewust. Ik had es een vriendje die dr onwijs fan van was, maar ik weigerde te kijken
Alsof ik bij elk woordje getrouwd meteen moet twijfelen of iemand hetero isquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wat ben jij kortzichtig!
Trouwen is voor homo's hipper dan voor hetero's geloof ik
Pisc.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens lees ik net elders hier dat Jan de Hoop homo is, wist ik ook nietWel had ik ergens m'n twijfels, maar ik dacht getrouwd dus klaar met die kous
Ik zie hem misschien eens per jaar, zou dat het kunnen zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pisc.Die man loopt er zo mee te koop.
Dat hoort genoeg te zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hem misschien eens per jaar, zou dat het kunnen zijn?
Ik had mijn twijfels, dus ergens merkte ik wel iets opquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
van Dik Hout. Issie dood? Anders is er geen enkele reden om het te draaien.
Ja dat donkere uiterlijk en die neus had natuurlijk ook gewoon Zweeds kunnen zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Nou dat vind ik echt no way vergelijkbaar met een homofiele de Hoop hoor![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik word daarom altijd heel even blij als ik dat kutnummer weer eens hoor.
Ik denk elke keer YAY, hijs dood.
Maar nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |