Niet impliciet voor consoles toch ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een recording device voor consoles
Okeeeeeeeeequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:12 schreef Alovenac het volgende:
Hmm, even research nadoen dan.
Zit al een tijdje erover na te denken om ook iets aan te schaffen waarmee ik FIFA gameplay oid kan opnemen, ik ben alleen totaaaaal niet thuis in die wereld.
Je verdient wel een :quote:
pvr, moet het nog 3x gezegd worden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Alovenac het volgende:
Laat me mijn vraag beter formuleren.
Met wat voor hardware kan je eventuele gameplay op je TV opnemen om vervolgens zoals de Jappen op Youtube, te monteren en te uploaden naar youtube..
HD PVR of een Elgatoquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:15 schreef Alovenac het volgende:
Laat me mijn vraag beter formuleren.
Met wat voor hardware kan je eventuele gameplay op je TV opnemen om vervolgens zoals de Jappen op Youtube, te monteren en te uploaden naar youtube..
Graag, maandagmorgen in vakanties zijn net wat extra brakkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
pvr, moet het nog 3x gezegd worden?
Ik ga eens googlenquote:
http://www.beslist.nl/com(...)-ingangsadapter.htmlquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:19 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Graag, maandagmorgen in vakanties zijn net wat extra brakker.
[..]
Ik ga eens googlen.
Daar zat ik inderdaad ook al op, bedankt!quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:19 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/com(...)-ingangsadapter.html
Voor hoeveel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk die tering IF Quagliarella verkocht
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Eindelijk die tering IF Quagliarella verkocht
Inderdaad. Vond 2 maar kut..quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef BDIL het volgende:
Beter dat seizoen 3 aflevering 1 interessant is, ik ga echt niet verder kijken als het bij The Talking Dead blijft
Je kan beter zo'n capturecard kopen het enige wat je dan hoeft te doen is de hdmi van je Xbox/ps3/whatever erin te steken en de output hdmi op je tv en dan een USB naar je pc, veel handiger dan zeshonderd kabels voor je pvr en je hebt het gewoon meteen op je pcquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
KOMT IE WEER JONGENS DEZE GAAT GEK WORDEN
[ afbeelding ]
Als je er nog leuk commentaar bij doet, ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:32 schreef Fuszy het volgende:
Zou zo'n dng best geinig vinden, maar ze zijn te duur en wie wil er naar mijn gestuntel kijken
Minimaal een 84 spelerquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef baasvandemaffia het volgende:
KOMT IE WEER JONGENS DEZE GAAT GEK WORDEN
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |