Om jou te irriteren hehehehehehequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef Saucerian het volgende:
Gvd zo`n lekker wijf en dan zulke shit aan d`r klauwen.
[ afbeelding ]
Dat is toch een afknapper. Waarom doen vrouwen dit?
Dat plaatje wat rosepetals (dacht ik) eerder postte, met die schone en gore hand naast elkaar... zolang je handen niet zo smerig zijn, zie ik echt het probleem niet. Mijn vriendin kluift d'r nagels ook af (ik ook trouwens), maar heb nooit het idee gehad dat ze onverzorgd is, en ik ben er ook nog nooit op afgeknapt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zijn details, en sommige mensen denken er vanaf te kunnen lezen of iemand smerig of verzorgd is.
Dit soort vrouwen eten toch al niet dus die kunnen best hun nagels laten groeien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef Saucerian het volgende:
Gvd zo`n lekker wijf en dan zulke shit aan d`r klauwen.
[ afbeelding ]
Dat is toch een afknapper. Waarom doen vrouwen dit?
Volgens mij zijn ze psychisch niet helemaal lekker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om jou te irriteren hehehehehehe
SUCCES!!
Maar dat is wel erg extreem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:22 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat plaatje wat rosepetals (dacht ik) eerder postte, met die schone en gore hand naast elkaar... zolang je handen niet zo smerig zijn, zie ik echt het probleem niet. Mijn vriendin kluift d'r nagels ook af (ik ook trouwens), maar heb nooit het idee gehad dat ze onverzorgd is, en ik ben er ook nog nooit op afgeknapt.
Mee eens.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze psychisch niet helemaal lekker.
Dat klopt, en dat maakt dit topic ook zo gay/triest. Zolang het niet zo extreem smerig is, ga je toch niet letten op hoe iemand's handen eruit zien? Dat vrouwen dat bij elkaar doen, kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen, maar dat je als kerel een probleem maakt van hoe andermans handen eruit zien is toch in- en intriest?quote:
Ik vind het niet triest. Je handen valllen gewoon best vaak op het oog. Als je bijv met je telefoon bezig bent in de trein en er zit iemand tegenover je. Of als je bedienster bent en je zet iemand een thee voor of iets. Dan is afgekloofde nagels, of gebladerde nagellak en alles, wratten op nagels, of vieze nagels gewoon best goor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:26 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat maakt dit topic ook zo gay/triest. Zolang het niet zo extreem smerig is, ga je toch niet letten op hoe iemand's handen eruit zien? Dat vrouwen dat bij elkaar doen, kan ik me nog een heel klein beetje voorstellen, maar dat je als kerel een probleem maakt van hoe andermans handen eruit zien is toch in- en intriest?
wratten op je nagels?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind het niet triest. Je handen valllen gewoon best vaak op het oog. Als je bijv met je telefoon bezig bent in de trein en er zit iemand tegenover je. Of als je bedienster bent en je zet iemand een thee voor of iets. Dan is afgekloofde nagels, of gebladerde nagellak en alles, wratten op nagels, of vieze nagels gewoon best goor.
Ja bedoel nagelriem, zo ernaast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:33 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
wratten op je nagels?
the fuck
Jij bent een vrouw, jij mag dat nog enigszins. De voorbeelden die je geeft zijn echter nogal extreem, dat zal je bij een serveerster bijvoorbeeld niet zo snel aantreffen. Sowieso kijk ik haar aan als ze iets voor m'n neus zet, ik kijk dan niet naar haar handen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind het niet triest. Je handen valllen gewoon best vaak op het oog. Als je bijv met je telefoon bezig bent in de trein en er zit iemand tegenover je. Of als je bedienster bent en je zet iemand een thee voor of iets. Dan is afgekloofde nagels, of gebladerde nagellak en alles, wratten op nagels, of vieze nagels gewoon best goor.
Ja ben nu toch alleen thuis. Laat me met rust.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je hebt vakantie, ga eens naar buiten hele dag te fokken.
Ik heb dit soort handeczeem gehad en mocht er altijd mee serverenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij mag dat nog enigszins. De voorbeelden die je geeft zijn echter nogal extreem, dat zal je bij een serveerster bijvoorbeeld niet zo snel aantreffen. Sowieso kijk ik haar aan als ze iets voor m'n neus zet, ik kijk dan niet naar haar handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nou nou, best veel mensen letten er wel op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, jij mag dat nog enigszins. De voorbeelden die je geeft zijn echter nogal extreem, dat zal je bij een serveerster bijvoorbeeld niet zo snel aantreffen. Sowieso kijk ik haar aan als ze iets voor m'n neus zet, ik kijk dan niet naar haar handen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit soort handeczeem gehad en mocht er altijd mee serverenZou er zelf ook geen problemen mee hebben, als een serveerster zulke handen heeft. Het zou me waarschijnlijk niet eens opvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
Maar ga je nu nog je haar donker verven? Zal toch wat leuker staan in de wintermaanden denk ik zo, wat minder kilquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ben nu toch alleen thuis. Laat me met rust.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dit soort handeczeem gehad en mocht er altijd mee serverenMaar dat is ook niet vies ofzo, als het je al opvalt denk je hooguit 'hmm irritant voor haar, een geïrriteerde huid' in plaats van 'iewl vies'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2012 14:05:08 ]
Daarom lak ik ook altijd mijn eigen nagels.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind vrouwen met kolenschoppen van handen echt niksIk wil goddomme geen mannenhand om m'n piem voelen!
Hoort gewoon bij persoonlijke verzorgingquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:13 schreef Meloewa het volgende:
Zoiets, maar dan iets minder extreem
Warning!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan toch gaan klikken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Altijd benieuwd wat er achteer gesloten deuren zit he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]Vooral bij vrouwelijke users
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stoute jongen
In de meanwhile achter gesloten deuren;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]stoute jongen
In de meanwhile achter gesloten deuren;Well well well, mr. Penishands. We've been expecting youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Well well well, mr. Penishands. We've been expecting you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |