In mijn tijd hadden we nog geen prik. Toen staken ze een vinger in je anus om het te controleren.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een griep prik heb gehad
Met mijn oude team ( Benzia + IF Durak ) sloopte ik werkelijk iedereen.. Nu is dat heel anders en dat is echt wennen.. Gewoon online seasons? Want dan kom je toch nog steeds tegen gouden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb ook veel problemen in het bronze toernooi hoor. Je kan volgens mij beter seizoenswedstrijden spelen als het niveau te hoog is in de bronze cup
Oh met bronze zou ik het niet proberenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:06 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Met mijn oude team ( Benzia + IF Durak ) sloopte ik werkelijk iedereen.. Nu is dat heel anders en dat is echt wennen.. Gewoon online seasons? Want dan kom je toch nog steeds tegen gouden?
Op t moment heb ik daar geen coins voor ... Heb nu een hybrid gebouwt, wat werkelijk al mijn coins zou kosten.. Moet zelfs nog eventjes 30k bij elkaar traden vandaag voor Hulk..quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
geniaal
[..]
Oh met bronze zou ik het niet proberen. Waarom ga je niet terug naar dat andere team?
Heb je die fight gister gekeken ? Geniale KO door Anderson Silvaquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
geniaal
[..]
Oh met bronze zou ik het niet proberen. Waarom ga je niet terug naar dat andere team?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Rudi!!!quote:
Nee ik kijk dat nooitquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je die fight gister gekeken ? Geniale KO door Anderson Silva
Downloadenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik kijk dat nooit. Waar is dat te zien dan?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:12 schreef Thorb het volgende:
Wat is dat in divisie 1. Ik heb minimaal 15 schoten nodig om te scoren en het eerste schot tegen is meteen een goal
quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:12 schreef Thorb het volgende:
Wat is dat in divisie 1. Ik heb minimaal 15 schoten nodig om te scoren en het eerste schot tegen is meteen een goal
Gebruik je veel geplaatste schoten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:12 schreef Thorb het volgende:
oh die had ik wel gezien. Met dat knietje was datquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
DownloadenMisschien dat het op youtube is gepost maar denkt het niet
Zoek anders op Silva vs Bonnar
Ik schiet behoorlijk gevarieerd. Maar ook die klutsballen worden constant van de lijn gehaald bij corners en elke counter uit een corner is een tegengoal. Ga maar een custom maken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gebruik je veel geplaatste schoten?
Gek dan dat het niet luktquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik schiet behoorlijk gevarieerd. Maar ook die klutsballen worden constant van de lijn gehaald bij corners en elke counter uit een corner is een tegengoal. Ga maar een custom maken.
Ik verloor laatst 2-1 van een gast die 1 schot had. Ik had er 8 op goal van de 12quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik schiet behoorlijk gevarieerd. Maar ook die klutsballen worden constant van de lijn gehaald bij corners en elke counter uit een corner is een tegengoal. Ga maar een custom maken.
Ik sta nu 3-0 achter terwijl hij 3 schoten heeft en ik 8
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik krijg nog steeds elk jaar een uitnodiging voor de griepprik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |